Avatar billede johnc Nybegynder
18. juni 2000 - 13:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Russisk tastatur

Hej Eksperter
Jeg har lovet at hjælpe en veninde med at ændre tastaturet til at skrive med russiske bogstaver - men hvordan gør man det ?
Hun har en nyere Compaq med Windows 98 -
Avatar billede einstein Nybegynder
18. juni 2000 - 13:50 #1
kontrolpanel>>tastatur og fanebladet "sprog"
Avatar billede johnc Nybegynder
18. juni 2000 - 13:54 #2
Tak Einstein - men skal man bruge en Windows 98 CD-rom for at installere det.
Hun har kun en af de der Compaq Quick Restore CD-rommer ?
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 14:16 #3
Du kan vel hente det på windows opdatering´s siden
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
18. juni 2000 - 18:18 #4
Det kræver efter al sandsynlighed en original CDROM, hvis hun ikke har fået den med maskinen, bør hun enten levere skidtet tilbage eller henvende sig til forhandleren og forlange at få en original CDROM...
Hvis Win98 blev leveret installeret og på Q-R CDROM, MEN IKKE som originalt MS Medie, er det en pirat kopi og det kan blive dyrt!
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
19. juni 2000 - 10:43 #5
Hmmm...jeg vil bare lige sige, at hvis det er fordi hun læser russisk/arbejder med russisk, så kan det altså betale sig at få fat i en Accent tekstbehandling.
Avatar billede johnc Nybegynder
19. juni 2000 - 17:01 #6
Kære tigerdyr
Når man i dag køber en Compaq Presario får man en PC'er med pre-installeret Windows 98 - og en Quick Restore CD-rom - denne CD-rom vil genoprette din PC'er som den så ud fra starten.
Så jeg forstår slet ikke din hentydning - det er trods alt Fona og Compaq der har solgt "skidtet".....
- og de laver sælger vel ikke pirat CD'er ?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. juni 2000 - 20:25 #7
Det gør de åbenbart... :o)
Jeg kender udemærket godt Compaq's Q-R cdrommer... og de Compaq maskiner jeg har mødt har ALLE haft BÅDE en original win98 cdrom + en Q-R cdrom fra skodpaq...

Derfor fis ned og hent den originale win98 cdrom, hvis du ikke har mediet (og for den sags skyld, brugsforvirring med det officiele "Certificate of Authency" er det en piratkopi!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. juni 2000 - 20:27 #8
Radiometers medarbejdere fik Compaq hjemmepc'er ALLE 12-1600 maskiner havde BÅDE en skod QuickRestore cdrom og en original Win98 cdrom med til...
Avatar billede johnc Nybegynder
20. juni 2000 - 00:49 #9
Fint nok tigerdyr -
Det har egentlig undret mig selv at man kun får den Q-R CD-rom med til en ny maskine - Jeg kommer tilbage efter at ha' klaget i forretningen... OK
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
20. juni 2000 - 07:26 #10
Helt ok :o)
Avatar billede einstein Nybegynder
06. oktober 2000 - 07:31 #11
kommer de der point snart?