Avatar billede demospasser Nybegynder
09. april 2002 - 18:37 Der er 4 kommentarer

ISS 5.0

Jeg fik at vide at jeg skulle oprette spørgsmålet i denne kategori. Det er hermed gjort!
Hvilken fil skriver IIS til når man laver Access lister? Jeg har en liste med 2000 linier og jeg gider sku' ikke og indtaste hver enkel hvis jeg bare kan sætte den ind i en fil
Avatar billede doc404 Novice
09. april 2002 - 18:56 #1
Kan du ikke uddybe en smule?
Avatar billede demospasser Nybegynder
09. april 2002 - 19:12 #2
Jo da. Jeg sidder og skal udelukke alt hvad der hedder udenlandsk trafik. Det gør jeg ved som standard at nægte alle adgang. Dernæst skriver jeg alle de netværk ind som skal have adgang. Dette gøres manuelt i IIS. Jeg tænkte på om der var en fil man kunne overføre alle ipadresserne til, så jeg ikke skal sidde med hver enkelt. Det tager en krig :)
Avatar billede doc404 Novice
09. april 2002 - 19:49 #3
På den måde...

Mon ikke det gemmes i registry som MS har en hvis forkærlighed for?

Men jeg faldt en gang over denne, der opfylder dit behov. Men det kræver nok lidt mod og test hvis det er noget du skal bruge proffesionelt ;-)

Om ikke andet er der kilde kode og alt hvad du skal bruge...

http://www.codeproject.com/isapi/ipaddressfilter.asp

Held & Lykke
Avatar billede demospasser Nybegynder
12. april 2002 - 11:29 #4
Så gerne der var ene nemmere løsning :)