Avatar billede brianp Nybegynder
10. april 2002 - 15:21 Der er 1 løsning

Langsom login på IIS5

Jeg har et NT domæne med en Win2K server på som member- server. Når en bruger skal på vores intranet (IIS 5.0) skal brugerne godkendes af domænet (NT 4 PDC).

Efter skift til IIS 5.0 skal der nu udfyldes hvilket domæne der bruges og når klientmaskinen er en Win2k eller Xp tager det ca. 30 sekunder inden siden kommer frem, hvis det derimod er en W98 tager det ca. 2 sekunder.

Da vi havde den gamle NT server med IIS var der ingen problemer.

Nogle forslag?
Avatar billede brianp Nybegynder
23. juli 2002 - 21:43 #1
Jeg har ikke fundet en løsning og der er tilsyneladende heller ingen her der kender problemet derfor fjerner jeg spørgsmålet herfra.

P.S. Jeg skifter til Novell webserver så slipper jeg for MS og deres mærkværdige problem-programmer.