Avatar billede dribble Nybegynder
11. april 2002 - 10:49 Der er 6 kommentarer

De sjoveste indslag

Hej

kunne i ikke sætte nogen links på de spørgsmål i synes der er de sjoveste (her fra Eksperten) af og til kommer der nogen total griner spørgsmål/svar
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. april 2002 - 10:51 #1
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. april 2002 - 10:54 #2
http://www.eksperten.dk/spm/180203 Og vi køre videre

MC
Avatar billede otis Nybegynder
11. april 2002 - 10:57 #3
lol
Avatar billede taskmgr Nybegynder
11. april 2002 - 11:08 #4
http://www.eksperten.dk/spm/177853

Må være en sikker vinder...
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. april 2002 - 11:54 #5
http://www.eksperten.dk/spm/196428
stadig plads til mange flere bommerter.

mvh JakobA
Avatar billede f-l-j Nybegynder
11. april 2002 - 13:53 #6
Denne her er ganske vist ikke fra Experten, men en jeg fandt en dag jeg surfede.

En mand ringer til en it-hotline, og fortæller at han har installeret et program der hedder pc health.
Problemet er at den fortæller ham at hans kabinet er 128 gr varmt.
Han har så haft den slukket et døgn, og har lige tændt den igen, stadig 128 gr.
Han har haft den til rep, hvor der er blevet skiftet cpu og bundkort, på mistanke :-).
Suporteren beder ham om at skrotte programmet.
Kunden spørger så-Tror du det er programmet det er galt med?
Suporteren-Prøv at lægge hånden på dit kabinet.
Kunden-ja eeeh.
Suporteren-Er det 128 gr varmt.
Kunden- Nej eeeh.
Suporteren- Tja hva tror du selv.

Den kunne jeg ikke stå for  8-)