Avatar billede qspi Nybegynder
13. april 2002 - 01:58 Der er 3 kommentarer

Unsupportet audio sample i Nero..! :/

Jeg er ved at brænde nogle MP3 filer ned på en CD´er, men er nu stødt på et lille problem i Nero Burning Rom... Når jeg skal tilføje filen, kommer den med følgende fejl medelelse i et lille popup:

ERROR: Nero found an unsupported audio sample format while scanning the file 'Dj WeZio - Piano Dance'. Nero supports only CD quality MPEGS (44.1kHz, 16 bit, stereo)!

Hvad går der galt her?? Hvad gør jeg for evt. at rette??!

På forhånd mange tak =)
Avatar billede jimsim Nybegynder
13. april 2002 - 02:20 #1
Jeg vil mene du skal ha' fat i dette plugin: http://www.nero.com/en/mpeg2p.htm
Du kan også lave dine mp3'er om til wav... så vil det virke.
Fra mp3 til wav kan du gøre via WinAmp
Avatar billede qspi Nybegynder
13. april 2002 - 10:40 #2
jimsim>>> :-)  opret et svar!!

...ja, jeg hentyder til at det faktisk hjalp at konventere hele skidtet om til wav! ;-P
Avatar billede jimsim Nybegynder
13. april 2002 - 11:03 #3
Okay, svar herfra... :)

Godt det hjalp.