Avatar billede khand Nybegynder
26. april 2002 - 16:28 Der er 74 kommentarer

Show us your Desktop

Sidder lige og keder mig forvildt her hos noget familie.
Kunne sq være fedt med en omgang "Show us your desktop"

Så tag et screenshot af dit desktop og smid det online!

Mit eget kommer op imorgen når jeg engang kommer hjem til min egen computer :-)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
26. april 2002 - 16:31 #1
har vist set alle E's brugeres desktops..... så ked dig på en mere fornuftig måde :D
Avatar billede khand Nybegynder
26. april 2002 - 16:33 #2
Tjaa, men de fleste skifter jo af og til og det var ikke for at kede mig jeg lavede dette spm :P
Avatar billede initializing Nybegynder
26. april 2002 - 16:34 #3
Master_nemo: Jeg skifter da BG en gang imellem =) Så du har da ikke set alle mine ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 16:34 #4
khand >> hvorfor lægger du ikke en mail, som folk kan sende dem til - og så lægger du dem ud på en side?!
Avatar billede dumdum Nybegynder
26. april 2002 - 16:34 #5
Du kan tage et "History view" ved at browse gamle spørgsmål igennem hvor der "spørges" efter det samme... Det er nok også inspirerende...

Eller bare tage et kig på:
www.fotx.net/dumdum
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. april 2002 - 16:35 #6
I protest mod nemo's kedelige kommentar er her min desktop *gg* der skal være plads til lidt andet end strømlignede spørgsmål på e. :o)

http://www.ljweb.biz/temp/ljweb.jpg
Avatar billede aakaer Nybegynder
26. april 2002 - 16:35 #7
man må kraft edermedme kede sig hvis man gider og sidde og kigge på andres skriveborde!!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 16:36 #8
aakaer - tjah... :0)
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. april 2002 - 16:36 #9
aakaer >> eller blive inspireret til at udskifte det med en "babe"
Avatar billede khand Nybegynder
26. april 2002 - 16:38 #10
aakaer > Der er jo nogen der har det som en hobby at modde sit desktop ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
26. april 2002 - 16:39 #11
www.alphaweb.subnet.dk/initializing.jpg

Hvis ikke linket virker så først ind på www.alphaweb.subnet.dk og så bagefter tilføje /initializing.jpg

-Martin
Avatar billede master_nemo Nybegynder
26. april 2002 - 16:40 #12
såså ikke ment på det måde :D "don't hate me for being ugly" som eller anden har sagt...nåh men, min skrivebord kan hurtigt beskrives....sort med en masse ikoner...så er det vist ude af verden :D
Avatar billede master_nemo Nybegynder
26. april 2002 - 16:42 #13
jeg kom lige til at tænke på noget(ja jeg keder mig også..jeg er syg :D)
er der nogen der virkelig gider at sidde efter hver post at paste en eller anden sætning ind i bunden... f.eks. -Martin eller er der en skjult funktion et elle andet sted? :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 16:44 #14
de gider det åbenbart - men de bruger nok copy/paste.. men jeg fatter det heller ikke *G*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 16:44 #15
//Metal_hanseN  ;0)
Avatar billede initializing Nybegynder
26. april 2002 - 16:44 #16
Jeg gør det normalt kun efter den første indlæg i vher debat =)

Men jeg glemte det første gang i denne debat ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. april 2002 - 16:45 #17
shit, jeg keder mig vist også... jeg må hellere vaske op, eller noget... hehe
Avatar billede initializing Nybegynder
26. april 2002 - 16:45 #18
Og jeg bruge rikke copy og paste men jeg sidder og skriver det med mine små fingre =)

-Martin ;)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
26. april 2002 - 16:46 #19
heh, jeg gider det fandme ikke, sq helt håbløst at skulle skrive hver gang man starter comp op osv... og jeg bruger da tit paste til andre ting..er det ikke helt vildt ufedt? :D
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. april 2002 - 16:55 #20
master >> *SÅ* lang tid tager det vist ikke at skrive -Martin

/ LJ
www.ljweb.biz :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
26. april 2002 - 16:56 #21
hehe fair nok ....hvor har du det .biz fra?

/Master-Nemo aka. Nostradamus men hedder også Simon
www.coolart.dk
SÅ KA I LÆRE DET! :DDD
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. april 2002 - 16:58 #22
hmm, har købt det... mit skodhostingfirma i DK der ikke kan finde ud af noget har lavet ged i whois'en på min .com, så .biz er min hurtigste maskine. .dk virker også og har da også http://lars.jensen.name :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. april 2002 - 17:23 #23
ljweb: Er der nogle relativt kendte TLD's du *ikke* har et domæne på ?`:D

Mit sreenshot: http://files.novaishot.dk/invisibleman_2304x864.jpg

2x17" @ 1152x864 each.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. april 2002 - 17:24 #24
mIRC er lige extraordinært placeret i midten for ikke at folk skulle buuuh'e og tro jeg bare havde sat mit wallpaper sammen med screenshot :)
Avatar billede j.f Nybegynder
26. april 2002 - 17:36 #25
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. april 2002 - 17:37 #26
invisi >> narrjjj da :o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. april 2002 - 17:38 #27
ljweb: hæ hæ .. :D ..men hvis du har et .tk så mister jeg respekt for dig ;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. april 2002 - 17:40 #28
invisi >> .tk ?!? u gotta be kiddin me... det er så skod som .tv og jeg skal komme efter dig skal jeg :o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. april 2002 - 17:41 #29
ljweb: :D .. godt :o) .tk er poppet ;)
Avatar billede j.f Nybegynder
26. april 2002 - 17:57 #30
inivisi: Du gidder vel ikke smide det wallpaper op? :D
Avatar billede miljoeken Nybegynder
26. april 2002 - 17:58 #31
hey j.f.>>> hvordan har du fået integreret din kalender i desktoppet? det kunne jeg nemlig godt tænke mig...
Avatar billede otis Nybegynder
26. april 2002 - 18:00 #32
ehm et gammel et, www.o-piz.dk/ss.png
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. april 2002 - 18:01 #33
j.f.: Jo da .. et øjeblik .. :D
Avatar billede otis Nybegynder
26. april 2002 - 18:03 #34
haha invis, der er jeg midt i din irc klient :P
Avatar billede j.f Nybegynder
26. april 2002 - 18:03 #35
miljoeken: Bruger dette program: http://www.xemico.com/adc/index.html
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. april 2002 - 18:05 #36
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. april 2002 - 18:05 #37
otis: hæ hæ .. yeah :o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
26. april 2002 - 18:05 #38
j.f.: og cracket ? *LOL* J/K
Avatar billede j.f Nybegynder
26. april 2002 - 18:07 #39
invisi: har da betalt for mit software *host*

*mumle noget om at være fattig studerende*
Avatar billede annikadk Nybegynder
27. april 2002 - 02:12 #40
smækker på når svigerfar er forladt skuden engang i morgen eller på søndag :(
Avatar billede 7th Praktikant
27. april 2002 - 03:02 #41
Avatar billede snigermunken Nybegynder
27. april 2002 - 03:26 #42
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. april 2002 - 03:29 #43
naa .. det er nice nok :)
Avatar billede 7th Praktikant
27. april 2002 - 05:18 #44
Fuck jeg har et kedeligt backgroundpic i forhold til alle jer andre. Mit er vist ikke helt nørdet nok ;)
Avatar billede adagio Nybegynder
28. april 2002 - 14:43 #45
Og her er mit skrivebord: http://www.angelfire.com/amiga/600ca/index.html

Klik på linket på siden...
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. april 2002 - 15:58 #46
det må man jo nok erkende er ret ret flot og anderledes skrivebord.. :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. april 2002 - 16:06 #47
http://annika.dk/E/203482.jpg
sådan ser mit ud lige nu
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. april 2002 - 16:57 #48
adg>> Beklager min uvidenhed, men hvordan har du fået banket sådan et skrivebord ned???

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. april 2002 - 17:02 #49
dumdum: så er vi flere der er uvidende ;=)
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. april 2002 - 17:05 #50
annika>> Ja det er en kedelig udvikling. Jeg sad og spekulerede på om det var en funktion i XP (et system jeg ikke er i besiddelse af) eller om vi bare har med en proffessor i desktopdesign og ditto funktionalitet at gøre.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. april 2002 - 17:11 #51
dumdum.. Det er ikke et XP theme, kan jeg sige.

Sidder lige og grubler lidt over det også
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. april 2002 - 17:12 #52
tror det sidste næsten
glæder mig til at høre om hvad det er...
om det er et active-desktop-skin
program. hjemmmelavet eller??

og ER det windows eller ???
*venter spændt*
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. april 2002 - 17:12 #53
Radiohead>> Hmm århlrejt. Måske adg selv kunne løfte lidt af sløret for det, på et tidspunkt?

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede snigermunken Nybegynder
28. april 2002 - 17:14 #54
http://www.wincustomize.com/skins.asp?library=3

det er et program der hedder desktopX til windows, skin kan hentes her, programmet her: http://www.stardock.com/products/desktopx
Avatar billede adagio Nybegynder
28. april 2002 - 17:28 #55
Jeps, det er DesktopX jeg bruger, meget festligt program, og det er meget enkelt at bruge. Den desktop jeg har er en af de nyeste fra wincustomize.com, hvor jeg dog valgte at ændre i mange af tingene, men grafikken har jeg ikke selv lavet, er ikke lige den store grafiker :)

Men programmet er alle penge værd vis man ikke gidder at se på den kedelige desktop som følger med Windows. Jeg tror vist nok at jeg ændrer desktop hver anden måned eller sådan noget i den retning!
Avatar billede adagio Nybegynder
28. april 2002 - 17:29 #56
Annikadk >> Hvad er det for en sjov Coca Cola kalender du har, den ser interessant ud!
Avatar billede adagio Nybegynder
28. april 2002 - 17:33 #57
Og så lige et ord til dem som klager over "show-us-your-desktop" >>

Hvad er problemet med det, der er faktisk meget inspiration at hente ved at kigge på andres desktops! Og så kan man aldrig sige at man snart har set alle E's desktops, da langt de fleste skifter nok desktop ud rimeligt ofte...
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. april 2002 - 17:38 #58
adg>> Det jeg klager over ved Show us...tamtam er, at der er så sørens mange forskellige desktops der bliver linket til. Og hvis man (som jeg) ikke lige bor herinde, kan man nemt komme bag ud i alle billederne, og så er det enormt mange pics man skal bladre igennem og sige "neeeeeeeeeeeeeeeeeej" til. Derfor er det et kedeligt spørgsmål, fordi man så gerne vil se alle billederne igennem, men det tager så djævlense meget tid. Og så vil man gerne undgå at alle andre heller ikke får set nogle pics man ikke selv for set.

Hmm hvem sagde søforklaring??? Og har jeg iøvrigt klaget over de her desktops-fætre??? ja alright måske mit første indlæg i det her spm... Sorry if so.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. april 2002 - 18:24 #59
agd: det er Active Desktop Calendar, hvor jeg så har hentet CC-billederne ind.
Avatar billede adagio Nybegynder
28. april 2002 - 20:05 #60
Ahhh...Det var sådan det virkede, det må jeg hellere tjekke ud...takker for infoen :o)
Avatar billede adagio Nybegynder
28. april 2002 - 20:06 #61
Underligt at tænke på...Mit nick består af TRE simple bogstaver, og alligevel kan det lade sig gøre at stave ADG forkert ;o)
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. april 2002 - 20:11 #62
adg>> Nu har jeg stavet det rigtigt to gange i træk... ;)

Det er da forholdsvist simpelt det program du bruger, det er først avanceret når man skal til at tildele objects og sårn. Og nu er det så gået helt amok ved mig og vil hverken køre eller afinstalleres... Kan WindowBlinds ikke det samme???

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede adagio Nybegynder
28. april 2002 - 20:12 #63
Lige et lille spørgsmål khand, så vidt jeg kan se, så har du lavet flere af disse "show-us-your-desktop", men vi har ALDRIG nogensinde fået lov til at se din!

Hvad er lige grunden til det???
Avatar billede snigermunken Nybegynder
28. april 2002 - 20:16 #64
khand er slet ikke bruger på eksperten, men en fra it-politiet, som skal holde øje med ulovlig software hos de danske internet brugere, måden han så gør det på et ved at besøge div. forums og spørger efter screenshots af folks ddesktop.
Avatar billede adagio Nybegynder
28. april 2002 - 20:16 #65
DumDum >> Tillykke :o)

WindowBlinds er ikke så meget til Dekstops, den klarer kun at give grafik til de forskellige vinduer, samt start menuen...Altså det samme som WinXP kan
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. april 2002 - 20:24 #66
adg>> Hvor er præmien??? ;)
Avatar billede adagio Nybegynder
28. april 2002 - 20:28 #67
Er æren ikke god nok? ;)

ADG
Avatar billede dumdum Nybegynder
28. april 2002 - 20:35 #68
Alright then...:)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2002 - 14:16 #69
j.f: Hvor har du dit desktop wallpaper fra? Af en eller anden grund ser det væsentligt bedre ud, end det standard wallpaper i Windows XP, som jeg bruger  ;)
Avatar billede j.f Nybegynder
30. april 2002 - 21:04 #70
magik> Har fundet det på http://womensensation.com/
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 07:39 #71
lukketid?!
Avatar billede dumdum Nybegynder
14. juni 2002 - 12:26 #72
Avatar billede adagio Nybegynder
14. juni 2002 - 14:47 #73
Det ser det af en eller anden grund til, ikke ud til...ham det khan ser ikke ud til at bekymre sig meget om han glemmer at lukke...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:05 #74
lukketid?!