Avatar billede hkta Nybegynder
01. maj 2002 - 11:33 Der er 3 kommentarer

AutoCAD/Architectural Desktop

Jeg har modtaget tegninger der er lavet i Architectural Desktop, jeg har selv AutoCAD 2000i. Problemet er at både døre og vinduer ikke vises på min skærm, jeg har installeret ADT men det hjælper ikke. Jeg må hellere gøre opmærksom på at vi tror det skylde at jeg kører W2k, de andre på kontoret her nemlig NT og de har ikke det problem. Men skulle der være noget der har et forslag til en anden løsning, vil jeg meget gerne høre det.
Avatar billede sorensfar Nybegynder
05. maj 2002 - 13:32 #1
Da der åbenbart ikke umiddelbart er nogen som har et forslag, kan du så ikke lige prøve at sende en af tegningerne til mig.
Jeg har Acad2002 og Win98, men måske problemet også forekommer med den kombination og så vil jeg da gerne se om jeg skulle falde over noget.
Avatar billede magic Nybegynder
07. maj 2002 - 07:29 #2
Jeg vil tro, at din afsender har brugt døre og vinduer som symboler i sin Architectual Desktop, symboler, som du ikke har, og AutoCAD kan derfor ikke finde dem. Vi har af og til problemet, fordi det samme sker, når folk sender os filer fra AutoCAD til DesignCAD.
Bed din afsender om at eksplodere alle symboler i tegningerne, så vil du sansynligvis kunne se dem.
Avatar billede sorensfar Nybegynder
29. oktober 2005 - 13:06 #3
Selv tak - ingen årsag. Vi vil da stå i kø for at få lov at hjælpe dig en anden gang.