Avatar billede triumph10 Nybegynder
01. maj 2002 - 15:46 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp... Ny Compuer!

Jeg skal købe en Pentium 4 2000-2200 mhz men hvis jeg vælger Northwood kommer den til at være (in a box) er det en ulempe?

nåå... men jeg vil gerne vide hvilke kvalitets ting der kører optimalt sammen... af mærker!

Jeg er meget "in" i Asus jeg synes deres varer er kvalitet! passer det?

tak for hjælpen på forhånd...
fra mig af!
Avatar billede cape Nybegynder
01. maj 2002 - 15:52 #1
ASUS er kvalitet.
og nej der er ingen problemer ved køb af (in a box)
Avatar billede triumph10 Nybegynder
01. maj 2002 - 15:55 #2
jeg har bare hørt at in a box ikk køler så meget ned som en almindelig køler!

jeg har også hørt at den kunne give problemer...
Avatar billede cape Nybegynder
01. maj 2002 - 16:10 #3
Hmmm jeg har ikke hørt om dette problem ???
Avatar billede fraller Nybegynder
01. maj 2002 - 16:32 #4
Hvis det var mig ville jeg hellere købe en seperat køler ved siden af, så jeg vidste hvad jeg fik. Så man er sikker på at få en ordentlig en. Og så kan du jo også undersøge hvor meget den lamer osv...
Avatar billede fraller Nybegynder
01. maj 2002 - 16:39 #5
Men det er ikk nogen udlempe at købe en boxed, de virker fin nok, ihvertfald hvad jeg ved af!
Og med hensyn til asus så er det bare det fede pis, det kan du rolig holde dig til!
Avatar billede triumph10 Nybegynder
01. maj 2002 - 17:18 #6
hmm... hvis i vil være så venlige at komme med et foreslag til en fed computer til mig?
der skal skrives hvilke mærker det er og der skal høre links til...
med hensyn til kabinettet så har jeg set et til en pris 1000 - 1300 kr. men jeg kan ikk huske siden hvor jeg så det... jeg ved det vejer 7 kilo og er lavet af aluminium.. det skulle vidst være helt perfekt så hvis i kunne finde det link så ville jeg være glad :)
Avatar billede mlj Nybegynder
01. maj 2002 - 17:54 #7
Avatar billede triumph10 Nybegynder
01. maj 2002 - 22:00 #8
tak for det mlj. det var sq nice! :)
Avatar billede -123- Nybegynder
01. maj 2002 - 22:51 #9
ja hvis jeg var dig ville jeg købe en Intel P4 NW 1800Mhz det er med en box køler den er ikke så nice så den kan du bare smide væk og derefter vil jeg anbefale at du køber en Thermal Take Technology Silent Viking A1267
jeg ved godt det er en 2/2200 mhz men så skal du bare læse den her lille guide http://www.tweakup.dk/guider/koelerguide/koelere/silentvikingp4.htm
på den måde får du 400 mhz mere og får det hele for ca. det halve :)

link:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724637917 - køler
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1244598112 - cpu
http://www.tweakup.dk/guider/koelerguide/koelere/silentvikingp4.htm - guide
Overclocking.dk - hjælp eller du kan også bruge eksperten http://www.eksperten.dk/kat/60/

// CDK
Avatar billede -123- Nybegynder
01. maj 2002 - 22:52 #10
ups tweakup kom 2 gange :)
Avatar billede triumph10 Nybegynder
02. maj 2002 - 09:20 #11
ok i får lidt hver for det med kabinettet var overfedt men alle 123> links er også kanon fede tak skal i have
Avatar billede -123- Nybegynder
02. maj 2002 - 17:10 #12
np
Avatar billede -123- Nybegynder
02. maj 2002 - 17:13 #13