Avatar billede ryokan Nybegynder
03. maj 2002 - 12:33 Der er 4 kommentarer

Computeren vil ikke lukke ned

Jeg bruger Windows 2000 på en Pentium 4, men jeg har et problem, jeg kan ikke lukke computeren ned, på normal vis, heller ikke ved at slukke på computeren, kun ved at tage ledningen ud.
Nå jeg vil lukke elle genstarte den, fortæller den
godt nok mig at nu lukker Windows, efter et stykke
tid bliver skærmen sort. Hvorefter computeren begynder at tælle den fysiske hukommelse.
derefter foreslår den at jeg går i setup ved at trykke "delete" i setup trykker jeg F10 (save setup) og først nu genstarter computeren.
Avatar billede peet-49 Novice
03. maj 2002 - 12:36 #1
Prøv, at loade bios default.
Avatar billede peet-49 Novice
03. maj 2002 - 12:38 #2
Forøvrigt, skal du holde "slukkeknappen" inde i ca. fem sekunder, for at slukke, da det er et ATX kabinet, du bruger.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. september 2002 - 13:31 #3
spm flyttet til korrekt kategori.

NanoQ/coadmin
Avatar billede nea37 Praktikant
19. januar 2003 - 12:17 #4
det virkede ikke,men tak for det. Jeg genindlæste Win2000
nea37