Avatar billede prom Nybegynder
06. maj 2002 - 16:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Parameter til applet der kører som applikation

Hvordan overfører jeg parametrer til en applet der kører i et JPanel i en almindelig applikation?
Avatar billede kresten Nybegynder
06. maj 2002 - 16:41 #1
Jeg tror du blander 2 ting sammen?

En applikation er ikke helt det samme som en applet. Men for at svare på det så giver du parameterne når du starter applikationen med f.eks. java minKlasse param1 param2 paramN.

Applets bruger param tagget i HTML.
Avatar billede gybel Nybegynder
06. maj 2002 - 17:23 #2
øøøøøøøøøøhhhhh
Avatar billede prom Nybegynder
06. maj 2002 - 19:37 #3
Jeg har tænkt mig at gøre noget i denne stil. Men appletten skal have parametre

public class MyClass
    public static void main(String[] args){
        JFrame frame = new JFrame("Min JFrame med applet i");
        frame.addWindowListener(new WindowAdapter(){
            public void windowClosing(WindowEvent e){
                System.exit(0);
            }
        });
        MinApplet applet = new MinApplet();
        applet.init();
        applet.start();

        frame.add(applet);
        frame.setSize(800,500);
        frame.show();
    }
Avatar billede prom Nybegynder
06. maj 2002 - 19:38 #4
Det var jo ikke så godt. Der fik jeg trykket på accepteret. Jeg ville egentlig have afvist svaret..

Hvad fanden gør vi så....?

Prom
Avatar billede kresten Nybegynder
07. maj 2002 - 09:35 #5
Jeg hjælper dig til dig finder ud af det? :)
Avatar billede kresten Nybegynder
07. maj 2002 - 11:05 #6
Se på http://java.sun.com/docs/books/tutorial/applet/appletsonly/html.html#param

Det skulle være til at forstå. Hvis det driller, så skriv.
Avatar billede prom Nybegynder
07. maj 2002 - 17:15 #7
Jeg har ikke tænkt mig at køre appletten fra en html side. Det er en applet jeg har gafflet på nettet, der tager en masse parametre, som jeg har tænkt mig at køre i en JFrame som beskrevet ovenfor...

prom
Avatar billede prom Nybegynder
07. maj 2002 - 17:16 #8
gybel, hvad mener du med øøøøøøøøøøhhhhh. Er det spørgsmålet eller svaret du mener lyder mærkeligt?..

prom