Avatar billede Webmasteren Praktikant
08. maj 2002 - 22:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvor er min lyd???

Jeg har erhvervet mig et Creative Sound Blaster DT2200 5.1 Surround sæt.

MEN!! Jeg har ingen lyd fra andet end bassen!

Hvad kan der være galt? NOgen som har nogle forslag???

/Bo
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 22:16 #1
Har du sluttet skidtet rigtigt til?
Avatar billede Webmasteren Praktikant
08. maj 2002 - 22:17 #2
Ja! Har tjekket det 117 gange tror jeg..!

Jeg har også opdateret skidtet til de rigtige drivere (Windows XP Prof.)
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 22:18 #3
Hvilket lydkort har du?
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 22:19 #4
Jeg har været ude for at skulle skifte til 2 eller 4 højtalere for at få et sæt højtalere til at sige noget. Kan du gøre det i indstillingerne, så kunne det måske være en mulighed.
Avatar billede Webmasteren Praktikant
08. maj 2002 - 22:19 #5
Jeg prøver lige........
Avatar billede Webmasteren Praktikant
08. maj 2002 - 23:11 #6
Giver ikke noget bedre udfald=Der sker ingen forandring!!
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 06:42 #7
Ikke for at genere, men jeg har været ude for at en ikke kunne få lyd på, og kunne ikke forstå at der ikke skulle strøm til. Han havde overset 220 volt ledningen, selvom den hang ud af højtaleren. Du har sat strøm til :-) Det er utroligt hvad man kan glemme.
Ellers vil jeg da foreslå dig at pille alle ledningerne af, og lægge dem til side. Vente lidt, gå en tur, handle, eller et eller andet og så sætte det sammen igen. Det kan nogen gange hjælpe. Selvom man har kontrolleret 117 gange, kan der stadig være noget forkert. Man stirrer sig blind på fejlen, hvis det er sådan en. Hjælper det heller ikke, så er der vel kun spanden tilbage ;-)
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2002 - 10:41 #8
Du har stadig ikke skrevet hvilket lydkort du har
Avatar billede Webmasteren Praktikant
11. maj 2002 - 15:08 #9
Sorry.. har været på ferie..

Men hvis i tjekker www.Creative.com (Creatives HP) så vil i ved at søge efter "DT2200" finde det sæt som jeg har købt. Der vil også stå alt (der følger et lydkort med i pakken)...
Avatar billede Webmasteren Praktikant
11. maj 2002 - 15:09 #10
oz1cbk: Jeg har tjekket strømledningen ja ;) - Men jeg får lyd ud af min bass men ikke de små satelithøjtalere det er det der er problemet!
Avatar billede Webmasteren Praktikant
02. juni 2002 - 19:24 #11
Doh, gummidutter...