Avatar billede yezper Nybegynder
09. maj 2002 - 14:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ISA Server + Citrix

Hejsa!

Jeg skal til at forberede en af mine kunder på at skifte fra CSC's regnskabssystem til Navision Stat.

Problemet i denne forbindelse er: Hvordan får man bedst ISA Server til at tillade klienterne på LAN'et at forbinde sig til Citrix serveren i bjerget i Norge?

Håber der er nogen hjælp at hente her.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
09. maj 2002 - 15:38 #1
det er sandsynligvis et spørgsmål om at åbne for de rigtige porte.

jeg ved desværre ikke hvilke porte citrix benytter
Avatar billede yezper Nybegynder
24. maj 2002 - 11:15 #2
Er der nogen, der kender disse porte?
Avatar billede bjd Nybegynder
10. juli 2002 - 21:29 #3
Port der normalt skal åbnes til brug af Citrix: 1494
Læs her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;q300177