Avatar billede ncbr Nybegynder
09. maj 2002 - 17:26 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Macromedia Shockwave Player

Jeg kan ikke downloade Macromedia Shockwave Player, fra http://sdc.shockwave.com/shockwave/download/frameset.fhtml?

sikkert fordi jeg tilslutter via proxy(hvilket jeg ingen indflydelse har på). er der en venlig sjæl som er villig til at hjælpe ??

På forhånd tak

ncbr
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. maj 2002 - 17:36 #1
hvilken internet browser har du......
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. maj 2002 - 17:37 #2
hvorfor går du ikke ind på www.macromedia.com/downloads
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. maj 2002 - 17:37 #3
Hmm kan du ikke højreklikke på dette link og vælge "Gem destination som...":
http://www.macromedia.com/support/director/ts/documents/standalone_installer/ShockwaveInstaller.sit
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. maj 2002 - 17:39 #4
Den fil jeg henviser til fungerer som en ganske almindelig installationsfil.

Hvis det ikke virker, så smid din mail her, så kan jeg sende filen til dig.
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. maj 2002 - 17:42 #5
jeg har selv været ude for samme problem, indtil jeg opgraderede til ie 6.0
så kunne jeg sagtens downloade macromedia.
men husk det er en fil der skal pakkes ud.....
Avatar billede ncbr Nybegynder
09. maj 2002 - 17:48 #6
fiskesuppe>> jeg har hentet den, men hvordan får jeg den installeret?
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. maj 2002 - 17:50 #7
hvor gemte du filen, da du downloadede den
Avatar billede darkside Nybegynder
09. maj 2002 - 17:50 #8
Ret mig lige her, men det link som "fiskesuppe" er kommet med er til Macintosh, en PC bruger ikke SIT formattet
Avatar billede ncbr Nybegynder
09. maj 2002 - 17:51 #9
i mit download bibliotek
Avatar billede ncbr Nybegynder
09. maj 2002 - 17:56 #10
det forklarer meget darkside :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. maj 2002 - 17:58 #11
darkside -> Lad være med at snakke om noget du ikke har forstand på. Det er det link jeg stødte på i Macromedias downloadsektion. Desuden jeg kan sagtens bruge sit-filen til at installere. Ingen problemer. Har WinXP Pro og IE 6.
Avatar billede darkside Nybegynder
09. maj 2002 - 18:00 #12
fiskesuppe, nu skrev jeg "ret mig lige her"...der er ingen grund til at du skal svine mig til...
Avatar billede ncbr Nybegynder
09. maj 2002 - 18:01 #13
fiskesuppe>> det samme har jeg, så hvordan bærer jeg mig ad med at installerer det ???
Avatar billede darkside Nybegynder
09. maj 2002 - 18:06 #14
fiskesuppe, hvis du nu lige læste der hvor du nappede linket ville du kunne se at den er til Mac OSX..
<snip>
Note: Mac OSX 10.1.4 users please download and install the standalone Shockwave Player.
</snip>
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. maj 2002 - 18:06 #15
du skal ind i dit download bibliotek og klikke på den fil du gemte.....altså åbne den
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. maj 2002 - 18:06 #16
darkside -> Sorry, det var ikke ondt ment.
ncbr -> Jeg dobbeltklikker bare på filen og så virker det.
Avatar billede ncbr Nybegynder
09. maj 2002 - 18:10 #17
jeg bliver spurgt om hvilket program jeg vil ¨åbne den med!
Avatar billede darkside Nybegynder
09. maj 2002 - 18:14 #18
ncbr, det er en Macintosh fil, du kan pakke den ud med Stuffit Expander, men det kan stadigt ikke installeres på en PC.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. maj 2002 - 18:16 #19
ncbr -> Jeg har nok noget installeret, så det virker her, så det skal du ikke tage dig af. Men prøv instedet at hente det fra denne side:
http://home.netscape.com/plugins/get_shockwave.html

Det er godt nok fra Netscapes hjemmeside, så det kan være den kun virker til Netscape, men det kan da være den også virker til IE.
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. maj 2002 - 18:17 #20
hvorfor ikke gå den direkte vej?? www.macromedia.com/downloads
Avatar billede ncbr Nybegynder
09. maj 2002 - 18:20 #21
vardepigen>>> fordi jeg ikke kan. Jeg har prøvet installeren kan ikke komme igennem den firewall jeg sidder bag (kan jeg ikke ændre)
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. maj 2002 - 18:23 #22
hvilken browser og hvilken firewall sidder du bag??
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. maj 2002 - 18:29 #23
ncbr -> jeg tror ikke det kun er et problem, for den side er også MEGET langsom her. Midterframen er ikke kommet frem efter flere minutter.... men kan jeg evt. få at vide om mit link fik det til at virke?
http://home.netscape.com/plugins/get_shockwave.html
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. maj 2002 - 18:30 #24
ncbr -> ups der skulle stå at jeg ikke kun tror det er et problem "FOR DIG".
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. maj 2002 - 18:32 #25
dit link virker ...
/anita
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
09. maj 2002 - 18:38 #26
Nice ;o)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
14. maj 2002 - 15:31 #27
på tide at lukke spg.?
Avatar billede ncbr Nybegynder
03. juni 2002 - 15:46 #28
lukket
Avatar billede ncbr Nybegynder
03. juni 2002 - 15:47 #29
prøver igen: lukket
Avatar billede vardepigen Praktikant
03. juni 2002 - 16:57 #30
er der slet intet der har virket for dig......
ellers synes jeg det vil være ret så passende at give en forklaring på at du selv "snupper" pointene??????????
*S*