Avatar billede ranger Nybegynder
13. juli 2000 - 16:11 Der er 1 kommentar

DHCP - program til aftestning

Hej,

Jeg skal bruge et program til at afteste DHCP servere (scopes, policies mv.). Er der nogen der kender et program (kommercielt eller freeware, eller hvad som helst) der kan det?
Programmet skal kunne requeste løs af adresser for at teste overlaps af scopes og hvordan serverne opfører sig når de løber tør.

Det er en Cisco CNR 3.5.(3) der skal testes (jeg ved godt at CNR primært er en DNS server).

Eller er der nogen der kan skrive et sådant program (det kunne jeg godt selv hvis jeg havde lidt mere tid).

PS. Hvis det er et spg. om point, så finder vi ud af det!

/El Ranger
Avatar billede jens_elling Nybegynder
14. juli 2000 - 09:44 #1
Prøv at gennemse resource kittet!!! der skulle efter sigende være en brugbar løsning..

/Jens

:)

Hvis ikke ..... sut