Avatar billede demospasser Nybegynder
20. maj 2002 - 15:10 Der er 6 kommentarer

Gforce2 og TV-out

Hvordan kan det være at når jeg skyder mit skærmbillede fra min monitor ud på fjernsynet er det sort hvid? Det har det aldrig været før. Der er ikke blevet pillet ved drivere eller noget som helst
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. maj 2002 - 15:14 #1
bruger du s-vhs?

har du sat den til PAL B?
Avatar billede demospasser Nybegynder
20. maj 2002 - 15:15 #2
Det er et compositekabel. Den står til Pal b
Avatar billede cgleerup Nybegynder
21. maj 2002 - 09:23 #3
Kontroller egenskaberne for din skærm - indstillingerne skal være pal med 25 frames pr. sek. og så skal du fortælle den at du benytter composit kabel
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. maj 2002 - 11:27 #4
jeg har været ude for det samme, (på min amiga 500), jeg bruger også composite ud på den.. den blev også sort/hvid en dag.. det var den "konverter" der sidder bag amiga'en som laver det TV/composite signal, der var røget.. kan jo være at dit TV-out er røget..

har du et andet eller mulighed for at låne et andet grafikkort med TV-out?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. maj 2002 - 08:31 #5
har du fundet ud af noget?
Avatar billede barbar_bar Nybegynder
01. april 2003 - 22:20 #6
Jeg har et forslag til hvad dit problem kan skyldes, men først må jeg bede dig tjekke nogen ting.
Er kablet 100% ok?, står fjernsynet evt. på sVhs eller Secam? kører du signalet gennem en videobåndoptager, og står den på sVhs på indgangen? Har du prøvet at sætte egenskaberne på Pal-G? ( - den sidste tror jeg knap nok selv på!! )
Jeg har haft et lignende problem med mit Creative MX420, men jeg kan ikke helt huske hvad jeg gjorde - derfor spørgsmålene..  :-)