Avatar billede horseshit Nybegynder
22. maj 2002 - 23:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webinterface til Bind

hejsa jeg kører en lille privat DNS server på Bind 9, men mangler et webinterface til at styrer den med lidt alla det gratisdns.dk har, nogen det har en idé om hvor et sådan findes eller evt. har et de ku tænke sig at dele?
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. maj 2002 - 23:22 #1
Skal det være gratis?
Avatar billede horseshit Nybegynder
22. maj 2002 - 23:29 #2
helst eller meget meget billigt da det ikke er en kommerciel server jeg kører men kun for venner og bekendte
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. maj 2002 - 23:33 #3
Okey, så er det jo næsten unødvendigt med interface hva. Men jeg kender ikke lige nogen free interface.
Avatar billede horseshit Nybegynder
22. maj 2002 - 23:35 #4
problemet er de venner der har domains hosted på min DNS vil gerne kunne oprette subdomains og rette dem mod forskellige ip'er, derfor dur * domains ikke, og det er lidt irriterende for mig altid at sku rette domains
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. maj 2002 - 23:38 #5
Det er rigtigt og måske findes der også et interface et sted, har dog ikke hørt om det. Alt tager jo tid at lave.

Men de venner der vil havde interface kan jo benytte gratisdns.dk så spare du at arbejde mere med det :o)

Men finder jeg et free, så smider jeg lige et link.
Avatar billede horseshit Nybegynder
22. maj 2002 - 23:41 #6
takker
Avatar billede cyberdude Nybegynder
23. maj 2002 - 00:23 #7
hvad med at høre gratisdns.dk om hvor han har det fra han bruger... evt. Det kan jo være at det ikek er særlig dyrt at købe det han nu bruger :-))

Det var da et forsøg værd!
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. maj 2002 - 01:40 #8
Avatar billede beaviz Nybegynder
27. maj 2002 - 01:48 #9
Ta' et kig på dnszone - den kan det du spørger efter.

http://dnszone.org/
Avatar billede beaviz Nybegynder
27. maj 2002 - 01:48 #10
- det er faktisk _det_ som gratisdns bruger :)