Avatar billede andreasv Nybegynder
23. maj 2002 - 12:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Filme" handlinger

Jeg søger et program som kan "Optage" de bevægelser og handlinger jeg udfører på min skærm.

Eksempel:
Jeg arbejder med et CMS hvor jeg gerne vil illustrere for mine kollegaer hvordan systemet virker. "Filmen" skal derefter ligges ind i en Flash film...

Hilsner fra
AndreasV
Avatar billede padde Nybegynder
23. maj 2002 - 12:59 #1
mon ikke du kan finde noget her: http://tucows.cybercity.dk/mmedia/scapt95.html ?
Avatar billede andreasv Nybegynder
23. maj 2002 - 13:02 #2
Padde > Tak for det... Lige hvad jeg havde brug for ;-)