Avatar billede meonweb Nybegynder
25. maj 2002 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP-nuke sprog fejl

Hej

www.tuning.dk har jeg lige installeret et chat modul, se forsiden i venstre bund. der er nogle fejl i sprog filen, den skriver bl.a. _CLICK_HERE_CHAT. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede speedy Nybegynder
25. maj 2002 - 14:56 #1
Har du tilføjet oversættelserne i filen lang-danish.php  i mappen language ?

Altså alle de der sætninger/ord f.eks.  _CLICK_HERE_CHAT  skal være defineret i filen lang-danish.php

/SpEeDy
Avatar billede meonweb Nybegynder
25. maj 2002 - 15:58 #2
Jeg den er god nok, det er lige meget hvilket sprog som jeg tager så gør den det alligevel
Avatar billede speedy Nybegynder
25. maj 2002 - 16:03 #3
Jeg tror ikke du forstår hvad jeg mener. Jeg har engang prøvet et lignende modul da jeg legede med phpNuke og der lå alle disse oversættelser i deres egen fil. Altså IKKE i filen lang-danish.php men i en anden fil som jeg ikke husker hvad hedder. For at få det til at virke skulle jeg flytte alle de ord/sætninger over i filen lang-danish.php

/SpEeDy
Avatar billede meonweb Nybegynder
09. juni 2002 - 17:06 #4
t