Avatar billede freefreelancer Nybegynder
26. maj 2002 - 14:49 Der er 9 kommentarer

Hvorfor mac?

Hej eksperter!

Jeg arbejder i photoshop og illustrator og for konstant at vide at det ville være meget bedre at arbeje på en mac...men hvorfor skal jeg købe en mac istedet? Kom med nogle facts!

-Jonas
Avatar billede s.b.a Nybegynder
26. maj 2002 - 14:53 #1
Jeg kender også en der er uddannet grafiker han bruger mac da det er bedre siger han, ved ikke hvorfor (men det var jo det du ville vide :(

Suran
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
26. maj 2002 - 14:54 #2
Ja alle siger det er bedre men ingen kan forklare mig hvorfor ;(
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2002 - 14:54 #3
De er mere stabile en PC
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2002 - 14:54 #4
en=end
Avatar billede s.b.a Nybegynder
26. maj 2002 - 14:55 #5
Nok fordi det er mere grafisk ;)..et gæt ?

Suran
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
26. maj 2002 - 14:56 #6
ducks > Er det den eneste grund?
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2002 - 14:58 #7
freefreelancer> Ja, derfor jeg ikke ville lave et svar, men det er noget med at de arbejder hurtigere og kører mere stabilt, men hvis du ikke har mange penge, eller skal bruge det til noget virkelig seriøst synes jeg du skal holde dig til det du har
Avatar billede wanix Praktikant
26. maj 2002 - 15:15 #8
MAC kører med en anden slags processere. Som er bedre til at lave eks. 3 garfik med.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
27. maj 2002 - 02:48 #9
Mac OS er mere ligetil opbygget end f.eks. Windows, og programmerne har udviklet sig hurtigere på Mac end på PC.