Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 02:13 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Under al kritik!!

Henviser til dette spm. og spørger om Co's herinde har styr på en skid ?
http://www.eksperten.dk/spm/216191

Jeg kan virkelig ikke tro på, at en skulle bruge hans brugernavn, når hans account har været ubrugt i så lang tid! Så er det sgu meget sjovt at han lige præcis tjekker når han er under mistanke!

TAG JER SAMMEN!
Avatar billede dmcn Praktikant
27. maj 2002 - 02:16 #1
Overvejet om han pludselig undrede sig over mængden af e-mails han pludselig modtog, da der kom gang i "hans" spørgsmål?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 02:17 #2
n0rmality - Hvis jeg laver noget forkert, så kan jeg bare skrive at en har brugt mit brugernavn ?.. Helt ærligt..
Avatar billede dmcn Praktikant
27. maj 2002 - 02:21 #3
Ja, hvis det lyder reelt, så kan du. Faktum er, at vi ingen mulighed har for at tjekke, om det var ham selv, hans moster, Gud eller dig der benyttede hans login, og derfor må vi vurdere ud fra den konkrete sag.

Er du utilfreds er du altid velkommen til at tage kontakt til admin ( www.exp.dk/kontakt.phtml ), og klage din nød - han vil så vurdere sagen. Du kan også anmelde en coadmin, ligesom alle andre brugere - igen vil admin vurdere sagen.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 02:24 #4
Du kan lige så nemt som mig se at det ikke holder en meter at kontakte admin hver gang en eller anden idiot dummer sig herinde!

Hvis det skulle være løsningen hver gang, hvorfor så have CoAdmins ?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 02:26 #5
http://www.eksperten.dk/spm/216193
http://www.eksperten.dk/spm/216191

Begge oprettet af wowereit samme dag.. Kan du se en hvis lighed ?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 02:28 #6
Man kan tydeligt se at det er samme person der har oprettet de to spm.
Det er måske også fakeren i det andet spm ??
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 02:49 #7
Jeg vender tilbage om et par timer, når jeg har fået noget søvn.. ;)
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. maj 2002 - 02:55 #8
seraphiel >>  "Tag jer sammen" og hvad?
Slette brugeren fordi seraphiel synes han er dum?

Prøv at sammenligne ordforråd, formuleringsevne og syntax i indlægget fra spm/216191 wowereit 26/05-2002 18:10:13
med det to spørgsmål. Jeg ser ret stor forskel.

Og det gjorde coadmins åbenbart også.

mvh JakobA
Avatar billede dmcn Praktikant
27. maj 2002 - 02:57 #9
"Det er måske også fakeren i det andet spm ??"
Hvem siger det ikke er?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2002 - 11:36 #10
seraphiel> Nu var det min bedømmelse at manden taler sandt, og det kan jeg ikke se noget galt i - det der er galt er DU henviser til spørgsmålet så endnu flere kan se spørgsmålet.... Jeg ville have slettet det som microtec i samme spørgsmål foreslog, men så linker du til det, og så kan jeg ikke så godt slette det, vel???

btw... Hvad er din internetforbindelse?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2002 - 12:01 #11
mobil nummer    60 point fra wowereit
jeg kan ikke finde hvor en af mine venner bor jeg har glemt hvor han bor og jeg kan ikke finde finde det på www.degulesider.dk, ved i hvor i man kan finde det hende.

-Wowereit

Kommentar fra wowereit
26/05-2002 02:28:27    nummert er *******

Kommentar fra darkside
26/05-2002 02:31:02    Ring da og spørg ham :)

Afvist svar fra westhi
26/05-2002 02:31:34    Det er nok en af disse startpakker hvor man ikke oplyser navn og adresse, så det kan du nok ikke finde men ring til ham og spørg :)

Kommentar fra seraphiel
26/05-2002 02:33:23    Fedt at oplyse en andens nummer herinde.. *G*

Kommentar fra darkside
26/05-2002 02:34:49    seraphiel, hm yea du har ret, jeg ville faktisk blive ret pizzet over det.

Kommentar fra wowereit
26/05-2002 02:45:48    jeg har prøvet at ringe til ham men han vil ikke sige hvor han bor???

Kommentar fra westhi
26/05-2002 02:46:30    Og han er din VEN??

Kommentar fra wowereit
26/05-2002 02:47:38    nej det er han ikke!!!!

Kommentar fra kunze
26/05-2002 02:48:37    wowereit > Kikser der. :)

Kommentar fra wowereit
26/05-2002 02:50:59    kender i ikke en side hvor man kian finde mobilnummere???

Afvist svar fra westhi
26/05-2002 02:54:51    Det kan man ikke hvis man ikke oplyser navn og adresse når man køber den!

Kommentar fra seraphiel
26/05-2002 03:05:38    wowereit - Du er hermed anmeldt ...

Kommentar fra brideonline.dk
26/05-2002 03:08:17    www.teledanmark.dk måske?

Kommentar fra virvelvar
26/05-2002 03:18:04    du siger i dit første indlæg at du skal finde adressen på en af dine venner, men så baefter er han ikke din ven mere. hmmm

Kommentar fra kunze
26/05-2002 04:04:16    Jeg vil bede jer andre om IKKE at hjælpe wowereit. Tak.

Mvh
Kunze
http://fotx.net/kunze

Kommentar fra john_stigers
26/05-2002 09:34:29    wowereit> "jeg kan ikke finde hvor en af mine venner bor..."
          "Kommentar fra westhi
26/05-2002 02:46:30    Og han er din VEN??

Kommentar fra wowereit
26/05-2002 02:47:38    nej det er han ikke!!!!"

Jeg syntes du skal lukke spørgsmålet, ved at lave et svar og acceptere eget svar, da der er stor tvivl om formålet med at få den adresse...

john_stigers - coadmin

Accepteret svar fra wowereit
Point : 60
26/05-2002 18:10:13    Jeg ved ikke hvem der har været inde og misbruge min konti!!
Jeg tager selv afstand fra at vise andres nummere i et forum!!

Kommentar fra john_stigers
26/05-2002 18:19:40    wowereit> det er vist på tide med et nyt kodeord så :)

Kommentar fra john_stigers
26/05-2002 18:19:53    anmeldelse slettet.

Kommentar fra kunze
26/05-2002 18:23:07    wowereit > Inaktiv i lang tid ? Din account er 615 dage gammel! :)

Mvh
Kunze
http://fotx.net/kunze

Kommentar fra microtec
26/05-2002 23:51:31    john_stigers >> Syntes du som Co-admin burde slette dette spørgsmål.
Selv om det måske ikke er oprettet i ond mening, ville jeg selv være utrolig ked af at mit telefon-nr. blev postet i et åbent forum som Eksperten.

Man oplyser gangske enkelt ikke personlige informationer et sted som dette, og slet ikke en anden persons.

Kommentar fra john_stigers
27/05-2002 11:51:12    microtec> seraphiel har været så "flink" at oprette et spørgsmål hvor han undrer sig over min handling i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/216599 - så nu kan jeg ikke tillade mig at slette spørgsmålet :(

Kommentar fra microtec
27/05-2002 11:57:18    john_stigers >> Jeg mener ikke man på Eksperten kan tillade at en anden person´s telefon-nummer ligger offentligt fremme. Ejeren af telefon-nummeret har ikke givet sin tilladelse til at det postes her.

Der skal ikke meget fantasi til at forestille sig at en flok af Ekspertens "snot-unger" lige skal prøve at ringe på nummeret.

Du kan ikke tillade dig IKKE at slette spørgsmålet. Det er uetisk at poste andre menneskers telefon-nummer i et offentligt forum.

**** Spørgsmålet er nu slettet derfor kopieres debatten her ind UDEN TLF nummer ****
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
27. maj 2002 - 12:04 #12
JOHN-STIGERS - jeg har stadig nummeret!
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2002 - 12:05 #13
stefan_jensen> ja? og?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
27. maj 2002 - 12:06 #14
john-stigers - jeg kan bare sige det HAHAHAHA!!! I GOT THE POWER!!!

BE NICE OR I'LL KILL YOU ALL!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
27. maj 2002 - 12:07 #15
Okey jeg indrømmer - jeg keder mig...
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2002 - 12:08 #16
stefan_jensen> find på noget andet end at spamme - der er nogen her på eksperten der bliver sure over sådan noget ;)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
27. maj 2002 - 12:09 #17
I KNOW!!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 12:53 #18
"btw... Hvad er din internetforbindelse?"
Min ?
Stofa
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 12:56 #19
Hvad fanden vil du bruge det til ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. maj 2002 - 13:23 #20
seraphiel >> Tag DIG sammen.

Du har oprettet dette spørgsmål med armsving og store bogstaver.

Men når der så kommer svar på den kritik du fremfører forholder du dig ikke til svaret.

Istedet begynder du at kritisere noget andet.

Hvis dit formål blot er at kritisere, så tag og gå et andet sted hen.

mvh JakobA
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2002 - 13:33 #21
seraphiel> har du andre derhjemme der kan gå ind og vurdere dine anklager i det har spørgsmål? For jeg syntes at det har det er at gå i bagateller.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 14:07 #22
JakobA - Nej, men hvis jeg laver noget galt, så bliver jeg hængt ud i jeg ved ikke hvor lang tid! Fanden tage det system!!

John_Stigers - Nej, de er puterdumme hele bundtet
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 14:30 #23
/FUCKIN LUKKET!
.oO( Finder et andet sted, hvis det her bliver ved )
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. maj 2002 - 14:35 #24
seraphiel >> Ved ikke (og nu stadigvæk ikke) at læse og svare på det der bliver sagt har du allerede hængt dig selv temmelig lang ud.

/slutter JakobA
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 14:36 #25
JakobA - Slet ikke, jeg prøver tværtimod at få Eksperten til at leve op til de regler der er, men hver gang en har dummet sig, kommer de med en undskyldning!
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2002 - 19:57 #26
seraphiel> så forklar lige hvorfor codie også er registreret på din pc?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 21:50 #27
john_stigers - Codie er ihvertfald ikke registreret på min PC ! :)
Codie har været her før jeg kendte eksperten.. :) Det var faktisk ham der fortalte mig om det..
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 21:51 #28
Og hvis du lyster det, er du mere end velkommen til at tage kontakt til os begge to, via tlf.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 21:54 #29
Men han har brugt Eksperten fra min computer, hvis det er det du tænker på.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2002 - 22:03 #30
seraphiel> ok - jeg kunne heller ikke lige se nogen sammenhæng :)
Alt i orden :)
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 22:06 #31
john_stigers - Jeg vælger at glemme dette spm. og komme videre nu.. Jeg har raset ud nu.. Men jeg blev fandeme træls da han gik fri på den måde..
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 22:14 #32
john_stigers - Jeg vil altså stadig gerne vide hvorfor du skulle ha' min inet-verbindungen ? :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2002 - 22:19 #33
seraphiel> bare et tjek :) - ikke for noget særligt - bare for at forvirre dig ;)
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 22:22 #34
Den er go' med dig.. *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2002 - 22:23 #35
seraphiel> ;) *lol*
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 22:24 #36
Det bliver lige 15 point for det spm. !
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 22:24 #37
*G*