Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 22:55 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Logo til Butik

Er der nogen som vil lave et logo min onlinebutik, som snart skal på nettet? Navnet på butikken er Tech-Data og den omhandler komputer og hardware.

Jeg havde tænkt mig noget i retning af noget computerlign, men det er op til jer.

Logoet skal være til en hvid bagrund og til farvekoden #98,9C,98 , Det skal være til en menufunktion og det hvide skal være stort til min forside. Helst i god opløsning. Det lille og det store logo skal være ens.

Hilsen Layer
Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 22:55 #1
Sådan
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 22:57 #2
hvis det er til en butik.... burde man så ikke ligge en skilling for det ? eller oprette det på sharksforum for penge ?

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:00 #3
Nej nej, den er ikke engang startet endnu, og det er en armatør side
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 23:04 #4
ja, det er muligt, men er det ikke noget du vil tjene penge på på lang sigt ?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:06 #5
Tror du ikke du skal finde et andet navn ? *G*
http://www.techdata.dk/

-Jonas
Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:08 #6
Nej, det var mig som havde det først... Jeg må bare finde på noget angående domænet. www.tech-data.dk ejer Zitech og de ville have 7500kr... Det bliver nok noget i retning af tdata, techd, osv..
Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:10 #7
Jo selvfølgelig vil jeg da tjene på den, men til den tid hvis den bliver populær, kan jeg da selv invistere i et godt program. Men det er ret svært at komme ind på it markedet, så vi må se...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:18 #8
Dig som havde det først...........tror jeg næppe...det er et stort firma...kender en der arbejder derude!
Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:21 #9
Jeg havde testet det for lang tid siden, men nu er det optaget!
Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:23 #10
Jeg kan jo spørge om noget nyt..... Har i et godt forslag til et nyt navn, der passer til en hardware butik?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:25 #11
Det lyder som om dit koncept er ret løst....hvor gammel er du `?
Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:27 #12
Jeg har lavet sitet, har forhandler, har setdet hvor jeg kan have webhotel, HAVDE NAVNET, så jeg syntes ikke det er løst!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:28 #13
Nej okay...det virkede bare sådan....undskyld...vi kan  evt finde ud af noget med noget logo/design imod noget andet?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:29 #14
Ups du har lavet sitet... :)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:30 #15
Tror nu alligevel vi kunne finde ud af noget atraktivt...er du på icq eller msn?
Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:34 #16
icq
Avatar billede layer Nybegynder
30. maj 2002 - 23:35 #17
Avatar billede arnums Nybegynder
02. juni 2002 - 02:26 #18
Komputer.....hehehe

gaaab!
Avatar billede layer Nybegynder
27. juni 2002 - 18:56 #19
awdawd