Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:14 Der er 54 kommentarer og
1 løsning

Mangler varer

Vi er 2 stykker der vil starte vores egen shop på nettet. Vi har allerede fundet en varegruppe og sælge men ville lige høre om der var nogen der kendte til et distributions firma eller lignende som vil have folk til og sælge deres varer for dem.

Ingen point for at sige at det ikke kan lade sig gøre!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
31. maj 2002 - 09:18 #1
Tag Kuppong Kataloget næste gang det kommer og kontakt de firmaer der er i det

MC
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 09:20 #2
Det kan fint lade sig gøre (får jeg så point *gg*).

Hvad er det for en varegruppe i har fundet?
Varene fra en evt. distributør skal jo matche eller supplere de varer i allerede sælger. Der er ikke meget ide i en kontakt til et firma de distribuere grønsager, hvis i sælger PC hardware ;o)
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 09:21 #3
Jeg har for ca. 60.000 kr. børnetøj til salg.(1 - 17 år)
Er du interesseret så kontakt mig på eks@backside.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 09:23 #4
Én ting I skal være klar over er at I skal have en del startkapital for at opbygge et varelager. Jeg prøvede på et tidspunkt at blive forhandler at et lille smart produkt. Jeg snakkede med producenten på CeBIT. Men distributørerne kræver at man køber et vist antal af varen på forhånd.

Hvis det er okay med jer, jamen så er det bare at finde producenterne på nettet. Der er masser af indgange til den slags, især i Fjernøsten.

nil.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 09:23 #5
!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:29 #6
mc.lucifer Der var da ikke meget svar over det...!

Backside  Jeg vender den lige med min kammerat. Hvad forlanger du?

nil        Jeg spurgte ikke om det var svært eller noget men om kontakter!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
31. maj 2002 - 09:30 #7
brianalbertsen>>>Hvad forventer du "No hard Feelinga" at jeg skrive en ale lang liste over potentionelle kunder til dig ??

MC
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:32 #8
Flot igen mc.lucifer  -  Kunder skal jeg heller ikke helt bruge endnu.
Nej men hvorfor svarer du?

"No hard Feelinga"
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 09:32 #9
nil.dk >> I min terminologi er en distributør et firma, der importere ting i større mængder, for derefter at sælge dem i mindre portioner til forhandlere i f.eks. hans eget land.
Der kræves derfor langt mindre lager/kapital end hvis man handlede  direkte ved producenten.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 09:32 #10
brian >> Det er lidt svært når du ikke skriver hvilken varegruppe det er. Hvis du skriver det, er jeg sikker på jeg kan finde de rette producenter.

nil.dk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
31. maj 2002 - 09:33 #11
Fordi det var en ide til mulige kunder som du kunne kontakte. Du må da meget undskylde at jeg prøver at komme med forslag!

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
31. maj 2002 - 09:33 #12
Kunder = Folk der ligger deres vare grupper hos dig
MC
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 09:34 #13
microtec >> Det er mig der roder rundt i terminologien. Det var selvfølgelig en producent jeg snakkede med på CeBIT. De havde ingen distributører i Danmark... det var derfor det var så spændende ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 09:34 #14
brianalbertsen >> Dit ville nok være en god ide, hvis du fortalte hvad det er for type vare du ønsker.
Er det bare billigt "tingel-tangel" fra fjernøsten, eller er det kvalitsvare.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:36 #15
nil.    -    Der er ikke nogen speciel varegruppe endnu. Hele ide'en er ikke ældre en 14 dage gammel. Vi har fået bestilt et domæne. Ville derfor lige høre om der var nogle der havde nogle kontakter med varer....!
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 09:37 #16
brianalbertsen>> I kan få det til 35% af udsalgsprisen.
Kontakter ha jeg også alt efter hvad der er du vil handle med.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 09:37 #17
"har allerede fundet en varegruppe og sælge" ???
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:38 #18
Det første jeg tænkte på var noget hardware, mp3-afspillere o.s.v. men Der skal et kæmpe indskud til...!!!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 09:41 #19
brian >> Det bedste er jo at finde noget som man ikke kan få andre steder i Danmark og som selvfølgelig er noget folk gider købe :o)
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 09:41 #20
hardware er svært at tjene på, der er for hård konkurence på det område.
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 09:43 #21
Prøv at kikke Den blå avis, under "Landbrug & Erhverv" + "Varepartier m.v."
Der annonceres hveruge diverse restpartier og farbrikssalg.
Direkte URL er (ved ikke om den kan gengives her):

http://www.dba.dk/asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=286&Fritekst=restparti&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:44 #22
nil.dk  -  Du har ret men det er godt nok svært. Det skal være noget der er salg i over nettet. Svært og finde...
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 09:45 #23
Jeg har svært ved at se hvordan "hardware, mp3-afspillere" skal kunne sælges side om side med f.eks. backside´s "børnetøj".
Hvis du tænker på andet en kræmmermarkeder, virker det temmelig useriøst.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 09:46 #24
brian >> Nemlig, det er derfor der er så få succesrige ebutikker i Danmark.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:48 #25
Det jeg sagde med div hardware var at det havde jeg først tænkt på!!!
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 09:49 #26
brianalbertsen>> Børnetøj, små sjove gadgets osv., billige ting.
Vil du ovre i de lidt større ting til flere hundrede kroner eller tusinder, så skal du ha´ er god start kapital.
Det billige sælger rimelig godt. Måske bliver man ikke rig, men det kan gi´ lidt ekstra i lommen og måske langsomt blive større.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 09:52 #27
backside  -  Hvad er "gadgets". Ja det er helt sikkert en vej og gå.
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 09:54 #28
Gadgets er små underlige ting om sager, som faktisk er noget de fleste kan undvære. *G*
Eks.: http://www.g-data.dk/gadgets.php
Avatar billede simonia Nybegynder
31. maj 2002 - 10:07 #29
Sælge deres varer for dem, skriver du.

Jeg tror du skal lede ælænge så...med mindre du søger et alm. 8-16 sælgerjob.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 10:09 #30
Jeg havde engang en idé om at sælge kondomer online... alle har brug for dem, og det er nemme og billige at sende :o)
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 10:09 #31
brianalbertsen>> Skriv til mig, jeg har også andet at byde på.
Tøjet kan godt sælges i mindre partier.
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 10:11 #32
nil.dk>> hehe, kondomer har jeg også på lager. ;)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 10:13 #33
backside >> hvor meget koster den slags?
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 10:14 #34
simonia >> Vrøvl. Distributøre lever normalt af at andre firmaer sælger deres varer.
Jeg er selv distributør for et par udenlandske firmaer, men mine varer matcher på ingen måde det brian ønsker at sælge, så det vil være en dårlig ide for os begge at han forsøger.
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 10:14 #35
30 for 100,-
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 10:16 #36
LOL

HOT emne det her.
nil.dk - Kondomer fik lige grineren på der. ALLE??? hehe
backside - Du har ALT eller hvad hehe. Jeg skal nok skrive men jeg skal lige have fat i
ham min kammerat han er i jylland uden en telefon. Så det kan være det tager et stykke tid.
den der G-DATA side  tror i det er en der er blevet lavet specielt til  firmaet, eller er
det noget man kan downloade/bestille?
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 10:16 #37
*GG* så kan begge mine unger få ny garderobe for en hund :o)
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 10:21 #38
brianalbertsen >> Det ligner en af Dondomain´s standard e-shop (kan ændres i design).

Kik på www.dandomain.dk under e-handel.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 10:27 #39
microtec  -  Det er faktisk sådan noget jeg har ledt efter. Alt for besværligt og lave sådan noget selv.
Hvad handler du med? Det lyder stort!!!
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 10:30 #40
brianalbertsen>> Nej, jeg har ikke alt, men kan nok skaffe en del.
Har en del kontakter men sælger ikke mere pga. sygdom i familien.
Jeg ved også at Martin fra Frontx sælger sit restlager billigt.
Det er pc tilbehør han har, ret genialt faktisk.
Producent siden er: www.frontx.com Du kan få hans email hvis du kontakter mig på et tidspunkt.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 10:36 #41
backside -  Er kommet lidt væk fra tanken om computer tilbehør der er alt for mange der sælger det...
Jeg skal nok kontakte dig, om ikke andet så for at fortælle om vi er intereserede i handel.
Det gør mig ondt med familien. Keep your head up.
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 10:37 #42
brianalbertsen >> PC-maserede måleinstrumenter, så det passer slet ikke sammen med dit vare-sortement :o)
Det er nu ikke noget "stort", men noget helt andet end det du søger.
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 10:37 #43
"PC-saserede måleinstrumenter"
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 10:38 #44
Ja ja det havde jeg forstået men var lidt nysgerrig.
Avatar billede backside Nybegynder
31. maj 2002 - 10:39 #45
microtec>> Går godt hva?  hehe
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 10:39 #46
staver som en hest i dag jeg vil undlade at prøve en 3. gang *GG*
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 10:40 #47
:-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
31. maj 2002 - 10:40 #48
baserede *gg*
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 10:41 #49
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 10:42 #50
nil.dk >> Tak, så er der da en, der forstår mig :o)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 10:43 #51
Velkommen.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
31. maj 2002 - 10:43 #52
hehe
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
31. maj 2002 - 20:54 #53
Den med kondomerne var da genial ;)
Ovejerver at starte det *GG*
Så skal der bare laves et system så man kan bestille hvis man er under 18 !
Avatar billede microtec Nybegynder
31. maj 2002 - 22:13 #54
backside >> Har du en kontakt til en dansk forhandler af Frontx. Det link du gav er til et firma i Malaysia.

Netop sådan et system har jeg været på udkik efter længe.
Jeg har et par PCer, der benyttes i forbindelse med udvikling af elektronik. Det er næsten et dagligt rod med at skifte tilslutninger til portene i forbindelse med forskellige test-opstillinger.
Avatar billede backside Nybegynder
02. juni 2002 - 18:54 #55
microtec>>  Se:
Kommentar fra backside

Han sælger kun hele sit restlager.
Skriv en mail hvis du er interesseret.