Avatar billede stof Nybegynder
31. maj 2002 - 16:00 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvornår er der flest brugere på nettet?

Hej FRI-debat eksperter!

Jeg vil gerne vide hvornår der er flest brugere på nettet...

Jeg vil helst have en stastistik der viser hvormange der er på, på hvilket klokkeslæt...

Jeg har prøvet at søge på internettet inden jeg stillede dette spørgsmål.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
31. maj 2002 - 16:00 #1
Når japan har nat :)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
31. maj 2002 - 16:01 #2
Ahhr nok dag istedet :)
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. maj 2002 - 16:02 #3
Via Chart kan jeg se, at der er flest på om formiddagen mellem 9 og 11. Den topper mellem 20-21-22 om aftenen.
Avatar billede stof Nybegynder
31. maj 2002 - 16:04 #4
steen hansen <-hvor kan du se det hende på chart?
Avatar billede stof Nybegynder
31. maj 2002 - 16:05 #5
Hvad så hvis man kun ser på STOFANET kunder...? Så er kurven vel højst om aftenen oder was?
Avatar billede steen_hansen Forsker
31. maj 2002 - 16:10 #6
stof, det kan jeg se på vores Chart Erhverv. Der er timefordeling.

Det er typisk, når folk er på arbejde og kan surfe. Typisk mellem 9 og 11. Omkring middag falder den drastisk og stiger en anelse ved 14-15 tiden. Den topper altid omkring 21 om aftenen. Det er her de absolut fleste brugere er på. Folk har spist og lagt ungerne i seng. Jeg kan ikke se hvad Stofanet har med det at gøre?
Avatar billede stof Nybegynder
31. maj 2002 - 16:13 #7
Joo, da STOFANETs hastighed afhænger af hvor mange der er på mens man selv er på, vil jer gerne vide hvor mange der på hvornår..?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2002 - 16:28 #8
stof>> du kunn ejo ringe til dem og spørge, da de fører statestik over dette. er helt sikker på at de vil hjælpe dig med dette.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede stof Nybegynder
02. juni 2002 - 11:34 #9
Tak for svarene. :-)