Avatar billede kolzie Nybegynder
31. maj 2002 - 17:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan forklare mig hvordan jeg skal gøre det?

Jeg har lige fået ny PC.
(1900 mhz, 256mb SD ram, Geforce 4 o.s.v)
Jeg har via lidt hjælp fået fra Resten fået installeret Win.XP.
Jeg har i forvejen ADSL på 2 pc'er herhjemme.
Og en tekniker, har gjort så jeg også kan få på denne, MEN... de andre gange har det været andre der har ordnet installationen af det. Og denne er ikke hjemme for tiden, så hvis I kunne guide mig igennem det. Ville jeg for det første være yderst taknemmelig, og for det andet give personen 15 point :)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
31. maj 2002 - 17:38 #1
Er du på icq eller msn?
Avatar billede kolzie Nybegynder
31. maj 2002 - 17:38 #2
ICQ
Avatar billede kolzie Nybegynder
31. maj 2002 - 17:38 #3
Mit ICQ-Nummer= 84955009
Avatar billede kolzie Nybegynder
31. maj 2002 - 17:57 #4
Han kunne så ikke hjælpe mig, i det jeg i hvert fald ikke har en switch.
Til gengæld har jeg formentlig en 'hub' så hvis nogen kan guide mig igennem "Guiden ny internetforbindelse" så ville jeg blive mægtig glad
Avatar billede kolzie Nybegynder
31. maj 2002 - 19:32 #5
Så nu har jeg forhøjet point-antallet. Så MÅ der være en som kan/vil hjælpe mig..
Avatar billede kolzie Nybegynder
31. maj 2002 - 20:47 #6
Nå, jeg fik en til at hjælpe mig inde på mIRC. Lukker :)