Avatar billede nusermivs Nybegynder
05. juni 2002 - 16:07 Der er 23 kommentarer

Sletning efter xx måneder ??

Hej, Jeg har en access database, er det muligt at få en app. til F.eks at slette en annonce efter en hvis tidsrum ???

Jeg giver ikke point da jeg ikke ved om jeg kan bruge svaret.
05. juni 2002 - 16:20 #1
du skal nok ikke forvente så mange svar, hvis du ikke er villig til at give point for det!

Normalt giver man point, som man så kan trække tilbage, hvis der ikke dukker brugbare svar op!
05. juni 2002 - 16:26 #2
Men jeg vil da være flink at fortælle dig at svaret på dit spørgsmål er "Ja"
Avatar billede mugs Novice
05. juni 2002 - 17:02 #3
På samme måde som du ikke vil give point før du ved, om du kan bruge svaret, vil jeg ikke svare før jeg ved, om du vil give point.
Avatar billede terry Ekspert
05. juni 2002 - 17:43 #4
05. juni 2002 - 18:09 #5
jep, he has 380 points to spend :o)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
05. juni 2002 - 19:59 #6
- sikken seriøs diskussion der er her :D
kan kun tilslutte mig den gængse holdning - og sige Ja det kan man godt G***
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
05. juni 2002 - 20:07 #7
mhh nu bliver det dog nok lidt vandskeligt for nusermivs at foretage sig noget som helst da kontoen ikke længere er aktiv .)

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nusermivs

whats going on here ???
Avatar billede terry Ekspert
05. juni 2002 - 21:08 #8
He's most probably just opened another account!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
05. juni 2002 - 21:18 #9
>terry
Y probably right - considering 219333 I would'nt be surprised :/
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 22:01 #10
thomasjepsen>> Jeg kender tilfældigvis "nusermivs" og ved at han ikke snyder og den der slags.

Det kan man åbenbart ikke iflg. "terry" (http://www.eksperten.dk/spm/219333), som i dette tilfælde har uret.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
05. juni 2002 - 22:09 #11
>hvorfor1900

mja den er nok ikke helt gangbar - http://www.eksperten.dk/spm/220645
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
05. juni 2002 - 22:21 #12
susanne_larsen>> Kan jo være tilfældigt, men jeg skal ikke holde hånden over nogen, ved bare at der kun er 1 computer i den husstand.
05. juni 2002 - 23:09 #13
"Nusermivs" og "Heidimus" !?
Er de 2 navne ikke også lidt i samme boldgade?
Nå, men det skal vi ikke begynde at spekulere i, da vi ikke kan vide det med sikkerhed.

Men i hvert fald er det lidt lusket at stille spørgsmål uden at ville give point for det....
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
06. juni 2002 - 08:56 #14
>thomas
mja virker lidt..... brød mig heller ikke om indledningen på selve spørgsmålet

"Jeg giver ikke point da jeg ikke ved om jeg kan bruge svaret."

er normalt ikke specielt sart, men sætningen fik mig lige til at løfte øjenbrynene et par gange... :D
Avatar billede terry Ekspert
06. juni 2002 - 09:09 #15
Coould be that hvorfor1900 is actually Nusermivs" and "Heidimus"

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hvorfor1900&option=24
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
06. juni 2002 - 13:51 #16
>terry
wouldn´t be surprised. Have seen Y comments in
http://www.eksperten.dk/spm/220860

really doesn´t like his attitude :(

find it rather interesting that is acount was created 05-06 and he has already used 200 p
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hvorfor1900&option=24
Avatar billede itbjarne Nybegynder
10. juni 2002 - 18:10 #17
DELETE * FROM [tabelnavn] WHERE [datestamp_felt] <= #" + CStr(Format(DateAdd("d", -2, Date), "mm-dd-yy")) + "#;
... skulle slette alt mere end to dage gammelt fra idag.
DU KAN BRUGE SVARET - GI' MIG 100 !
Avatar billede terry Ekspert
10. juni 2002 - 21:17 #18
?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. juni 2002 - 21:26 #19
>itjbjarne
hvorfor opretter du et forslag og forlanger 100 p - brugerens konto er deaktiveret, og han kan dermed IKKE give dig noget som helst !
Avatar billede itbjarne Nybegynder
10. juni 2002 - 22:37 #20
Hvis sandheden skal frem, så er det nok fordi jeg er en flink mand ;-)
Nej - havde ikke lige tid til at kigge hele følgetonen igennem herover, så jeg fyrede blot fra hoften i min iver efter at hjælpe andre :-)
Det skal ikke ske igen.
The Revolutionist.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. juni 2002 - 22:43 #21
:D
dejligt med en masse rare og flinke mennesker :D

var bare noget forundret over at du kom med et forslag - hele diskussionen taget i betragtning :D
Avatar billede itbjarne Nybegynder
10. juni 2002 - 22:52 #22
Er ny her i forummet og lærer stadig...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
11. juni 2002 - 13:31 #23
:D ok velkommen til....