Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 20:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Database til Datingsite ??

Hej, Jeg har brug for en database til en datingside, det første udkast til et layout kan ses her, (http://www.geocities.com/testdating/)
men det skal nok piftes op så det passer til en datingside *s* (der må gerne rettes på farverne.

Det behøver ikke at være alt det som er på menuen,
da det bliver en nystartet datingside, den kan jo oxo udbygges senere *LOL*

Sidens navn skal være Dandating.

En vigtig del af spørgsmålet er, hvor meget skal du/i have for at lave en database til
denne side (gerne ret billigt, kan være brugt), kan det gøres for max 1000 kr. ???

Kig på siden og giv jeres mening, om alt vedr. siden.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 20:47 #1
PS, der kommer flere point til hver dag, indtil den er oppe på 200, havde bare ikke flere.

PPS. det er ikke et ugeprojekt, jeg har en tidsplan som siger at jeg regner med/håber at kunne lægge siden ud, sidst på året.
Avatar billede kalkunen Nybegynder
06. juni 2002 - 20:57 #2
Jeg vil da godt prøve/forsøge at lave noget til dig, i ASP med Access database, bare ikke designet er det ok?
Avatar billede tmceu Praktikant
06. juni 2002 - 21:33 #3
Nu skriver du jo "giv jeres mening, om alt vedr. siden", så du har selv bedt om det :-)

Min eneste kommentar går på projektet som sådan. Da du er villig til at smide penge (omend stærkt begrænset), må jeg antage at du mener det seriøst. Derfor burde du måske overveje et lidt mindre "slidt" område at kaste dig ud i, for dating-sites er efterhånden lige så almindelige som fluer på en varm sommerdag.

Når jeg laver noget for en kunde, beder jeg dem altid spørge sig selv "hvorfor skal folk besøge min side?". Hvis du kigger lidt på de etablerede sites, som du sikkert allerede har gort, kunne du passende oveveje/spørge dig selv om, hvad der skal få folk til at komme på dit site i stedet for dem. Jeg har svært ved at forestille mig, at du kan komme op med noget, der gør dit site så unikt at folk hellere vil besøge dig.

Alene det faktum at de fleste etablerede sites har tusindevis af brugere allerede, gør det svært for dig at "bryde ind". De har også et navn og nogle af dem endda en ret flot økonomi til at udvikle nyt for. At din side ikke har noget af dette og oven i købet ikke ser ud til at kunne tilbyde noget nyt, er kampen nok tabt på forhånd.

Det er ikke min mening at rakke dig ned, men jeg synes det vil være synd at du spildte en masse tid/penge/energi på en dødssejler. Find hellere på noget andet.

Held og lykke med hvad det end bliver .-)
Avatar billede gigaload Nybegynder
06. juni 2002 - 21:44 #4
ikke for at virke ondt, men farverne skulle måske udskiftes til nogle andre... de springer for meget på farve boardet, find hellere  2-3 farver, som ligger tæt, men alligevel ikke ligner hinanden.
Avatar billede cyberkox Nybegynder
06. juni 2002 - 22:30 #5
Jeg er er har da også mod på at gøre det...

ICQ: 150953273
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 22:52 #6
gigaload>> kan du komme med nogle farvekoder om du syntes ville passe bedre, ellers bare hent siden og skift ud, så kan du sende den til mig.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
06. juni 2002 - 23:55 #7
kalkunen>> Okay, jeg er ligeglad med hvem der laver det bare det kan laves *GG*
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
07. juni 2002 - 00:08 #8
Jeg kan træffes på ICQ: 161911054
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
09. juni 2002 - 13:04 #9
Spørgsmålet bliver lukket nu.