Avatar billede rotator Nybegynder
06. juni 2002 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk

Hi!

Nu er det sådan at jeg skal investere i en bærbar til gymnasiet. På gymnasiet skal der bruges trådsløst netværk og herhjemme skal jeg bruge alm. netværk.

Kan dette lade sig gøre med samme netkort ? Jeg tænker på om trådløse netkort er til at proppe i et alm. netkort eller der er både trådløs og alm. netværksstik i samme kort eller hvordan?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. juni 2002 - 21:12 #1
narj nu bliver nød til at købe både et trådløst netværkskort og et alm. netkort
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2002 - 22:20 #2
Jeg har du netkort (trådløst og alm.) Og det virker fint. Både det trådløst og det alm. Jeg bruger win xp på min bærbar.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2002 - 22:21 #3
Tag den tid det tager at sætte det trådløse netkort op...... For ellers virker det af LORT...
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. juni 2002 - 06:34 #4
Så skal du lige huske at du skal aftale det med jeres netværks admin - da du (forhåbentlig) ikke bare kan plugge en computer på det trådløse netværk. Det ville jo være et rimelig stort sikkerhedshul! :-)