Avatar billede outsider Nybegynder
06. juni 2002 - 22:38 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Animal View

Jeg har endelig fået den meget stort anlagte Animal View (dyreskue) CountDown side op. Siden er en optagt side til næste års dyreskue (i odense)
Jeg vil gerne have lidt feedback på indholdet og designet.

Siden ligger på: http://avcountdown.tripod.com
06. juni 2002 - 22:46 #1
wtf er Animal View, som ny bruger står der ikke andet end nogle alt for store overkskifter.

http://avcountdown.tripod.com/gallery_1.jpg :)

http://avcountdown.tripod.com/construc.htm der kunne jeg smørrer en tyklinje om at en side altid er under konstruktion, og næsten aldrig er indholsmæssigt færdig.

Under alle omstændigheder kan jeg aldrig få tilid til den side (måske heller ikke meningen), og købe billeter.

PopUP reklame, prøv www.subnet.dk når det trods alt *kun* drejer sig om en side af den kaliber.

/Casper
Avatar billede fastwrite Nybegynder
06. juni 2002 - 22:48 #2
Prøv at dæmpe din skriftstørrelse - det er ikke dronningen der er afgået ved døden. Ikke engang de store avisoverskrifter er lige så store.. Gør din side mere overskuelig. Det er ikke sjovt at skulle scrolle for meget op og ned. Smid menuen øverst eller til venstre.
Avatar billede lee Nybegynder
06. juni 2002 - 22:56 #3
brug gif til dit forside billede.. man kan se forskel på billedets baggrunds farve og selve siden baggrunds farve

/Lee
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
07. juni 2002 - 00:12 #4
bedre ide, prøv www.fateback.com der har du masser af plads, FTP upload, og stabil servere :-)
Avatar billede outsider Nybegynder
07. juni 2002 - 07:50 #5
hmmmmm! for stor skrift... banner pop up... Animal View...... Tiltro til køb af billeter....
DET ER DYRESKUE MAN!!!! FAT DET!!!  Havde egentlig ikke troet at nogen kunne tage den side seriøs... men ja!
07. juni 2002 - 12:49 #6
det viser jo bare det ikke var en gode parodi :)!