Avatar billede miljoeken Nybegynder
06. juni 2002 - 23:46 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

skille PSU ad? plz hjælp

jeg har købt en 12db papst kabinetblæser, men tænkte så at jeg hellere vil have den i min PSU istedet for den oprindelige blæser.
Problemet er bare, at efter jeg havde pillet hele skidtet ud, fandt jeg ud af, at jeg slet ikke kunne åbne PSU'en!
Er der nogen der har erfaringer med det her? eller har nogle tricks?

Min PSU hedder: Macron Power  model MPT- 301P
Avatar billede carstengp Nybegynder
06. juni 2002 - 23:51 #1
Den er sandsynligvis nittet sammen. Du kan jo bore dem ud. Det er vel den eneste mulighed, og så låne en pop-nittetang til at samle den med igen
Avatar billede carstengp Nybegynder
06. juni 2002 - 23:52 #2
Her er forresten et billede... http://www.casing.com.tw/mpt400p.htm#1
Er det ikke den?
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2002 - 00:24 #3
Det kan godt lade sig gøre, men du skal passe på at du ikke river ledningerne fra hinanden i top og bund.
Du skal bare skrue toppen af, og klemme den af =)
Avatar billede damnit Nybegynder
07. juni 2002 - 00:28 #4
Ja, bare skru løs....np there!
Avatar billede mcfrede Nybegynder
07. juni 2002 - 09:41 #5
Jeg har da også skruet samtlige mine PSU'er fra hinanden, ingen problemer her heller!
Avatar billede miljoeken Nybegynder
07. juni 2002 - 13:05 #6
carstengp >> nej det er ikke min psu der :-) min er 300 W og med 2 strømudgange bagtil ( til skærmen og comsen)...

jeg synes nu godt nok at den sidder så godt fast, så jeg ikke kan skille den ad uden at ødelægge den...
den kan ikke skrues fra hinanden, så det er nok carstengp og lacops der har ret...