Avatar billede ibwca Nybegynder
08. juni 2002 - 09:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

run-time error 429 i nokia flash starter hvordan kommer jeg vide

når jeg starter  nokia flash starter til unlock af  mobil kommer denne med.  run-time error  429
                        ActiveX component can`t create
                          object
Avatar billede scb Praktikant
08. juni 2002 - 10:50 #1
Prøv at geninstallere programmet, sørg for at have alle andre programmer afsluttet når du installere.
-SCB
Avatar billede ibwca Nybegynder
08. juni 2002 - 12:45 #2
alt det har jeg prøvet Men er det een program del der mangler så som noget der forbinder pgr.  med com-porten
Avatar billede microtec Nybegynder
09. juni 2002 - 21:27 #3
"run-time error" er software ;o)

Dit spørgmål hører vist ikke hjemme i kategorien "Elektronik".
Avatar billede ibwca Nybegynder
10. oktober 2002 - 16:04 #4
prøver andetsteds