Avatar billede kapro Nybegynder
08. juni 2002 - 10:34 Der er 4 kommentarer

multi e-mail

hvordan henter jeg alle e-mail adresser fra et e-mail adresse katalog og lager dem på en disk, og derefter sender en mail til alle adresser.( på den letteste måde )
Avatar billede briann Nybegynder
08. juni 2002 - 11:33 #1
Vil du sende til alle som en gruppemail, eller skal det være individuelle mails?
Avatar billede dana Nybegynder
08. juni 2002 - 18:03 #2
Klik på adressebogen og opret en gruppe og indsæt alle de adresser, som du vil have i gruppen.
Avatar billede kapro Nybegynder
09. juni 2002 - 13:03 #3
til briann jeg vil sende dem individuelt, hvis jeg ikke gør det, kommer alle navnene jeg har sendt til vel frem ved hver enkel gør de ikke ??
Avatar billede briann Nybegynder
09. juni 2002 - 13:52 #4
Nej, du kan sende til én adresse (dig selv) resten placeres i bcc (blind carbon copy), hvorved de andre ikke kan se, hvem det er sendt til.

Hvis du vil sende individuelt, så er det letteste at bruge Word. Lav brevflet og brug adressekartotek som kilde.

Husk at gå ind under indstillinger under fletningen og fortæl hvilket felt, der er e-mail-adresse.

Hvis du gør det, så sker resten automatisk.

Hokus-pokus :-)