Avatar billede 350hunde Nybegynder
09. juni 2002 - 18:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

flooding

er der noget man kan gøre (udover at slette dem) hvis der er en, der lige pludselig sender en 50-200 sms beskeder???
Avatar billede initializing Nybegynder
09. juni 2002 - 18:09 #1
Ja.. Du kan melde idioten til politiet.

-Martin
Avatar billede 350hunde Nybegynder
09. juni 2002 - 18:13 #2
hvis man ikke ved hvem, men bare kan se hvor den er sendt fra som i dette tilfælde er du.ved.nok.hvem!!!@totalchicks.dk
Avatar billede microtec Nybegynder
09. juni 2002 - 18:16 #3
Det får nok snart hold, når man ikke længere kan sende gratis SMS via internet/e-mail :o(
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 18:17 #4
Hvad med at floode ham tilbage på hans email eller tilmelde ham til nogen pornsites... Det ville selvfølgelig være federe hvis du kendte hans rigtige emailadresse.

En anden mulighed er at kontakte dit teleselskab og se om de kan blokere for ham...
Avatar billede 350hunde Nybegynder
09. juni 2002 - 18:18 #5
hvorfor stopper det??? er det enlig lovligt at have en online smsbomber på nettet???
Avatar billede 350hunde Nybegynder
09. juni 2002 - 18:21 #6
problemmet er at jeg har fået nogle slemme trusler af en jeg ikke ved hvem er... og jeg har ingen mistanke..
Avatar billede microtec Nybegynder
09. juni 2002 - 18:30 #7
Trusler er en sag for politiet. Det er en ret alvorlig sag.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. juni 2002 - 18:37 #8
Kontakt politiet.

Mange er nervøse for at indgive en politianmeldelse. Jeg kunne forestille mig grunden er, at man ikke mener ens sag har nok vægt.

Men der er egentlig ingen grund til ikke at gøre det. Politibasserne er såmen ganske flinke. Og de får faktisk løn for at hjælpe dem der føler sig forurettiget :)

NanoQ
Avatar billede 350hunde Nybegynder
09. juni 2002 - 18:40 #9
ja... men hvad kan de, og hvad kan jeg gøre.. siden HTTP://www.analkongen.dk/sms/sms.php kan umulig være lovlig vel???
Avatar billede 350hunde Nybegynder
09. juni 2002 - 18:43 #10
jeg indset der ikke kan gøres noget, når jeg ikke har nogen som helst mistanke. og jeg undskylder og er ked af jeg har spildt jeres tid
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. juni 2002 - 18:43 #11
De kan med en kendelse få udleveret loggen fra den side hvorfra mails er afsendt. Ved hjælp af den, kan de finde frem til afsenderen.
Avatar billede 350hunde Nybegynder
09. juni 2002 - 18:45 #12
tak skal du ha...
Avatar billede microtec Nybegynder
09. juni 2002 - 18:46 #13
350hunde >> Nej, siden er givet vis ikke ulovlig, men det er ulovligt at fremsætte trusler. Trusler er enda noget, der er temmelig alvorlig.