Avatar billede microtec Nybegynder
09. juni 2002 - 18:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan konvertere jeg WMF til TrueType font

Hvordan får jeg konverteret et logo i WMF (eller andet vektor-baseret format) til en TrueType font?
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 18:38 #1
Avatar billede microtec Nybegynder
09. juni 2002 - 18:41 #2
schulze >> Hvad skal det til for?

Der kom ingen brugbar respons på det andet spørgsmål, og det er heller ikke det samme jeg spørger efter her.
Avatar billede spe Nybegynder
10. juni 2002 - 01:07 #3
Det gør du ved at vælge en TrueType font i stedet. Du kan ikke lave din font om fra en slags til en anden.
Avatar billede spe Nybegynder
10. juni 2002 - 01:10 #4
Kan se af det andet spørgsmål at du har fået svar der. Men som du kan se af svarene skal der laves en ny font ved hjælp af et program der kan lave fonte.
Avatar billede microtec Nybegynder
10. juni 2002 - 09:46 #5
spe >> Dit svar er ikke rigtig. Man kan fint lave sine egne fonte, spørgsmåler er hvordan.
Jeg ved det kan gøres, for vi havde det i det firma jeg tidligere var ansat i.
Avatar billede microtec Nybegynder
10. juni 2002 - 13:16 #6
Har selv fundet en løsning.
Kan man efterhånden lige så godt fra starten i stedet for at prøve Eksperten :o(