Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
10. juni 2002 - 12:31 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

domaine salg

Hejsa.

er der nogen som har erfaring med at sælge domainer og er der nogen som ved hvor man kan gøre dette ???

Og går det hurtigt ???

/Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede dr.truti Nybegynder
10. juni 2002 - 12:35 #1
Jeg har gjordt det at jeg sendet seddlen med Domaine Passwordet på per efterkrav.
Hvis man ikke har mulighed for at mødes IRL!

Truti
Avatar billede kau Nybegynder
10. juni 2002 - 12:48 #2
Avatar billede kau Nybegynder
10. juni 2002 - 12:48 #3
Nej UPS!!!
det passer ikke!!
Det er på www.activeserverpages.dk/ du kan sorry
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
10. juni 2002 - 12:49 #4
ved ikke om jeg har forstået det rigtigt
Men du vil gerne sælge et domæne, Har jeg ret ??

prøv www.qxl.dk

MC
Avatar billede kau Nybegynder
10. juni 2002 - 12:52 #5
Jeg ved ikke hvor hurtigt det går på www.activeserverpages.dk/
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
10. juni 2002 - 12:54 #6
Hejsa.

Ja jeg har 2 domains som jeg vil sælge.

/Thomas
Avatar billede beldring Nybegynder
10. juni 2002 - 13:07 #7
Jeg er ihvertfald ved at sælge www.xtml.dk på www.qxl, og jeg har kune gode erfaringer med dem!
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
10. juni 2002 - 13:11 #8
Hej beldring.

Går det rimelig stærkt og hvad ligger prisen på sådan nogle domainer ca ???

/Thomas Nielsen
Avatar billede microtec Nybegynder
10. juni 2002 - 13:14 #9
tekniskdesigner >> Mon ikke prisen afhænger af HVILKET domænet der er tale om ;o)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
10. juni 2002 - 13:15 #10
Hejsa.

det ene hedder teenpower.dk og det andet hedder datingcentralen.dk

og ja jeg ved godt teenpower.dk er lidt snusket !

/Thomas Nielsen
Avatar billede beldring Nybegynder
10. juni 2002 - 13:17 #11
prisen og ventetiden afhænger 100% af hvilket domæne det er!
Avatar billede microtec Nybegynder
10. juni 2002 - 13:24 #12
... og hvem, der tilfældigvis ser at domænerne er til salg.
Jeg ville ikke give en krone for de 2 domæner, da de for mig er ganske ubrugelige.
En snusket porno-haj, vil måske give lidt for teenpower.dk, hvem ved...
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
10. juni 2002 - 13:32 #13
Hejsa.

microtec, ubrugelige vil jeg nok ikke kalde dem og jeg forlanger jo heller ikke en million for dem bare en skilling så jeg kan få det hjem som jeg har brugt på disse to domainer.

/Thomas Nielsen
Avatar billede kimiwan Nybegynder
10. juni 2002 - 13:40 #14
tekniskdesigner:

du skal huske på at chancen for at man kan finde et domæne, der dækker ens behov, er temmelig stor - og hvorfor skulle man så betale mere for et domæne, hvis man kan få det, man skal bruge til normalpris?

hvis der er et magasin, der hedder "teenpower", kan det jo nok være, de gerne vil skillinge ud - men hvem skulle ellers ønske sig teenpower.dk så meget, at de vil betale mere for det - når de kan få f.eks. hornygirls.dk for under 100,-
Avatar billede microtec Nybegynder
10. juni 2002 - 13:42 #15
tekniskdesigner >> Ubrugeligt for MIG. Du skal have den rigtige køber også.

Når du sætter noget på auktion, kan du ikke på fårhånd vide hvor meget det vil indbringe. Det afhænger af kvaliteten på din vare, men i endnu højere grad af hvilke købere, der er til stede. Du kan være heldig og få en højere pris end forventet, men du kan lige så godt risikere at der slet ikke en nogen køber.
Prøv dog at sætte dem til salg og se hvad de kan indbringe. Der er ikke nogen her, der kan vide det på forhånd.