Avatar billede shale Nybegynder
10. juni 2002 - 16:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Attaching af script til smarticons i Lotus Word Pro

Er det ikke muligt at attache et script jeg har lavet i en smartmaster til et smarticon?
Avatar billede khvid Nybegynder
22. juni 2002 - 20:22 #1
Først vil det være fornuftigt at gemme dit script i mappen Lotus\wordpro\scripts. I programmet WordPro vælges Filer/Indstillinger/SmartIcons
Vælg et ikon på listen (eller lav dit eget og tilføj det i mappen Icons) og vælg 'Redigér ikon'. I den dialogboks, der fremkommer, vælges knappen 'Tilknyt script' - så skulle resten køre af sig selv.
Avatar billede shale Nybegynder
24. juni 2002 - 09:10 #2
Det er ikke optimalt i det øjemed at jeg skal fx sende det rundt til 60 medarbejder eller de selv henter det.