Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 13:00 Der er 270 kommentarer og
2 løsninger

Ja, så takker MicroTec også af :o(

Jeg forlader hermed ”børnehaven”.
Jeg har længe været mindre end 2 museklik fra at afmelde min bruger, da det efterhånden kun er ævl og kævl.
Dråben, der fik bægeret til at løbe over var co-admin john_stigers opførsel i http://www.eksperten.dk/spm/222944

Jeg har tidligere gjort opmærksom på at et par co-admins ser det som den største udfordring selv at opsøge problemer. Senest i http://www.eksperten.dk/spm/218196 efter at co-admin (underligt nok også john_stigers og jelzin101) helt umotiveret tvinger en bruger til at lukke sit spørgsmål i http://www.eksperten.dk/spm/218163

Jeg kommer nok til at savne de hyggelige diskussioner med retaxes ovre i Elektronik-kategorien. Det er efterhånden det eneste sted, der er til at holde ud at være :o(

Man må sige at det tynder godt ud på Top-100. Mon der overhovedet er nogen fremtid for Eksperten?

Farvel og tak, til de brugere jeg gennem tiden har haft mange hyggelige diskussioner med (mange er her desværre ikke længere).

PS: Min bruger bliver afmeldt i morgen tidlig (der kunne være behov for en kommentar).
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juni 2002 - 13:03 #1
Tjaahh.. jeg er ked af sådan noget sker... men det er da naturligvis dit valg.

Men ok... det er jo altid bekvemt, at vælge den nemmeste løsning...
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 13:09 #2
nanoq >> Det er ikke rimeligt at kalde det "den nemmeste løsning". Jeg har gjort opmærksom på den problematiske udvikling mindst gennem det sidste halve år.
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 13:09 #3
Hmmmm ikke nu igen.....
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 13:09 #4
Hmmm... det ender med at nogen overhaler eksperten indenom. Tilsyneladende kommer der flere potentielle brugere til et sådant forum; Eksperten synes i hvert fald leveringsdygtig i nogle stykker efterhånden - desværre.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 13:12 #5
*vinker* ha det godt :)
Avatar billede moebius Nybegynder
11. juni 2002 - 13:12 #6
Efter hånden som jeg kigger på hvor mange der smutter, så ser jeg at det er på grund af CoAdmins. Det er trist at folk skal misbruge den "magt" de får mellem fingerne.
Efter hvad jeg har kunne forstå, skulle CoAdminsne hjælpe Admin med det arbejde, som han har kunne overkomme selv før i tiden. Ikke at kritisere så mange brugere som muligt.

Måske skulle man fjerne alle CoAdmins, så Eksperten igen kan blive som før!

Det er trist at at mange af de "gamle" brugere opgiver at "opdrage" på de nye eller "bøllerne".

Men hvis det er hvad der skal til for at gøre eksperten til et bedre sted at være, så må det jo gøres. :(
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 13:14 #7
Hmmm lamt

Der var sgu mere lort dengang eksperten var "ny" end der er nu!
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 13:15 #8
"Det er trist at at mange af de "gamle" brugere opgiver at "opdrage" på de nye eller "bøllerne"."
- det blev gjort, men da det resulterede i udskældte "opdragere" og da der blev overtal af "bøller" opgav de "gamle" brugere. Det har jeg i hvert fald opfattelsen af.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 13:17 #9
Jeg ved ikke hvem der har det størte problem her
Co adminerne gør deres job og efter min mening udemærket, At folk vil smutte er for mit vedkommende ligegyldigt, men hvorfor skal folk gøre opmærksom på at de smutter, Det virker i mine øjne som om folk gerne vil have at folk skal græde og tigge dem til at blive. hvorfor ikke bare smutte og lade være med at smække døren bag sig,
Jeg kan simpelthen ikke forstå de menesker der absolut skal fortælle at de er træt af stedet, kan man ikke tåle lugten ja så kender i selv resten, men hvorfor skal man smadre duften for alle andre

Go vind frem over til folk der smutter, og keep up the good work til Admin og Co

MC
Avatar billede moebius Nybegynder
11. juni 2002 - 13:18 #10
Ja, det er sgu ikke sådan et forum, som dette skal være.

Eksperten er til for at hjælpe, ikke for at råbe af andre.
Hvis alle bare var flinke og tænkte sig om inden de svare, så kunne man hurtigere få den løsning, som man leder efter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:19 #11
Jeg vil lige sige til div. coadmins forsvar at det ENESTE personer som microtec får ud af det her er at der ikke er nogen der vil være coadmins når de coadmins der er nu, er nødt til at stoppe.

Vil de virkelig gerne have den eksperten tilbage hvor der blev smidt links til div. warez-sider - serienumre til f.eks. windows - cracks o.s.v.???

Åbenbart...
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:21 #12
microtec> at du smutter løser IKKE problemerne. Prøv at læse hvad jeg skriver i http://www.eksperten.dk/spm/222944 - igen.
Avatar billede agony2 Nybegynder
11. juni 2002 - 13:22 #13
med al den tid microtec må have brugt på eksperten.dk så kan jeg godt forstå at han vil smække lidt med døren som han gør.
Har også bemærket at enkelte co admins er lidt hurtige ud med riven og jeg begynder at tro at disse personer er de samme som er blevet afvist på politiskolen. (Bemærk venligst at jeg skrev 'enkelte co admins')
Avatar billede lee Nybegynder
11. juni 2002 - 13:27 #14
Må give MC ret...

Hvad pokker er det for en mani med at råbe op om at NU trykker jeg snart på luk konto linket.... er ved at være slidt ned.
Der sker intet ved den slags trudsler, og man har meget svært ved at tage det seriøst.

Hvis der virkelig var en co admin der ikke kunne opføre sig ordentligt så må man klage og håbe på der ikke er for mange der bare går forbi med skyklapper på, men råber op hvis de er enige.

Tror nok at Admin ville tage 50 klager mere seriøst, end denne form for "opråb".

/Lee
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2002 - 13:29 #15
Alle ved at jeg i høj grad er dybt ked af at folk med kompetencer forsvinder. Generelt er det nok den meget sludder og vrøvl der er foregået og nu én, for de fejl alle danske linievogtere kan lave.

Vi coadmins er ikke hævet over nogen, men sat til at forsvare ekspertens interesser. Alle kan og har sikkert lavet fejl, men folk må huske på at vi ikke gør det for vores skyld, men for ekspertens og dermed i virkeligheden også deres egen skyld.

Generelt er jeg dødtræt af diskussionen om magtmisbrug for det er ikke det der er tale om. Nogle gange har vi været for hurtige på trickeren og det kan vi jo kun beklage. Desværre er det så lige der at en rimeligt fast flok råber op og ligemeget hvor meget man undskylder eller beklager, så bliver det aldrigt godt nok.

microtec - Jeg er ked af at du smutter. At vi ikke er enige om måden eksperten skal fungere på synes jeg nu ikke er grund nok. Generelt har folk været flittige til at tage diskussionen op om hvad der kan/bør gøres for at forbedre systemet - Også ligemeget for endeløs og trættende det ser ud.

Det trækker søm ud som bare pokker - Ikke bare for mig, men ligeså meget for folk som dig selv :))

Egenligt synes jeg ikke du skal afmelde din bruger - Det kunne jo være at du fik lysten tilbage på et tidspunkt :))

Held og lykke

/Nikolaj
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 13:30 #16
"Der sker intet ved den slags trudsler, og man har meget svært ved at tage det seriøst." - Husk: eksperten er intet uden brugerne... man burde gøre noget for at holde på dem - dem man ønsker at beholde.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 13:33 #17
repsac>>>vi kan ikke tvinge nogen til at være her mod deres egen fri vilje, så hvis folk vil gå må man jo bare beklage det.

En klog Co sagde en gang "Kan ikke huske hvem" Alle brugere på experten er Co admins, vi skal alle holde ro og orden

MC
Avatar billede dmdisco Nybegynder
11. juni 2002 - 13:34 #18
det er lige som folk der vil begå selvmord
de råber ny gør jeg det..
men vil bare have at vide, at det går nok og kom nu imorgen er der endnu en dag...

det er til at blive syg af at høre på hele den debat om co-adm og om hvordan de opføre sig...

de fleste af dem, der sviner co-adm til i et indlæg, har på et eller andet tidspunkt været på den forkerte side af reglerne
Avatar billede dmcn Praktikant
11. juni 2002 - 13:36 #19
"Hvis alle bare var flinke og tænkte sig om inden de svare, så kunne man hurtigere få den løsning, som man leder efter."
Ja, og hvis alle folk var flinke ved hinanden, så var der ikke krig nogen steder i verden. Desværre er det ren utopi. Nogen *vil* ødelægge det for andre. Coadmins er nødvendige for at et site med over 45000 oprettede brugere skal fungere ordentligt.

microtec : Selvom vi vist sjældent har været enige om ret meget, så ærgrer det mig nu alligevel at du smutter. Well, god vind fremover.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:37 #20
microtec> een sidste ting - kan overhovedet ikke MINDES at du bare EEN gang har STØTTET en coadmin i hans afgørelser - KUN at du har kritiseret.
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 13:37 #21
=>mc: enig.
Det var klogt sagt, men personligt er jeg blevet træt at at fortælle at man vel bør skrive en overskrift på sit spørgsmål der er mere sigende end f.eks. "HJÆÆÆÆLP - det virker ikke!". Jeg gider ikke kommentere det mere, jeg springer dem bare over. Jeg indrømmer at det er sølle fra min side, men man må også sætte en grænsen på et tidspunkt.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 13:39 #22
Repsac>>>Enig "Gud hvor er vi enige" og jeg gider heller ikke folk med Hjæææææææææælp det haster. Er blevet imun over for det for deres problemmer haster ikke mere end, Hvordan laver jeg en hjemmeside

Nå nok om enighed *G*
MC
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2002 - 13:41 #23
repsac - Jeg ved ikke om det er mig der er den kloge mand, men jeg har da vidst udtalt noget lignende. Tror nok det var noget alá "alle brugere skal løfte i flok for at holde sammen på eksperten..."

dmdisco - Tror nu faktisk også de fleste af co-admins har været på den forkerte side af reglerne. Det er der nok 2 grunde til.

1. Reglerne er stadigt for uigennemskuelige (Der arbejdes på det, men jeg kan ikke give en dato)
2. Før folk får eksperten syndromet er de nødt til at have været her et stykke tid. De skal se og finde glæden i fællseskabet , før folk kan se en idé i at deltage og arbejde for et "skide internet forum".

/Nikolaj
Avatar billede ricky Nybegynder
11. juni 2002 - 13:42 #24
nu hvor proppen er af...

det er da vist bestemt ikke første gang at john_stigers er på mere end kant med brugerne - og jeg synes bestemt at E. skulle tage hans CoAdmin-skab op til moden overvejelse.

john_stigers leger politimand i den store stil - mere end hvad godt er!!! og meget ofte på et forkert grundlag...

desuden er jeg hamrende træt af hans egne ligegyldige oprettelser af spørgsmål der intet har med E.'s formål at gøre. = han bidrager i høj grad til unødig støj på E.

Forsat god dag :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:44 #25
ricky> nogen skal jo fylde ekspertens database op *ggg* sorry, men jeg kan og vil ikke tage folk som dig og microtec alvorligt :)
Avatar billede dmdisco Nybegynder
11. juni 2002 - 13:44 #26
nikolajdu - selvfølgelig kan ingen sige sig fri, for at have bidraget med en spand lort til eksperten (måske ikke altid med vilje).
men debaten er ved at være lidt tynd...
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 13:44 #27
Alle >> Dette er IKKE et forsøg på at smække med dørene. Det er heller IKKE en trussel.
Jeg framelder min bruger, som flere andre, fordi jeg ikke gidder det evige ævl og kævl. Det er efterhånden hele tiden.
Dette spørgsmål er oprette for igen, igen, igen at gøre opmærksom på at Eksperten har et problem.
Jeg HAR kontaktet admin ang. nogle uheldige episoder med co-admins, men har INTET hørt.
Det er svært at blive ved at tale for døve ører.

john_stigers >> Hvis du mener om jeg har støttet DIG, har du ret.
Jeg har mange gange argumenteret for at vi skulle passe på vores co-admins, for de fleste gør et rigtig godt stykke arbejde.
Det er folk som dig, der trækker de andre ned i skidtet. Prøv lige selv at se dit ordvalg i http://www.eksperten.dk/spm/222944
Føler du selv at du er værdig til din opgave?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 13:45 #28
Ricky - Hvis du synes John Stigers er slem, så skal du bare se nogle af de andre gå i gang..

Fortsat god dag
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2002 - 13:46 #29
dmdisco - "debbaten er ved at være lidt tynd..."

Kan du forklare nærmere hvad du mener??
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:46 #30
ricky> jeg vil nu gerne have at vide ALLE de gange jeg har lavet en fejl :) jeg syntes ikke du skal beskylde nogen for noget UDEN at have FACTS ved hånden :)
Avatar billede dmdisco Nybegynder
11. juni 2002 - 13:46 #31
jeg vil give ricky ret i det
john - du har mange 0-5 point spørgsmål, om alt muligt mærkeligt
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 13:47 #32
dmdisco - Du kan da bare gøre det samme..
Avatar billede dmdisco Nybegynder
11. juni 2002 - 13:47 #33
nikolajdu - jeg mener bare, at nu er det ikke andet end gentagelser man hører.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:47 #34
dmdisco> det er i fri debat der er til sådan noget :)
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 13:48 #35
=>mc: dermed er vi begge nogle lausy brugere - vi tager ikke kampen op, men er det måske ikke meget sigende for de "gamle" brugere? (uden at hævde mig selv - det ville være dumt!)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2002 - 13:48 #36
seraphiel - Du af alle skal bare klappe hesten. Du har lige været ude i problemer igen med et link og du har stort set nul credit hos nogensomhelst, så din mening er fuldstændigt overflødig. Jeg har endda selv forsvaret dig, men du holdt ikke længe.

/NIkolaj
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juni 2002 - 13:49 #37
ricky, som det er sagt så mange gange før... er du utilfreds med en coadmin, så skriv en mail til info@eksperten.dk om dette, istedet for at braldre ud med det her. Det eneste der sker ved at smide sådanne indlæg her er en masse negativ debat. Der KAN ganske enkelt intet konstruktivt komme ud af det. Det er efterhånden blevet bevist uhyggeligt mange gange.

NanoQ
Avatar billede ricky Nybegynder
11. juni 2002 - 13:49 #38
john_stigers>> det havde jeg nu heller ikke forventet af dig :)

- men det ændrer ikke ved at jeg godt kan holde en fornuftig tone - og ikke bruger billige og barnlige floskler som:
"jeg kan og vil ikke tage folk som dig og microtec alvorligt"
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 13:50 #39
Nikolajdu - Har jeg lavet noget forkert med min nye bruger udover det 1-point spm. ?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 13:50 #40
Det var FCS´s udtryk jeg referede til før

I, som brugere, er lige så meget Coadmins som os - den eneste forskel er, at vi har en titel og nogle beføjelser til at gøre noget ved regelbrydere. Det drejer sig i bund og grund om at vi ALLE forsøger at opdrage og hjælpe hinanden i den retning vi ønsker eksperten skal udvikle sig i fremtiden.

http://www.eksperten.dk/spm/210891

MC
Avatar billede moebius Nybegynder
11. juni 2002 - 13:51 #41
-------------ATTENTION-----------------

Se nu er alle igen oppe og toppes.

HVORFOR FANDEN KAN I IKKE BARE LADE DET LIGGE???

Det kan da ikke være så sværet at tale pænt til hinanden!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:51 #42
ricky> det er bare helt i orden :)
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 13:52 #43
nanoq >> Har du nogen siden hørt om nogen, der har fået svar efter at sendt en mail til info@eksperten.dk ?
Det er prøvet.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 13:52 #44
Liuge en tilføjelse syntes at Ricky skal ændre sit nick name da jeg heder det i virkligeheden og jeg tror det er til mig det er skrevet *GGG*
Avatar billede ricky Nybegynder
11. juni 2002 - 13:52 #45
nanoq>> enig! taget ad notum...

= jeg sender en mail til E. istedet...
(kan man være sikker på at det ikke er en CoAdmin der styrer info@eksperten.dk ?)
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 13:54 #46
=>moebius: det kan tilsyneladende være sværdet... ;p - tastefejl kan nu være lunefulde ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juni 2002 - 13:54 #47
microtec, jeg har netop bedt Admin kigge herind...

Jeg synes da selv jeg oftest får rimeligt hurtigt svar, når jeg har henvendt mig...

ricky, ja... den eneste der læser info@eksperten.dk er Jacob Admin...

NanoQ
Avatar billede moebius Nybegynder
11. juni 2002 - 13:54 #48
repsac-> Ja, det er noget af den humor man kan finde på nettet. :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2002 - 13:54 #49
seraphiel - http://www.eksperten.dk/spm/222981

microtec - Du har også muligheden for at ringe til Jacob himself

ricky - sludder og vrøvl.

mc.lucifer - Den idé har han sgu da tyvstjålet fra mig - Så må han også ud i kulden *LOL*
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juni 2002 - 13:55 #50
ricky>> det kan du godt være sikker på;)

angel_seraph>> jeg har også set dig i klammeri med bl.a. beldring hvor du nærmest spammede hans spørgsmål uden nogen for for konstruktivitet.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 13:55 #51
nikolajdu>>>he he
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 13:56 #52
nikolajdu - Og jeg anede intet om det.. Men spm. er slettet hurtigt efter jeg lagde det link, og det skal ikke gentage sig..

Hvor fanden skulle jeg vide fra at et stykke papir kan være så ulovligt ?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 13:57 #53
jelzin101 - Med denne bruger ?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 14:00 #54
jelzin101 - Beldring og jeg har sluttet fred efter en del skænderier, skal du også lige vide
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juni 2002 - 14:01 #55
seraphiel - Ja det kan jo undre mig meget at du ikke aner sådan nogle ting - Men anyway kiggede jeg lige forbi dit website og fandt grunden - http://home1.stofanet.dk/camael/forsiden/koda.htm
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juni 2002 - 14:02 #56
jeps det var med den bruger (er jeg ret sikker på) -men oki.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 14:02 #57
Nikolajdu - Den side er ikke kun min side.. ;)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juni 2002 - 14:04 #58
"anden ting.. Alt hvad der er på vores sider er enten taget fra sider uden copyright eller ting vi selv har lavet" undrede jeg mig lidt over - jeg har endnu ikke stødt på en side uden ophavsret...
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 14:06 #59
jelzin101 - Der er mange sider med billeder, man godt må tage, bare man ikke sletter deres lille mærke i f.eks. nederst til venstre.. :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 14:06 #60
jelzin101 - Grammatik..

Hvis man ikke sletter deres mærke nederst i venstre hjørne
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juni 2002 - 14:06 #61
oki - men så ret teksten til at i har fået tilladelse ;)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 14:07 #62
jelzin101 - Den er nok lidt dårligt formuleret, ja.. Vil se på det til næste opdatering.. :)
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 14:12 #63
Koda.. Hvis i nu vil sende os en eller anden bøde, så vil vi meget gerne lige vide for hvad, så vi kan nå at rette det.. Så er i søde! :)

*tsk* koda afgift betales bagud, så det bliver jo nok lidt svært
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 14:12 #64
Phunkypopcorn - Det er heller ikke ligefrem seriøst, vel ? :)
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2002 - 14:13 #65
dette er min eneste kommentar herinde da jeg ikke gider diskutere med nogle, men bare komme med min mening;

da co-admins blev indført på eksperten var det bl.a. for at "rydde op" i brugerne samt holde bare lidt styr på hvad der foregår herinde... dette er til dels også lykkedes!

Desværre syntes jeg så desværre at der er opstået nogle andre problemer som jeg syntes minder lidt om hvad der har foregået i Farum - magtudnyttelse. Jeg valgte med vilje ikke at stille op som co-admin fordi jeg på forhånd havde gættet på at det ville give problemer... og de er så vidt jeg har fulgt med blevet endnu større end jeg havde turde gætte på.

fejlen ligger ikke kun på de almindelige brugere, men i mindst lige så stor grad hos co-admins uden at jeg har lyst til at komme med eksempler - så afslutningsvist kan jeg kun sige én ting;

tænk jer liiiige om en ekstra gang co-admins - ikke kun her, men generelt!
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 14:18 #66
seraphiel: mkay..... har sq heller ikk hørt om nogen sag med koda og de 2 sider...... så det er jo nok meget fint alt sammen (?)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 14:22 #67
phunkypopcorn - Har du ikke ? :)

Ok.. demoSPASSER spurgte en masse brugere om penge, da de var blevet bustet med en reklame..

Og tomsnak.dk var ikke så længe nede åbenbart, men når man gik ind på siden, fik man et billede i hovedet hvor der stod "Koda Killed Us"
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juni 2002 - 14:23 #68
keysersoze, hvis ikke du kommer med eksempler, har vi intet at gå efter, og kan derfor heller ikke bruge dit indlæg konstruktivt...
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 14:25 #69
NanoQ - Det var jo også mere generelt.. ;)
Ikke for at blande mig..
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 14:40 #70
nanoq >> Der er 2 eksempler i toppen af dette spørgsmål.
Det er begge eksempler, hvor jeg selv har været deltager, så mon ikke andre har oplevet ligende.

Jeg har desuden meget svært ved at se formålet med at co-admins selv opsøger problemer. Det kan godt være at et spørgsmål er på kantet af reglerne, men hvorfor ikke se gennem fingrene, når der ikke er nogen der har klaget?
Det her skader mere end det gavner.

Visse co-admins deltager igen og igen i uendelige diskussioner om fortolkninger og "fy, fy, det må man ikke" (andre co-admins lader klogt være). Disse diskussioner er også ødelæggende. Jeg har tidligere sagt:

"Set herfra forsvinder autoriteten fuldstændig fra co-admin funktionen når man deltager i sådan en gang ævl. n0rmality påpeger hvordan reglerne er, og dermed FÆRDIG.
En politi-betjent deltager heller ikke i en uendelig diskussion, efter han har sagt at du ikke må cykle på fortovet."
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2002 - 15:00 #71
microtec-> ærgeligt du smutter :/
Men du må da indrømme du er på kant af reglerne.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 15:06 #72
resten >> Det kan jeg ganske enkelt ikke se at jeg er. Det jeg gør har været almindelig accepteret i al den tid jeg har brugt Eksperten.

Jeg ville gerne indrømme at jeg gør noget forkert, hvis jeg var klar over hvad problemet er. Først er det den ene regl jeg overtræder. Når det er tilbagevist, er det en anden osv.
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2002 - 15:26 #73
microtec-> Nu bliver du her på eksperten okey ellers kommer jeg med hø tyven *G*.

Og med hentydning til det spørgsmål hvor i blev uenige så skal alle løsninger være tilgænglige for alle bruger på eksperten,bare så der er nogen som kan se løsningen hvis den evt ligger på en privat ftp.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 15:32 #74
resten >> Det er en ny fortolkning. Der har hidtil været ok, hvis man sendte løsningen til interesserede pr. mail, hvilket jeg flere gange har tilbudt at gøre.
Prøv lige at kikke i kategorien med banner-design. Hvor mange af de links til løsninger er ikke døde efter 1 uge?

Nej, jeg bliver ikke. Min beslutning har været på trapperne i et stykke tid. Dette var dråben.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. juni 2002 - 15:39 #75
"men hvorfor ikke se gennem fingrene, når der ikke er nogen der har klaget?"

http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=11385
http://www.divxit.dk
http://www.eksperten.dk/spm/221203
Jeg har på *ingen* måde tænkt mig at se igennem fingre med ulovligheder på eksperten.
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 15:45 #76
Jeg vil give microtec ret i hans holdning vedr. muligheden for at de svar på eksperten skal være tilgængelige for alle. Det bør være tilstrækkeligt - efter min mening - at man tilbyder at sende filer på opfordring. Argumentet må lysende klart være at man som svarer ikke skal betale for at have løsninger liggende på servere eller bøvle med at finde gratis-servere og skifte når de med tiden lukker.
- er det en helt forkert opfattelse?
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2002 - 15:47 #77
Det er en grim en det med www.divxit.dk
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 15:50 #78
n0rmality >> Nu er der væsentlig forskel på ulovligheder i juridisk forstand og ting, der ligger på kanten af Ekspertens interne reglsæt.

Det er godt jeg ikke skal være her mere, hvis I virkelig mener at co-admin skal "snuse" alle spørgsmål igennem på eget initeritiv, for at undersøge om der er nogen, der bevæger sig på kanten af de interne regler.
De fleste co-admins har heldigvis forstået at deres opgave er at holde ro og orden, ikke at selv opsøge ballade.

Hold op, hvor vil I co-admin kunne skabe meget ballade *gak*
Avatar billede dmcn Praktikant
11. juni 2002 - 15:53 #79
microtec : Jeg kigger på de spørgsmål jeg finder interessante. Hvis jeg opdager ting der overtræder enten gældende dansk lov (og dermed ekspertens regler), eller kun ekspertens regler, så kommenterer jeg. Nej, jeg har ikke i sinde at springe sådanne spørgsmål over, og se igennem fingre med det - jeg har faktisk svært ved at se hvordan du overhovedet kan forsvare en sådan udtalelse. Ser du også igennem fingre med det, hvis du ser en person stjæle en cykel, eller konfronterer du personen?
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 16:04 #80
n0rmality >> Har du aldrig hør om at politiet undlader at skrive en bøde, selv om man kører uden cykellygte?

Der noget der hedder bagateller. I ødelægger det for jere selv, hvis co-admin syntes de skal påtale alle de småting og fortolkninger de kan finde på egen hånd.
I dette tilfælde var der ikke EN, almindelig bruger der har haft ondt i røven. Jeg har stadig svært ved at se HVAD det er jeg gør galt. Det virker mere som "ha, der fik vi ham" efter http://www.eksperten.dk/spm/218163

Kære n0rmality, din holdning og indstilling til jobbet som co-admin er værre en jeg havde troet.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. juni 2002 - 16:09 #81
"Har du aldrig hør om at politiet undlader at skrive en bøde, selv om man kører uden cykellygte?"

Det er yderst sjældent jeg deaktiverer - til gengæld giver jeg gerne advarsler. Forskellen er?

Jeg kommenterer ikke i forhold til sagen med m-lab, men udelukkende generelt for min færden på eksperten. Bemærk: Jeg *opsøger* ikke ulovligheder - jeg kommenterer hvis jeg *falder over* ulovligheder.
Jeg har heller ikke noget imod dig som bruger at all, ej heller nogen "hævnlyst" eller lign. overfor dig.
Det ville være rart om du gad uddybe din sidste sætning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 16:57 #82
microtec> for at forklare min reaktion i spørgsmålet:

du stiller et spørgsmål for 30 point - lukker og giver så 200 i stedet - DET er underligt at gøre sådan.

Du sørger ikke for at løsningen er tilgængelig 24 timer i døgnet - det er for dårligt.

Det var det eneste jeg brokkede mig over.

P.s. det var i egenskab af alm. bruger - der var ikke noget med coadmin indblandet, jeg så ville have underskrevet det jeg havde skrevet med:

john_stigers - coadmin

Kan du se du tog lidt for meget på vej? Er så absolut ikke ude på at skræmme nogen væk fra eksperten. Men må vel have lov til at være alm. bruger ind imellem?
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2002 - 17:00 #83
Lad os begrave stridsøksen og komme vidre der er opgaver der skal løses :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 17:03 #84
resten> fint med mig :)
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 17:15 #85
john_stigers >> Hvis du havde brugt bare 1 minut, ville du have opdaget at jeg i selve spørgsålet havde lovet mere end de 30 point, da opgaven viste sig at vokse.
Ja, jeg udlovede 30 point for et simpelt link. Det gav ikke noget, så en bruger tilbød at løse SLEVE opgaven for mig, der for fin han 200 point. Hvordan fanden skal man kunne belønne en bruger, der ofre sin tid på at hjælpe, hvis man ikke må give ham point?
Det kunne du alt sammen have læst ud af spørgsmålet, hvis du havde givet dig tid til at læse det, men du skulle absolut brokke dig blot 2 1/2 minut efter at mit spørgsmål med point var oprettet.

Vis mig hvor i reglerne, der står at en løsning skal være "24 timer i døgnet".
Det har aldrig før været et krav. Jeg har tilbudt at sende det pr. mail til alle, der er interesseret. Den løsning er brugt i masser af andre spørgsmål unden problemer. Den eneste, der har problemer med det er DIG, og du har åbenlyst ikke en skid at bruge løsningen til.

Det er brok for at brokke sig.
Gentager lige: Prøv lige at se dit ordvalg i http://www.eksperten.dk/spm/222944
Man kan ikke tillade sig sådan en opførsel når man er co-admin.

Er det ikke underligt at du bliver ved med at skulle finder "overtrædelser" i netop mit spørgsmål? Der er IKKE nogen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 18:01 #86
microtec> med for at gentage mig selv: jeg kommenterede ikke i egnskab som coadmin, jeg påpegede blot et par uregelmæssigheder.

"Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten."
Der var det du efterlyste - meget vagt formuleret, men det er ment på den måde jeg skrev :)

ang. min opførsel: "Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 12:43:11    OK - jeg tager mine ord i mig igen - havde sgu ikke læst indholdet ordentligt - MEN! microtec burde nu slappe lidt af og prøve at forklare hvordan tingene hænger sammen i stedet for at brokke sig og kalde en coadmin dum m.m.

UNDSKYLD til microtec.

P.s. kan vi blive enige om at næste gang så slapper vi lidt af???"

Kan det gøres bedre??? I så fald vil jeg meget gerne vide det, så jeg kan undskylde bedre næste gang. Og så syntes jeg ikke jeg skylder dig at forklare dig mere om min såkaldte "opførsel". Er det ikke godt nok, ja så kan jeg desværre ikke gøre mere for dig.

Hilsen john_stigers - COADMIN FOREVER :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 18:02 #87
rettelse: med fare for at gentage mig selv...
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 19:26 #88
john_stigers >> Jeg ville faktisk have accepteret din undskyldning, da det er menneskeligt at tage fejl. Jeg nåede bare ikke. Ganske få minutter efter du giver en undskyldning beskylder du mig igen for at gøre noget der er på kant at reglerne. Lige siden har du argumenteret for at jeg er en "grim fyr", som overtræder reglerne. Da du ikke har ret i din påstand, argumentere du hele tiden ved at fortolke reglerne anderledes en der er normal praksis.

Du kan sikkert ikke selv se det, men din undskyldning virker temmelig hul, når du fortsætter med dit pis om jeg overtræder både den ene og den anden regel.
Enten undskylder man og vedgår sin fejl, eller også argumentere man for at man har ret (hvad du ikke har). At gøre begge dele dur ikke (så har du måske lært lidt i dag alligevel).

Ang: "Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten."

Hvor er det lige at der står at løsningen skal være tilgængelig 24 timer i døgnet på en ftp-server? Det er vist igen en af dine egne fortolkninger, som du bruger for at retfærdiggøre at du har dummet dig.
Jeg har gentagede gange sagt at alle interesserede kan få den sendt pr. e-mail. Der stor ikke et ord om på hvilken form løsningen skal være "tilgængelig", kun at den SKAL være det (er den også her).

Du holder så meget af at alle regler skal være overholdt til punkt og prikke. Derfor vil jeg lige gøre dig opmærksom på at den TrueType font du har smidt op på http://www.friserverplads.dk/stigers/ til fri download, indeholder et logo der er designet af mig personligt (uden om Eksperten). Jf. dansk lov har jeg alle rettigheder til dette logo. Du har til i morgen tidlig til at få den fjernet (for at bruge jeres egen sprogbrug). Jeg har ikke givet dig tilladelse til at du må ligge det til fri download.
Er der nogen, der ønsker at får det, sender jeg det fortsat gerne pr. e-mail.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 19:34 #89
microtec> har jeg til i morgen at få den fjernet? Den bliver liggende - det er svaret på spørgsmålet og det SKAL være tilgængeligt for de andre brugere af eksperten.dk - da alligevel SKAL maile dem fonten, har jeg bare gjort sådan at svaret er tilgængeligt på det tidspunkt folk vil se det.

Og sådan bliver det.

P.s. Hvor er det lige der står at du har copyright på det du har lavet???
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 19:35 #90
copyright på  rettes til rettigheder til
Avatar billede initializing Nybegynder
11. juni 2002 - 19:45 #91
Microtec: John_Stigers udfører abre sit job i http://www.eksperten.dk/spm/222944

Forsåtr godt hvorfor han brød ind.

Du skal oprette et spm. hvis du vil ha' lavet noget. Ikke abre oprette et spm. Lukke det og så give points for noget som der ikke er et åb ent spm. for.

Så den går ikke helt :)

-Martin
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 19:53 #92
john_stigers >> Du har ellers så travlt med at alle andre skal overholde love og regler.

Så må vi se hvad Friserver siger til at du benytter deres videregive et logo, der er beskyttet af copyright jf. dansk lov om ophavsret.
I sidste ende er der jo fogedretten, der tager sig af den slags sager. Tvivler på at du vil få medhold, så du kommer til at betale omkostningerne.
Jeg har på intet tidspunkt givet dig lov til at ligge det logo til fri download.
At jeg giver dig et eksemplar af løsningen, giver ikke dig ret til at distribuer den frit.

Til orentering er selve logoet IKKE lavet i http://www.eksperten.dk/spm/222944
Det er lavet af mig personlig for 10 år siden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 19:57 #93
microtec> ok - jeg fjerner den font nu. Gider ikke mere brok - gør DU????
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 19:59 #94
Den er fjernet.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 20:01 #95
initializing >> Hvis du ville sætte dig lidt ind i tingen, ville du se at der var en bruger der var igang med at lave løsningen for mig, da jeg lukkede det første spørgsmål. Efter en uges ventetid trode jeg faktisk han havde droppet mig. Det havde han ikke. Faktisk har han brugt en del tid på løsningen. Skal han ikke have point for sin ulejlighed? Hvad er det lige, der er problemet? Der er ikke andre end den ene bruger, der har kunne svare efter en uge.

Hold kæft hvor må jeres sko være små.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 20:02 #96
john_stigers >> Tak.
Nej, egentlig ikke. Jeg dropper ud i morgen tidlig.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
11. juni 2002 - 20:03 #97
mircotec -> enig, selvfølgelig skal han da have point for sin ulejlighed!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 20:04 #98
3RDPIXEL.HOVE> det er der overhovedet ingen der har brokket sig over :)
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
11. juni 2002 - 20:06 #99
Styr din caps lock.
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
11. juni 2002 - 20:07 #100
kommenar fra john_stigers  ->>  microtec> een sidste ting - kan overhovedet ikke MINDES at du bare EEN gang har STØTTET en coadmin i hans afgørelser - KUN at du har kritiseret ...

Og derfor kan det vel konkluderes at disse så "gode" coadmins ikke er ret gode, og at de kun misbruger deres "magt" til at prøve at ødeligge alle andres liv!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 20:11 #101
mhl2k01> du er dygtig siden du kan konkludere sådan en gang ævl ud af hvad jeg skriver ;)
Avatar billede razor Nybegynder
11. juni 2002 - 20:30 #102
Selvom jeg ikke er meget for det, vælger jeg alligevel at kommentere. Hvis man som bruger gerne vil klage over en coadmin, skal det _ikke_ gøres i et spørgsmål på eksperten. Dette er med til at svække den autoritet der bør være omkring disse brugere.

Istedet bør man sende en mail til Jacob på info@eksperten.dk - så kan han træffe en afgørelse i sagen. Lange spørgsmål som dette viser jo blot at ingen af parterne vil give sig, og derfor bliver man ved med at diskutere i en uendelighed, hvilket bør undgås.

Jeg er ked af at læse forskellige kommentarer fra brugere (fx. mhl2k01's kommentar), om at han synes at vi "misbruger vores magt til at prøve at ødelægge andres liv". Hvis nogen på et tidspunkt får problemer med mine handlinger som coadmin på eksperten er jeg meget interesseret i at diskutere det - jeg mener bare ikke at dette er det rette forum til det.

Jeg tror såmend det gælder for de fleste coadmins når jeg siger, at hvis man føler sig trådt på, skal man være velkommen til at sende mig en mail med lidt konstruktiv kritik. Jeg er sikker på, at man som alm. bruger også vil blive taget meget mere seriøs så.

(btw. min email er mail@phpguru.dk)

Just my 2 eurocents :)
Avatar billede repsac Nybegynder
11. juni 2002 - 21:01 #103
=>mhl2k01: Man behøver ikke demonstrere hvor lidt man har tænkt over tingene. Normalt, og også i denne situation, bør man se sagen fra flere sider, ellers er det umulig at være objektiv i en bedømelse og vurdering.
Fordi alle elefanter har haler betyder det vel ikke at alle med haler er elefanter og at alle uden haler ikke er elefanter, eller hvad?
Idet dit indlæg er ganske malplaceret ud fra den betragtning at jeg opfatter dit indlæg som et forsøg på at at poste en spøg, vil jeg opfordre dig til en anden gang at overveje et indlæg før det postes.

=>microtec: Man bør ikke true med at anmelde brud på den danske lovgivning, i dette tilfælde copyright-loven, man bør blot blot anmelde det.
"Jeg dropper ud i morgen tidlig." - sådan går det når man ikke "består" ;)

=>razor: Jeg kan kun være enig i dine udsagn, bortset fra at jeg selv ikke længere anser info@eksperten.dk som aktiv/brugbar. Jeg har tidligere forsøgt adskillige gange at sende mails, bedt om respons etc. uden resultat.
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 21:21 #104
Sidste indlæg fra mig.

repsac >> Jeg truer ikke med ophavsretsloven, men fortæller hvad konsekvensen vil være af ikke at fjerne de ting der var lagt til download uden min accept. Det er rimeligt at oplyse. Der er ingen grund til anmeldelse, når problemet kan løses ved at oplyse om konsekvensen. Her hjalp det endda.

razor >> Vi er sådan set ganske enige. Langt de fleste co-admins gør et flot stykke arbejde med at holde ro og orden. Det er "sjovt" nok dem, der ikke ønsker at deltage i en lang diskussion som denne, men blot poster en enkelt kommentar. Det er synd for jer at der er et par stykker, der trækker jer alle ned i skidtet.

Vi er for så vidt enig om at det ikke fører til noget at diskutere i sådan et spørgsmål. Jeg HAR tidligere prøvet at maile på info@eksperten.dk. Ud over et auto-svar har jeg aldrig hørt mere.
Jeg har også anmeldt både john_stigers og jelzin101 for deres tåbeligheder i http://www.eksperten.dk/spm/218163. Igen ingen response, anmeldelserne er ikke så meget som blevet lukket.

Rigtig, jeg kunne bare have lukket min bruger i morgen uden at oprette dette spørgsmål. Det er der en del der har gjort (eller bare undlade at komme her). Sagen er bare, at hvis der ikke er nogen der gør opmærksom på at Eksperten har et problem, så er der ikke nogen der kan gøre noget ved det. Jeg vælger at gøre opmærksom på at jeg ikke gidder den "børnehave" mere og hvad årsage en.
Avatar billede microtec Nybegynder
12. juni 2002 - 09:24 #105
Sidste login på Eksperten efter  555 dage (pænt tal, men alligevel helt tilfældigt).

Det eneste, der piner mig rigtig lige nu er, at jeg ikke har kunnet få lov til at give fortjente point til en bruger, der har lavet en løsning, der ligger ud over det almindelige her på Eksperten. Med andre ord, jeg må ikke belønne en bruger, der har brugt flere timer af sin fritid på at hjælpe mig. Efter alt det ævl, vælger han at sende de velfortjente point retur til admin i http://www.eksperten.dk/spm/223015
Jeg kan for så vidt være ligeglad, men jeg syntes I skulle prøve overveje den brugers indstilling til Eksperten, co-admin og hans velvilje til at hjælpe JER næste gang der JER der har et spørgsmål. En bruger, der ofre mere end 5 minutter på at hjælpe er efterhånden ikke dagligdag på Eksperten.

Mange af jer co-admin´s gør et rigtig godt stykke arbejde med at holde ro og orden. Bliv ved med det, for der er brug for jer. Samtidig håber jeg virkelig for jer og Eksperten, at I får opdraget co-admin´s som john_stigers og jelzin101. De har åbenlyst ikke forstået hvad deres opgave er, men vil helst selv opsøge ballade og skabe brok. Kan I ikke opdrage dem, bør det overvejes om de er de rigtige til jobbet.
I skulle nok også prøve at få lavet en fælles fortolkning af reglerne, så de enkelte co-admin´s ikke selv fortolker og bøjer reglerne efter forgodtbefindende. De fortolkninger som john_stigers forsøger at komme med her, har aldrig været almindelig praksis i den tid jeg er kommet på Eksperten.

Tak for nu, og held og lykke fremover :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. juni 2002 - 09:29 #106
Vi har flere gange forsøgt at koordinere fortolkningerne, der er et forbedret regelsæt under udarbejdelse og et avanceret co-admin system undervejs.

Vi har sagt det flere gange, men nu er det jo ikke os, men jacob der laver det og vi er derfor underlagt hans begrænsninger.

Håber da du kigger forbi igen :)

/Nikolaj
Avatar billede resten Nybegynder
12. juni 2002 - 09:34 #107
Ditto jeg håber også du vender tilbage :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 09:35 #108
microtec> selv om  din konto ikke længere er aktiv er jeg sikker på at du nok kigger forbi - jeg har tænkt over det det har sagt og jeg vil tænke mig om næste gang.

med håbet om at vi ses på eksperten.dk igen :)

John Stigers
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 09:44 #109
john_stigers>> det er også fint nok - men det er bare ikke godt nok!!!

det er 4. eller 5. gang at jeg personligt ser at du blæser ud med et eller andet - for så bagefter at trække i land igen...

og desuden har du så i flere tilfælde brugt ord og vendinger som bare slet ikke hører sig til for en CoAdmin (eller alm. Eksperten-bruger for den sags skyld!)

jeg må sige at jeg helt klart bifalder microtec's formulering:

"Samtidig håber jeg virkelig for jer og Eksperten, at I får opdraget co-admin´s som john_stigers og jelzin101. De har åbenlyst ikke forstået hvad deres opgave er, men vil helst selv opsøge ballade og skabe brok. Kan I ikke opdrage dem, bør det overvejes om de er de rigtige til jobbet"

- det er også i sådanne tilfælde at Ekspertens administratorer skal/må bevise at de også er i stand til at rydde op i egne rækker!
Avatar billede razor Nybegynder
12. juni 2002 - 12:28 #110
Ricky, hvis du ønkser, at din kritik skal tages seriøst vil jeg opfordre dig til at sende en mail til info@eksperten.dk. Det er ikke sikkert du får svar med det samme, men jeg ved, at Jacob nok skal læse din mail og tage den til efterretning. Det hjælper ingenting, at du sidder og hælder benzin på bålet her.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 12:36 #111
ricky> tror du jeg vil finde mig i at få hældt *LORT* ud over mig, uden at forsvare mig??? microtec og jeg overreagerede begge - det kan enhver se der bare har en lille smule fornuft i sig se - desuden er vi mennesker der kan lave fejl. Og jeg vil stadig gerne have at du beviser dine påstande - een ting er at SIGE at jeg har gjort det - et andet er at bevise det. Jeg mener kun selv det har drejet sig om 2 gange (denne inkluderet).
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2002 - 14:11 #112
ricky : hvorfor laver du aldrig andet end at kæfte op... jeg har aldrig set dig deltage i andre spørgsmål end dem hvor coadmins skal rakkes ned, jeg er træt af det, du skaber en så ufatteligt dårlig stemning, og det gør mig sq ked......

PS: support til CaAdmins herfra, syns i gør et godt stykke arbejde, og småfejl kan alle vel lave - i er jo osse en slags mennesker, og som nogle af de få af arten er i ovenikøbet i stand til at indrømme fejl og sige undskyld *klapper energisk*

POPCORN'et :/
Avatar billede resten Nybegynder
12. juni 2002 - 14:24 #113
Bukker pænt for de fine ord popcorn :-)
Og min mening er også at kritik skal sendes til info@eksperten.dk da alt andet er som at forpeste os CoAdmin og det som følger heraf bruger som forsvinder eller andre brokkehoder får mere blod på tanden.
Men lad os alle komme vidre i hjælpen til selvhjælp.
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 14:25 #114
phunkypopcorn>> hvad f..... snakker du om ???
Avatar billede aakaer Nybegynder
12. juni 2002 - 14:37 #115
er træt af co-adminsene
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. juni 2002 - 14:41 #116
Hmmm...
Det chatformat vi har i forummerne her er ideelt til brainstorming.
Men det er dårligt her hvor der er tale om lange sammenhængende argumenter.

det er næsten umuligt ikke at miste tråden når der er så mange 'og desuden', 'jamen' og 'det jeg mente var' indlæg.
Og når man så alleigevel har mistet tråden kan man jo ligesågodt gentage eller stemme i med sin egen personlige (følelsesbaserede) mening.

Til sådan en 'retssag' skal indlæggene være store og gennemtænkte. Det er knap så 'sjov' som dether pingpong, men det giver en bedre mulighed for at få afklaret problemet og måske endda få det løst.

Men siden det nu er i forumformat kan i da også få min lengt-ude teori:  Det er altsammen et røgslør microtek har lagt ud for at ikke nogen skal tænke over hvorfor han nu nedlaægger brugeren 'microtec' her på e. hvis man kikker på spm http://www.eksperten.dk/spm/48882 Kommentar fra microtec 09/02-2001 11:42:43 ser man klart den første spæde motivation for den nu gennemførete plan.

Jeg kan godt lide den teori for den giver medfører at jeg og mange andre kan se frem til møde microtec igen under hvad navn han nu hitter på til sin næste bruger.

mvh JakobA
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 17:33 #117
Hr. popcorn>> vil du godt forklare dig ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 19:24 #118
Farvel microtec>

Vores debatter har været gode, og der har været mange af dem!!

Det som man kan undres over her på eksperten, det er fokus. Hvorfor er fokus ikke optimal vidensdeling??? Hverfor er vidensdeling ikke hævet over forældede regelsæt og umodne co_admins ???

Uden brugere med viden er eksperten intet - intet !!!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 20:03 #119
ricky> vil DU godt forklare dine beskyldninger mod MIG?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:13 #120
john_stigers>

Jeg har nu også set at du har langet ud efter folk for derefter at trække i land. Ikke at jeg gider bore i det, og jeg er sådan set også ligeglad. Men det er jo ikke forkert :D
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:16 #121
Jeg vil også pointerer, aå når man er bruger og man så udtaler sig vedr. regler så er det naivt at tro at brugerne ikke vil tolke det som en co_admins udtalelse. Hvis du ikke vil stå ved dine udtalelser som co_admin må du klart indikerer det. Fx: "Jeg udtaler mig ikke som co_admin"
Avatar billede resten Nybegynder
12. juni 2002 - 20:18 #122
Startfima-> de kalder over fra xperten da de skal tælle bruger hele 5 stk *GG*
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 20:18 #123
startfirma.dk> hvad er det folk forlabger af mig??? Det er da menneskeligt at fejle - og den bedste ting en person kan gøre er at undskylde - og det er der åbenbart nogen der her noget i mod... ja jeg fatter det ikke..
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:18 #124
Prøver lige igen :D

Jeg vil også pointerer, at når man er co_admin og man så udtaler sig vedr. regler/skikke/kutymer så er det naivt at tro, at brugerne ikke vil tolke det som en co_admins udtalelse. Hvis du ikke vil stå ved dine udtalelser som co_admin må du klart indikerer det. Fx: "Jeg udtaler mig ikke som co_admin"
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 20:19 #125
startfirma> hvis jeg udtaler mig som coadmin skriver jeg altid:

john_stigers - coadmin

Kan ikke se der er grund til andet.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:20 #126
John_stigers>

Det er helt fair at fejle, det gør vi alle gang på gang. Men det prøver du jo på at benægte over for Ricki. Du forlanger at han skal bevise det, og så er det bare jeg siger; Det har vi jo set flere gange, og det er ikke noget jeg forlanger du undskylder, men bestemt heller ikke at du benægter dethvilket du lægger op til :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 20:20 #127
resten> *gg*
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:22 #128
Når du er co_admin og udtaler dig vedr. regler vil brugerne tolke det som en co_admins udtalelse medmindre du klart præciserer det anderledes. Det er jo det samme når en politimand står i en uniform og fortæller om færdselsreglerne. Så vil man tolke det som en politimands udtalelse - medmindre han klart præciserer at han ikke er på job lige nu og at det er hans egen personlige holdning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 20:22 #129
startfirma> jeg benægter det ikke - det kan godt se sådan ud kan jeg se :)

Men jeg vil bare ikke beskyldes for noget som han ikke engang GIDER bevise over for de andre der læser denne lille debat - det er ikke fair over for den det går ud over.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:25 #130
resten>

LOL
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:29 #131
john_stigers>

Ok, så skylder Ricky altså ingen forklaring da du udemærket ved hvad han taler om :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 20:34 #132
startfirma.dk> du bliver ved og du bliver ved. Jo selvfølgelig gør han det, og han er også anmeldt i forsøget på at få ham til at bevise det han skriver :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:35 #133
Kære John_Stigers

Hvad er Ricky anmeldt for ?????
Avatar billede resten Nybegynder
12. juni 2002 - 20:38 #134
startfirma-> læs.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 20:39 #135
startfirma.dk> siden du er så fornuftig kan du også forstå når jeg siger at det egentlig ikke kommer dig ved.

¨Jeg kan dog fortælle dig at jeg har skrevet hvorfor her i spørgsmålet.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:40 #136
Resten>

Forklar lige

Er Ricky anmeldt fordi han ikke er vendt tilbage for at bevise at John_stigers flere gange har kommet med sjove beskyldninger som han efterfølgende har trukket tilbage ?????
Avatar billede resten Nybegynder
12. juni 2002 - 20:44 #137
Jeg hverken må eller vil fortælle dig noget som helst om hvad andre melder folk for,Det er kun over på xperten sådanne ting foregår.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:50 #138
resten>

Jeg forstår ikke hvad jeg har med xperten at gøre, men pyt med det. Dine billige forsøg på personligt klammeri gider jeg ikke.

Jeg synes bare det var utroligt at hvis Ricky er meldt for det jeg har angivet.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. juni 2002 - 20:52 #139
startfirma.dk - jeg tror ikke resten mente at du havde noget med *yrk* xperten */yrk* tror bare han udtrykte generel foragt for xperten.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:55 #140
jeltzin101> Muligvis - det er bare fordi jeg blev sat i forbindelse med xperten 2 gange i dette spørgsmål af resten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 20:56 #141
startfirma> teksten fra min anmeldelse: rickys egne ord: "det er 4. eller 5. gang at jeg personligt ser at du blæser ud med et eller andet - for så bagefter at trække i land igen..." Vil gerne have ham til at bevise sin påstand - vil ikke svines til uden grund.

tilfreds?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:58 #142
Ok, og det har du anmeldt ham for. Det betyder at du vil have ham slettet - nuvel.

What a kindergarden - roger over!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 21:03 #143
Jeg kan da lige hjælpe Ricky på vej her på falderebet...

Der er 2 i toppen af dette spørgsmål. Så var der en med mig, så er der vist 5 anmeldelser under "lukkede anmeldelser". Derudover mener jeg at huske 1-2 hvor spørgsmålene er slettet.

Sweet dreams

PS. Jeg er ligeglad med hvor mange gange man laver fejl, når man er i stand til at indrømme dem efterfølgende, og ikke senere prøver på at benægte dem.
Avatar billede resten Nybegynder
12. juni 2002 - 21:08 #144
Jeg vil lige slå fast med 7 TOMMER søm at Ricky ikke bliver slettet og ej heller andre bruger startfirma.dk så lad nu vær med at fucke noget op her ik.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 21:13 #145
startfirma.dk> slette ricky??? Hvorfor i alverden skulle jeg ønske ham slettet? Det er ikke det anmeldelsen er laver for. det er for at få manden til at stå ved sine udtalelser - eller undskylde dem.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 21:13 #146
resten> Jeg er stoppet, og undskyld hvis jeg gik over stregen...  Jeg er bare meget uforstående overfor john_stigers disposition såfremt han har anmeldt Ricky på det her grundlag.

Som sagt - jeg er stoppet, og har ikke flere kommentarer. Iøvrigt vil jeg lige takke de fleste co_admins for et flot stykke arbejde. SLUT
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 21:17 #147
startfirma.dk> lyt RIGTIGT godt efter: Ricky er anmeldt for følgende sætning: "det er 4. eller 5. gang at jeg personligt ser at du blæser ud med et eller andet - for så bagefter at trække i land igen..." dette GIDER han ikke bevise - derfor anmeldelsen!
Avatar billede resten Nybegynder
12. juni 2002 - 21:17 #148
startfirma-> :-)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 21:19 #149
JOhn_stigers>

Så kan du jo samtidig tænke over hvilken regel du vil knalde ham for som du ikke selv har brudt :D

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 21:22 #150
startfirma.dk> OK!!! Lyt GODT efter! man behøver IKKE overtræde nogen regel herinde for at blive anmeldt!
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 21:25 #151
startfirma.dk> ja ja man er jo ikke perfekt: http://www.eksperten.dk/spm/193845

For en god ordens skyld var jeg ikke coadmin på pågældende tidspunkt.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 21:29 #152
JOhn_stigers>

Ok, det bliver snart et farligt sted at være når man begynder at blive anmeldt uden at have brudt reglerne...

Jeg vil gerne lige advarer ekspertens brugere. Såfremt du skrver en sætning som du ikke kan bevise vil det medfører en anmeldelse. Dette er en ny regel indført fra idag af John_Stigers/Co_admin. På baggrund af denne udtalelse bliver Admin vist nød til at ændre teksten "Anmeld misbrug" efter den udlægning. Ud fra det nuværende regelsæt, kutyme og skikke har der indtil videre skulle være sket et "misbrug". Denne regel er hermed tilsidesat, da John_Stigers har lavet et nyt og helt gældende regelsæt for "Anmeldelser" på eksperten. Såfremt du ikke kan bevise dine påstande vil du blive anmeldt.

:D
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 21:31 #153
startfirma.dk> *lol* den var god. Du ved hvad jeg mener, så stop det der nonsens, tak.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. juni 2002 - 21:33 #154
vil lige vove en sætning, kan dog ikke komme med bevis, men synes at denne slags indlæg altid munder ud i mere mundhuggeri end saglig debat, jeg angriber ikke nogen specielt, blot en generel betragtning, efter at have set flere af denne slags......

over & out
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 21:35 #155
john_stigers>> jo jeg vil gerne bevise min udtalelse og jeg er helt enig - man SKAL kunne bakke sine udtalelser op! - det tager bare lidt tid - for du kommenterer jo saftsusme mange af de spm. der dukker op på Eksperten.

- Jeg havde planlagt at skulle bruge aftenen på at sidde og lede et hav af Eksperten spm. igennem - men jeg ved at jeg ikke har 'skrevet over mig' - og det er jeg sikker på at du også selv godt ved - men formentlig ikke tror at jeg gider at scanne hele Eksperten igennem...

men nuvel det er jeg så nød til - og vil godt lige pointere at jeg sådan set er hamrende ligeglad med om jeg er anmeldt eller ej - men er som sagt helt enig i at man skal kunne dokumentere sin påstand.

startfirma.dk har jo sådan set allerede gjort arbejdet for mig (tak for det) - men jeg bruger naturligvis gerne et par timer på noget som du udemærket godt ved - til gengæld i håb om at du ikke kan stå oprejst når jeg er færdig - men lad os nu se...

I din retskaffenhed går jeg ud fra at du som CoAdmin ligeledes har anmeldt phunkypopcorn for det samme mod mig ???

phunkypopcorn>> jeg mener faktisk når jeg siger at jeg gerne vil have at du dokumentere din påstand - for med mindre at jeg lige pludselig har fået hukommelsestab (som visse andre) - kan jeg huske 1 læs: ET! spm. hvor jeg har været i clinch med en CoAdmin.

- og gæt hvem ??? tada: JOHN_STIGERS IS THE WINNER!!!
(hvilken forresten er en af de sager jeg omtaler - hvor han måtte æde sine ord igen)...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 21:36 #156
ztyxx>

Du ligger lige på grænsen for at blive anmeldt for denne påstand!

Jeg vil stoppe nu. Kan I ha' det!

Jeg finder stadig anmeldelsen af Ricky yderst mærkværdig - og det grænser lidt til magtmisbrug!

Sweet dreams - final over and out
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 21:43 #157
ricky> "I din retskaffenhed går jeg ud fra at du som CoAdmin ligeledes har anmeldt phunkypopcorn for det samme mod mig ???" nej det har jeg ikke, det er din opgave.
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 21:46 #158
HALLO JØRGEN!!! DU ER COADMIN!!! - men lige pludselig er dine politiopgaver måske inddraget ???
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 21:46 #159
john_stigers>>

"OK!!! Lyt GODT efter! man behøver IKKE overtræde nogen regel herinde for at blive anmeldt!"

JACOB ADMIN!!! nu må du saftsusme gribe ind - I har på Eksperten en CoAdmin - der er så snotdum at han fandme burde meldes til Politiet...

- næh hov! jeg tror sgu at jeg selv melder ham til Politiet - for han har jo ikke overtrådt nogen regel!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 21:52 #160
Det var dog utroligt.... sikke en masse skræppen op...

Well.. bare lige for at komme med en enkelt kommentar om "anmeld misbrug" funktionen. Man skal IKKE tage teksten "anmeld misbrug" for bogstaveligt. Vi (coadmins) har meget få værktøjer til vores rådighed. Har vi brug for at holde øje med en person, eller gøre de øvrige coadmins opmærksomme på en bestemt episode, er vores eneste mulighed at bruge denne funktion.

Det ville naturligvis have været bedre med specielle funktioner til disse formål. Men det HAR vi ikke endnu. Vi er NØDT til at benytte de få værktøjer vi har til vores rådighed.

Har i ikke været ude for situationer, hvor i feks. har haft brug for en skruetrækker, men måtte nøjes med spidsen af en kniv?

NanoQ
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 21:52 #161
og ja jeg ved godt at jeg ikke opfører mig pænt lige nu - men nu er jeg træt! og gider simpelthen ikke john_stigers som CoAdmin mere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 21:52 #162
http://www.eksperten.dk/spm/204156

Og ricky, NU styrer du dig lidt! Hvad ligner det at kalde mig snotdum???

Du er anmeldt for at få en coadmin til at komme med en udtalelse om dine udtalelser var ok eller ej. DERFOR var du anmeldt. fes den ind???
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 21:54 #163
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 21:56 #164
ricky> Kommentar fra ricky
12/06-2002 21:46:02    HALLO JØRGEN!!! DU ER COADMIN!!! - men lige pludselig er dine politiopgaver måske inddraget ???

Hvis du føler dig stødt over nogle udtalelser er det DIN opgave at anmelde personen - jeg kan UMULIGT vide om du syntes det er sjovt eller sørgeligt!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 21:57 #165
Og lige for at kommentere selve humlen... ricky, vil du komme med beskyldninger her, så UNDERBYG dem... tomme beskyldninger kan ikke bruges til noget som helst.

Jeg så dog helst du havde undladt at komme med disse beskyldninger her. Det giver netop sådanne oppiskede diskutioner som vi ser lige nu. Det er ganske enkelt UMULIGT at få noget positivt ud af det.

Hvis du mener en coadmin ikke lever op til sin opgave, bør du gøre to ting. Anmeld ham vha. "anmeld misbrug" funktionen. Herefter vil sagen blive diskuteret alle coadmins imellem. Skriv en mail til Jacob Admin på info@eksperten.dk. Selvom han ikke svarer, LÆSER han faktisk de mails han får.

NanoQ/coadmin
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. juni 2002 - 21:59 #166
skulle vi så ikke lige stoppe her, dette fører absolut ikke til noget som helst....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 21:59 #167
ztyxx, helt enig...
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 22:01 #168
Jeg er stoppet.
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:07 #169
Hehe.. fed bitch-fight!! Vil bare lige indskyde at jeg hader co-admins! Så kan folk sige at jeg siger det hver gang jeg får muligheden... Og det er rigtigt! Det vil jeg ikke benægte! Jeg hader co-admins, og jeg syns de ødelægger Eksperten.dk... Har sagt det før, og vil sige det igen, så snart jeg får muligheden!!
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 22:09 #170
nanoq>> jeg har jo allerede sagt at jeg er helt enig i at man skal kunne dokumentere sine påstande... og det vil jeg naturligvis gøre (omend det jo er lidt svært hvis nogle af dem er slettet sådan som startfirma.dk siger)

men derudover har startfirma.dk jo allerede opsummeret en række hændelser -og da jeg ikke har skrevet mere en 4-5 stk. - burde det vel egentlig være nok.

Derudover synes jeg at det er imponerende at I CoAdmins tilsyneladende allerede er så sammenspiste at I ikke kan se at I har et sort får iblandt jer - der så absolut skader Eksperten på et plan hvor det er Eksperten der står for fald.
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:09 #171
"Herefter vil sagen blive diskuteret alle coadmins imellem"... Hvis man spurgte en nazist om han synes det Hitler gjorde var forkert, hvad tror I så han svarede??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 22:11 #172
funguy, well... igen en bruger der kommer med ubegrundede beskyldninger...

Jeg vil faktisk bede dig stoppe det. Det eneste du opnår er at sprede en dårlig stemning, og det går ud over ALLE.

Kom istedet med noget KONSTRUKTIV kritik. Fortæl os hvad vi kan gøre bedre. Det er den ENESTE måde du vil blive hørt på.

Tro de eller ej. Vi bruger en helvedes masse tid på at gøre Eksperten et bedre sted at være. Oven i købet får vi ikke en rød reje for det. Derfor bliver jeg lidt vred, når jeg ser indlæg som dit.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. juni 2002 - 22:13 #173
funguy>> hvis du sammenligner mig og resten af coadmin gruppen med nazister - må jeg meget stærkt overveje en politianmeldelse efter injurielovgivningen.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:14 #174
Hvilke beskyldninger har jeg fremsat? At i ødelægger Eksperten?? Jeg synes dette spm. er et fint sted at starte.. Det er jo langt fra første gang at folk brokker sig over co-adminsne! Hvis I virkelig vil gøre Eksperten til et bedre sted at være, så drop det admin-pis! Det har gjort mere skade end gavn!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 22:14 #175
ricky, coadmins diskuterer aldrig andre coadmins i åbent forum... det ville være undergravende for hele systemet.

Men det betyder ikke vi ikke diskuterer hinandens handlinger bag kulisserne. Kritik og anklager BLIVER taget alvorligt. Det tør jeg godt stå inde for.

funguy, for at sige det lige ud... du er dum som en dør...
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 22:14 #176
nanoq>> "Kom istedet med noget KONSTRUKTIV kritik"

fyr john_stigers som CoAdmin! - det vil så absolut gøre Eksperten et bedre sted at være!

funguy>> jeg må indrømme at selv jeg også lidt synes at du går over stregen.
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:16 #177
jelzin101> Det var ikke ment som en beskyldning om at i var nazister! Jeg kan ikke lide jer, men nazister er dog for galt! Det var ment som et eksempel på at i alle er ens, mht. synspunkt på spørgsmålene!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 22:16 #178
ricky, den eneste der har bemyndigelse til at "fyre" en coadmin, er Jacob Admin. Så hvis det er din holdning, er det HAM du skal henvende dig til.
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:18 #179
nanoq> Hehe.. hvem er dum? Du bruger din tid på at tjekke spm. på Eksperten.. GRATIS! Og der er stort set ingen der sætter pris på det! Hvem er så den dummeste? Desuden, synes jeg det virker ret voksent at kunne sige noget som: Du er dum som en dør! Jeg syns sq det er flot.. Og for at bruge din sætning: Underbyg din beskyldning!
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:20 #180
ricky> Hvordan går jeg over stregen? Hvis det var mit indlæg hvor jeg brugte nazister, så er jeg ked af at det blev opfattet som om at jeg beskyldte co-adminsne for at være nazister! Det har aldrig været min intention!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 22:23 #181
funguy, der er mange der sætter pris på et velfungerende forum der ikke er oversvømmet af useriøse indlæg, warez og andet skrammel. Jeg får positive tilkendegivelser for mit arbejde hver eneste dag. Det er motivation nok for mig.

Jeg har været med på Eksperten rigtig længe efterhånden. Og jeg føler faktisk at Eksperten er et sted der er værd at gøre et stykke arbejde for.

Du er dum som en dør <- underbyg? næh... det er min uforbeholdne mening. Hvis du synes Eksperten var et bedre sted dengang snyd, spam og useriøsitet var dagsordenen på Eksperten, må det bestemt være min konkusion...
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:28 #182
Hehe.. jeg sidder sq og griner lidt nu... Men jeg må indrømme at jeg ikke kan tage dig seriøst nanoq... Du kan kun gætte på hvad jeg synes, og det bruger du som argument for at kalde mig dum? Er det ikke lidt usmart at gætte på hvad jeg synes??
Avatar billede repsac Nybegynder
12. juni 2002 - 22:29 #183
Hvad med om alle (kompetente eller ej(?)) co-admins tiede dette ihjel og fik admin til at gribe ind?
Jeg har "fornøjet" mig med at læse hele dette indlæg; hvornår stopper "underholdningen"? - At se på madkamp er tilsyneladende lige "underholdende", men alle brugere er da ikke 14-årrige teenager-problem-unger født af samtlige co-admins, eller hvad?

Hvor bliver admin af? - han skulle jo have været her i går allerede, så der kunne have været taget hånd i hanke.
- admin har naturligvis rigeligt at tage sig til, hvorfor det er det rent principielle i mit udsagn der er essensen.

Hvis man nu lige tog det ultra gamle ordsprog op af posen med små sedler og kloge ord, ville nogle måske tage sig selv i de små hår bagi (ikke helt bag i ;)) og fortryde noget de har skrevet. Tekst står sort på hvidt, tanker kan ingen beskylde én for at have - kun _du_ ved hvad _du_ tænker, ingen andre. Dermed, tænk hvad du vil, skriv hvad der er passende for en sober og reel debat.
Og så til ordsproget: "Kast ikke med sten når du selv bor i glashus"

Hvis jeg var co-admin ville jeg straks få fat i admin, tag knoglen og ring, mail eller whatever - bare det virker... der er vitterligt brug for det.

Til dem der er utilfredse med enten det ene eller det andet:
Det nytter sjældent at tage fat i afdelingschefen, eller noget i den stil. Er man seriøs og ønsker at der vitterligt sker noget af en karaktér der er ud over sædvanen bør man efter min mening gå til toppen, chefen, admin, etc.
- i stedet for at sparke hinanden i skridtet i en uendelighed kan man give den rigtige et lille rap over fingrene - det virker oftest væsentligt bedre og skaber betydeligt mindre smerte for alle.

Håber at nogen gør sig den ulejlighed at læse mit ringe indlæg og tager blot en smule ved lære af det.

Jeg kunne ikke holde mig tilbage...

/Casper
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:32 #184
repsac> Godt skrevet, men hvad nytter det at skrive til admin, når folk siger at det ikke virker som om der kommer respons?? Der er jo ikke meget ved at føle sig til grin ved at skrive, og så ikke vide om nogen læser mailen! Jeg er også helt enig i at admin burde vise sig!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 22:32 #185
funguy, jeg gætter ikke... jeg konkluderer...

repsac, jeg er særdeles enig... Har dog lidt svært ved at lade være med at blande mig, når en person på den måde negligerer det stykke arbejde jeg bruger rigtig meget tid på..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 22:34 #186
funguy, så RING til ham...

og som jeg tidligere skrev... han LÆSER faktisk sine mails..

Har du spørgsmål, forslag eller blot en kommentar, hører vi meget gerne fra dig via sitet.

Skriv til os på info@eksperten.dk hvis du mener dit spørgsmål ikke kan/bør besvares via Eksperten.

Vores snail-mail adresse er:

JFL WebCom
c/o TechBiz
Meinungsgade 8 C
2200 København N

CVR/SE: 19343308
Telefon +45 70 27 07 67
fra http://www.eksperten.dk/kontakt.phtml

Han kan fanges i alm. kontortid.

NanoQ
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:36 #187
Hvordan kan du konkludere det??????
Vis mig et sted hvor jeg har sagt at jeg hellere ville have eksperten fyldt med snyd og useriøse indlæg? Det kan du ikke finde, og derfor mener jeg det er forkert af dig at kalde mig dum som en dør! Du kan ikke bevise en skid!
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:37 #188
Jeg må sq sige, at jeg ikke føler så stærkt for Eksperten at jeg faktisk gider ringe og brokke mig!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 22:37 #189
Hvordan kan du konkludere det?????? <- jeg kan vel trylle?...
Avatar billede repsac Nybegynder
12. juni 2002 - 22:38 #190
Jeg ønsker ikke at kommentere nogle tilfælde - jeg er klog nok til ikke at blande mig i skridt-sparkeriet, men jeg følger mig nødsaget til lige at henlede funguy's opmærksomhed på følgende citat fra mig selv:
"Hvis jeg var co-admin ville jeg straks få fat i admin, tag knoglen og ring, mail eller whatever - bare det virker(...)"
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 22:38 #191
Det vil sige du vil bruge en masse krudt på at fyre dine kanoner af - men du har ikke nosser til at fylde en kugle i kanonen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 22:41 #192
Dette er mit sidste indlæg i denne debat.

Admin må godt fyre mig - på nuværende tidspunkt har jeg så ABSOLUT intet imod det.

VI coadmins har aldrig - og vi kommer heller aldrig til det - oprettet et spørgsmål for at brokke os over en bruger, der konstant ligger på kanten af reglerne. det ville være ødelæggende for eksperten, men det er der nogle enkelte brugere der ikke kan se, og derfor opretter de det ene spørgsmål efter det andet - bare for at få de få sjæle med, der ikke har mod og mandshjerte nok, til at kontakte en coadmin og fortælle ham hvad han gør galt i det pågældende spørgsmål.

Min bøn er: hvis en coadmin gør noget galt, så kontakt ham. Han vil lytte til hvad du har at sige, men gør det på en pæn måde og i et sobert sprog. Det kommer man længst med :)

Med venlig hilsen
john_stigers - coadmin

P.s. Afmelder IKKE mig selv - hvis jeg skal af med coadmin titlen må admin fyre mig :)
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:42 #193
Jeg tror jeg kender en co-admin som skal anmeldes! Jeg gider sq ikke høre på dig mere nanoq! "jeg kan vel trylle?...", det synes jeg er en alt for lam kommentar! Du kan ikke engang finde på noget ordentligt at skrive! Og du skal sq ikke tale ondt om mine nosser...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 22:48 #194
funguy, du er simpelt hen ikke værd at bruge ord på... det er alt...

Kontakt Admin hvis du er utilfreds.

Og vil du ikke det... well... så bør du forlade Eksperten. Det vil være i alles interesse.

Du har nu fået at vide hvad du skal gøre hvis du er utilfreds. Vil du ikke lytte til det, og kommer du herefter fortsat med dine verbale angreb på coadmins, vil jeg betragte det som larm, med det ene formål at skabe splid på Eksperten. For så har du netop bevist, at du ikke er interesseret i at gøre noget for at ændre ting. Du vil udelukkende lave rav i den.
Det kan ikke accepteres, og ved gentagelse vil du blive slettet fra Eksperten.

Ja... det får dig sikkert også til at se rødt... men vil du klage over den beslutning, så klag til Admin. Min lunte er ikke så pokkers lang mht. dig. Og jeg tager gerne skideballen, hvis Admin mener jeg handler overilet.

Det var mine sidste ord i denne sag.

NanoQ/coadmin
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:50 #195
Jeg har sendt en mail til admin, og hvis det er din måde at elimin
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 22:53 #196
shit.. =)
gentager lige:
Jeg har sendt en mail til admin, og hvis det er din måde at eliminere kritik på, er at slette brugere, så må jeg sige at du har vist dig fra en ret dårlig vinkel! Jeg synes vi alle bør have ret til at sige hvad vi mener, men at du så næsten truer med at du vil se et evt. nyt indlæg (som kunne være negativt betonet), som larm, og dermed deaktivere min bruger, så må jeg sige at du har givet mig endnu et bevis på at du ikke egner dig som co-admin!
Avatar billede repsac Nybegynder
12. juni 2002 - 22:56 #197
=>nanoq: At nedgøre andre ser jeg som noget af det mest usle. Hvis du ikke har fundet mine bemærkninger velplacerede bør du blot overse dem. Tag derefter ad notam at jeg udelukkende skrev noget generelt - andet ville være direkte uklogt fra min side.

Har nogen mon læst min kommentar? (Svar ikke, jeg er ligeglad; tænk over det i stedet.)
12. juni 2002 - 22:58 #198
Hej alle mine venner.

Hver gang jeg opdatere, kommer der 10nye indlæg, har læst 80% (70% crap).
Det første problem man støder på er at info@eksperten.dk ikke besvarer mails,

Kunne der ikke laves et MailAdmins system som tog sig af at besvarere, supportere,
de mails der nu kom til den adresse? Måske en dag til at udbygge det til telefon support?

Kom så gutter skyd løs med jeres konstruktive ide'er i stedet for at skyde hinanden

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 23:01 #199
xzxzx-kan-ikke-logge> Lyder som en god idé! For man føler lidt at det man skriver ikke betyder noget som helst! Det ville være en fed idé at have nogen der står for mailen! Men hvor sender vi forslaget til?? info@eksperten.dk ??? Så kan vi da håbe på den bliver læst =)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 23:02 #200
repsac, mine kommentarer var ikke minded på dig... jeg er udelukkende enig i dine indlæg.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 23:03 #201
mails BLIVER læst... men som sagt... ring hvis i vil være helt sikre... Jacob bider faktisk ikke :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juni 2002 - 23:04 #202
nu har de snart brugt 1.5 døgn på at skyde hinanden, så lad dem da bare blive ved.  Men godt at john_stiger er stoppet med kommentare i indlægget for han skyder jo ikke nogle, andet end sig selv i foden.
Men god ide XzXzX ;)
Avatar billede repsac Nybegynder
12. juni 2002 - 23:07 #203
=>nanoq: det er svært udelukkende at sige noget generelt, men uanset om ting er tilskønnet mig eller ej forbeholder jeg mig ret til at fremføre min holdning, da jeg finder at jeg gør det på en måde der er blot en kende mere sober end den almene tone i dette "spørgsmål".
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 23:07 #204
john_stigers anmeldt for ulovligheder (af mig):
http://www.eksperten.dk/spm/223297
Avatar billede styled.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 23:07 #205
michael-k > *lol*
Avatar billede styled.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 23:09 #206
Sejt hvis john stigers bliver slettet *gg*
Avatar billede repsac Nybegynder
12. juni 2002 - 23:10 #207
Mens i skiftevis sparker og tager i mod spark kan I da glæde jer lidt over en lækker omgang flash omend I så er tilhængere af musikken eller ej :)
- http://www.kalium.dk/projects/nikjay/hq_text.html
Avatar billede lequet Nybegynder
12. juni 2002 - 23:11 #208
Damn nu blander jeg mig, på trods af jeg ved det er en dum ide :)

Rolig gutter, find en smøg frem og tag et dybt sug (Hvis i ikke ryger så bare tag en dyb indånding :) Det klarer hjernen og gør det nemmere at se tingene fra en bedre vinkel.

Det i alle rent faktisk diskuterer er at der er problemer på eksperten med unødig støj. Hvad foregår der her? Unødig støj! Der er Ingen, jeg gentager INGEN grund til denne diskution.

Alle som værdsætte eksperten og ser det som deres pligt at gøre deres for at få et eksperten.dk hvor folk kan snakke sammen og debattere (Ikke diskutere) på et hyggeligt plan : Læg tridsøkserne fra jer og sæt jer ind på tilskuer pladserne. Da Co-admins ligefrem er "hyret" til at skabe ro, ser jeg det som lidt dobbeltmoralsk at i livligt diskuterer på denne barnlige måde.

Alle som ser det som deres mål at rakke ned på co-admins eller generelt kan lide at støje : Fortsæt bare med det, men bland os andre uden om det, før eller siden bliver i trætte af at diskutere med hinanden om et emne i er enige om! Og Co-admins kan så kigge med fra sidelinien og sørge for at dem som opfører sig FOR langt ude bliver advaret VIA MAIL eller ICQ eller Lign, eller ligefrem deaktiveret. Der er ingen grund til at co-admins deltager aktivt i dette!

Jeg har dyb respekt for co-admins, og synes generelt de gør et glimrende arbejde, men i situationer som denne, burde de nok tage ovennævnte op til overvejelse.

At Co-admins også begår fejl er uundgåeligt, alle begår fejl, nogen bevist andre ubevist. Det er tilgiveligt hvis en co-admin (eller andre) begår en fejl ubevist/ikke med vilje, men det er ikke tilgiveligt hvis det er bevidst, og det gælder alle. Hvis ubevidste fejl forekommer ofte, er det selvfølgelig tid til en mindre diskution, og det har jeg fuld tiltro til at co-admins gør indbyrdes uden for eksperten, og det kommer heller ikke eksperten ved hvad de diskuterer indbyrdes!

Jeg vil slutte af med endnu en gang at minde jer om at trække vejret, hjernen har brug for frisk luft for at kunne tænke, og konflikt-løsning kræver en klar tankegang, ikke en ophidset tankegang som føres her.

Håber på en snarlig DEBAT om emnet, og Admins deltagelse ville være rart. Husk at smile en gang imellem *STORT SMIL* :o)

Opslag i ordbogen : Debat != Unødig diskution!!!

P.s. Stavefejl og forkerte gramatiske vendinger er gratis :o)
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 23:13 #209
repsac> Rart med nogen der kan komme med friske forsyninger.. Så får vi da også set lidt andet end dette kæmpe-emne!! =)
Flashen er fed nok, men jeg syns ik så meget om musikken =)
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 23:20 #210
Jeg kommer på eksperten for at få hjælp, og hjælpe andre! Og derfor synes jeg det er lidt surt når jeg føler at der er nogel co-admins som ødelægger det lidt.. Det er ikke co-adminsne som personer, jeg har noget imod, for jeg kender dem ikke! Det er den måde at de nogle gange er meget hurtige til at konkludere om noget er ulovligt, og at de virkelig strammer den nogle gange! Jeg har ikke noget mod eksperten, udover at co-adminsne engang imellem lige tænker sig lidt om, og lige tænker som mennesker. For nogle gange, virker det mere som om at de kører 110% efter loven.. Com' on! Jeg ville hellere end gerne være venner med co-adminsne, hvis bare man følte at der også var lidt menneske bag deres indlæg! Det eneste jeg sådan set vil prøve at sige er: Tænk jer om, for i har (taget os andre i betragtning) magt herinde, og i risikerer dermed meget nemt at komme til at fremstå negativt!

  - Martin
Avatar billede styled.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 23:21 #211
repsac >  Respekt, totalt nice flash og totalt nice musik!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 23:23 #212
ricky> tak for anmeldelsen - men jeg tror nu nok at den er lovlig nok den fil :)

BTW: Du har ikke kunnet dokumentere dine udtalelser selv om du sagde du ville:

"

  Spørgsmål & Svar

  Job

  Litteratur

  Eksperten er første skridt mod det pengeløse samfund - genialt!
bj-an

Dine data
Brugernavn  john_stigers
Point  17.633
Point ude  0
Placering  66

Spørgsmål data
Kategori  Generelt : Fri debat
Point  0
Oprettet  11/06 2002
Tidspunkt  13:00:45

Funktioner
Kommenter / Svar
Vis fuld skærm
Overfør til Sharksforum
Tip en ven
Anmeld misbrug
Translate this page

CoAdmin
Administrer spørgsmål
Åbne sager: 386
  Du er her : Eksperten : Generelt : Fri debat : Ja, så takker MicroTec også af :o( :

Ja, så takker MicroTec også af :o(    0 point fra microtec
Jeg forlader hermed &#8221;børnehaven&#8221;.
Jeg har længe været mindre end 2 museklik fra at afmelde min bruger, da det efterhånden kun er ævl og kævl.
Dråben, der fik bægeret til at løbe over var co-admin john_stigers opførsel i http://www.eksperten.dk/spm/222944

Jeg har tidligere gjort opmærksom på at et par co-admins ser det som den største udfordring selv at opsøge problemer. Senest i http://www.eksperten.dk/spm/218196 efter at co-admin (underligt nok også john_stigers og jelzin101) helt umotiveret tvinger en bruger til at lukke sit spørgsmål i http://www.eksperten.dk/spm/218163

Jeg kommer nok til at savne de hyggelige diskussioner med retaxes ovre i Elektronik-kategorien. Det er efterhånden det eneste sted, der er til at holde ud at være :o(

Man må sige at det tynder godt ud på Top-100. Mon der overhovedet er nogen fremtid for Eksperten?

Farvel og tak, til de brugere jeg gennem tiden har haft mange hyggelige diskussioner med (mange er her desværre ikke længere).

PS: Min bruger bliver afmeldt i morgen tidlig (der kunne være behov for en kommentar).

Kommentar fra nanoq
11/06-2002 13:03:50    Tjaahh.. jeg er ked af sådan noget sker... men det er da naturligvis dit valg.

Men ok... det er jo altid bekvemt, at vælge den nemmeste løsning...

Kommentar fra microtec
11/06-2002 13:09:02    nanoq >> Det er ikke rimeligt at kalde det "den nemmeste løsning". Jeg har gjort opmærksom på den problematiske udvikling mindst gennem det sidste halve år.

Kommentar fra nuki
11/06-2002 13:09:06    Hmmmm ikke nu igen.....

Kommentar fra repsac
11/06-2002 13:09:21    Hmmm... det ender med at nogen overhaler eksperten indenom. Tilsyneladende kommer der flere potentielle brugere til et sådant forum; Eksperten synes i hvert fald leveringsdygtig i nogle stykker efterhånden - desværre.

Kommentar fra phunkypopcorn
11/06-2002 13:12:24    *vinker* ha det godt :)

Kommentar fra moebius
11/06-2002 13:12:49    Efter hånden som jeg kigger på hvor mange der smutter, så ser jeg at det er på grund af CoAdmins. Det er trist at folk skal misbruge den "magt" de får mellem fingerne.
Efter hvad jeg har kunne forstå, skulle CoAdminsne hjælpe Admin med det arbejde, som han har kunne overkomme selv før i tiden. Ikke at kritisere så mange brugere som muligt.

Måske skulle man fjerne alle CoAdmins, så Eksperten igen kan blive som før!

Det er trist at at mange af de "gamle" brugere opgiver at "opdrage" på de nye eller "bøllerne".

Men hvis det er hvad der skal til for at gøre eksperten til et bedre sted at være, så må det jo gøres. :(

Kommentar fra nuki
11/06-2002 13:14:10    Hmmm lamt

Der var sgu mere lort dengang eksperten var "ny" end der er nu!

Kommentar fra repsac
11/06-2002 13:15:41    "Det er trist at at mange af de "gamle" brugere opgiver at "opdrage" på de nye eller "bøllerne"."
- det blev gjort, men da det resulterede i udskældte "opdragere" og da der blev overtal af "bøller" opgav de "gamle" brugere. Det har jeg i hvert fald opfattelsen af.

Kommentar fra mc.lucifer
11/06-2002 13:17:06    Jeg ved ikke hvem der har det størte problem her
Co adminerne gør deres job og efter min mening udemærket, At folk vil smutte er for mit vedkommende ligegyldigt, men hvorfor skal folk gøre opmærksom på at de smutter, Det virker i mine øjne som om folk gerne vil have at folk skal græde og tigge dem til at blive. hvorfor ikke bare smutte og lade være med at smække døren bag sig,
Jeg kan simpelthen ikke forstå de menesker der absolut skal fortælle at de er træt af stedet, kan man ikke tåle lugten ja så kender i selv resten, men hvorfor skal man smadre duften for alle andre

Go vind frem over til folk der smutter, og keep up the good work til Admin og Co

MC

Kommentar fra moebius
11/06-2002 13:18:25    Ja, det er sgu ikke sådan et forum, som dette skal være.

Eksperten er til for at hjælpe, ikke for at råbe af andre.
Hvis alle bare var flinke og tænkte sig om inden de svare, så kunne man hurtigere få den løsning, som man leder efter.

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 13:19:51    Jeg vil lige sige til div. coadmins forsvar at det ENESTE personer som microtec får ud af det her er at der ikke er nogen der vil være coadmins når de coadmins der er nu, er nødt til at stoppe.

Vil de virkelig gerne have den eksperten tilbage hvor der blev smidt links til div. warez-sider - serienumre til f.eks. windows - cracks o.s.v.???

Åbenbart...

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 13:21:43    microtec> at du smutter løser IKKE problemerne. Prøv at læse hvad jeg skriver i http://www.eksperten.dk/spm/222944 - igen.

Kommentar fra agony2
11/06-2002 13:22:26    med al den tid microtec må have brugt på eksperten.dk så kan jeg godt forstå at han vil smække lidt med døren som han gør.
Har også bemærket at enkelte co admins er lidt hurtige ud med riven og jeg begynder at tro at disse personer er de samme som er blevet afvist på politiskolen. (Bemærk venligst at jeg skrev 'enkelte co admins')

Kommentar fra lee
11/06-2002 13:27:45    Må give MC ret...

Hvad pokker er det for en mani med at råbe op om at NU trykker jeg snart på luk konto linket.... er ved at være slidt ned.
Der sker intet ved den slags trudsler, og man har meget svært ved at tage det seriøst.

Hvis der virkelig var en co admin der ikke kunne opføre sig ordentligt så må man klage og håbe på der ikke er for mange der bare går forbi med skyklapper på, men råber op hvis de er enige.

Tror nok at Admin ville tage 50 klager mere seriøst, end denne form for "opråb".

/Lee

Kommentar fra nikolajdu
11/06-2002 13:29:30    Alle ved at jeg i høj grad er dybt ked af at folk med kompetencer forsvinder. Generelt er det nok den meget sludder og vrøvl der er foregået og nu én, for de fejl alle danske linievogtere kan lave.

Vi coadmins er ikke hævet over nogen, men sat til at forsvare ekspertens interesser. Alle kan og har sikkert lavet fejl, men folk må huske på at vi ikke gør det for vores skyld, men for ekspertens og dermed i virkeligheden også deres egen skyld.

Generelt er jeg dødtræt af diskussionen om magtmisbrug for det er ikke det der er tale om. Nogle gange har vi været for hurtige på trickeren og det kan vi jo kun beklage. Desværre er det så lige der at en rimeligt fast flok råber op og ligemeget hvor meget man undskylder eller beklager, så bliver det aldrigt godt nok.

microtec - Jeg er ked af at du smutter. At vi ikke er enige om måden eksperten skal fungere på synes jeg nu ikke er grund nok. Generelt har folk været flittige til at tage diskussionen op om hvad der kan/bør gøres for at forbedre systemet - Også ligemeget for endeløs og trættende det ser ud.

Det trækker søm ud som bare pokker - Ikke bare for mig, men ligeså meget for folk som dig selv :))

Egenligt synes jeg ikke du skal afmelde din bruger - Det kunne jo være at du fik lysten tilbage på et tidspunkt :))

Held og lykke

/Nikolaj

Kommentar fra repsac
11/06-2002 13:30:10    "Der sker intet ved den slags trudsler, og man har meget svært ved at tage det seriøst." - Husk: eksperten er intet uden brugerne... man burde gøre noget for at holde på dem - dem man ønsker at beholde.

Kommentar fra mc.lucifer
11/06-2002 13:33:02    repsac>>>vi kan ikke tvinge nogen til at være her mod deres egen fri vilje, så hvis folk vil gå må man jo bare beklage det.

En klog Co sagde en gang "Kan ikke huske hvem" Alle brugere på experten er Co admins, vi skal alle holde ro og orden

MC

Kommentar fra dmdisco
11/06-2002 13:34:04    det er lige som folk der vil begå selvmord
de råber ny gør jeg det..
men vil bare have at vide, at det går nok og kom nu imorgen er der endnu en dag...

det er til at blive syg af at høre på hele den debat om co-adm og om hvordan de opføre sig...

de fleste af dem, der sviner co-adm til i et indlæg, har på et eller andet tidspunkt været på den forkerte side af reglerne

Kommentar fra n0rmality
11/06-2002 13:36:57    "Hvis alle bare var flinke og tænkte sig om inden de svare, så kunne man hurtigere få den løsning, som man leder efter."
Ja, og hvis alle folk var flinke ved hinanden, så var der ikke krig nogen steder i verden. Desværre er det ren utopi. Nogen *vil* ødelægge det for andre. Coadmins er nødvendige for at et site med over 45000 oprettede brugere skal fungere ordentligt.

microtec : Selvom vi vist sjældent har været enige om ret meget, så ærgrer det mig nu alligevel at du smutter. Well, god vind fremover.

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 13:37:00    microtec> een sidste ting - kan overhovedet ikke MINDES at du bare EEN gang har STØTTET en coadmin i hans afgørelser - KUN at du har kritiseret.

Kommentar fra repsac
11/06-2002 13:37:50    =>mc: enig.
Det var klogt sagt, men personligt er jeg blevet træt at at fortælle at man vel bør skrive en overskrift på sit spørgsmål der er mere sigende end f.eks. "HJÆÆÆÆLP - det virker ikke!". Jeg gider ikke kommentere det mere, jeg springer dem bare over. Jeg indrømmer at det er sølle fra min side, men man må også sætte en grænsen på et tidspunkt.

Kommentar fra mc.lucifer
11/06-2002 13:39:34    Repsac>>>Enig "Gud hvor er vi enige" og jeg gider heller ikke folk med Hjæææææææææælp det haster. Er blevet imun over for det for deres problemmer haster ikke mere end, Hvordan laver jeg en hjemmeside

Nå nok om enighed *G*
MC

Kommentar fra nikolajdu
11/06-2002 13:41:13    repsac - Jeg ved ikke om det er mig der er den kloge mand, men jeg har da vidst udtalt noget lignende. Tror nok det var noget alá "alle brugere skal løfte i flok for at holde sammen på eksperten..."

dmdisco - Tror nu faktisk også de fleste af co-admins har været på den forkerte side af reglerne. Det er der nok 2 grunde til.

1. Reglerne er stadigt for uigennemskuelige (Der arbejdes på det, men jeg kan ikke give en dato)
2. Før folk får eksperten syndromet er de nødt til at have været her et stykke tid. De skal se og finde glæden i fællseskabet , før folk kan se en idé i at deltage og arbejde for et "skide internet forum".

/Nikolaj

Kommentar fra ricky
11/06-2002 13:42:16    nu hvor proppen er af...

det er da vist bestemt ikke første gang at john_stigers er på mere end kant med brugerne - og jeg synes bestemt at E. skulle tage hans CoAdmin-skab op til moden overvejelse.

john_stigers leger politimand i den store stil - mere end hvad godt er!!! og meget ofte på et forkert grundlag...

desuden er jeg hamrende træt af hans egne ligegyldige oprettelser af spørgsmål der intet har med E.'s formål at gøre. = han bidrager i høj grad til unødig støj på E.

Forsat god dag :)

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 13:44:13    ricky> nogen skal jo fylde ekspertens database op *ggg* sorry, men jeg kan og vil ikke tage folk som dig og microtec alvorligt :)

Kommentar fra dmdisco
11/06-2002 13:44:33    nikolajdu - selvfølgelig kan ingen sige sig fri, for at have bidraget med en spand lort til eksperten (måske ikke altid med vilje).
men debaten er ved at være lidt tynd...

Kommentar fra microtec
11/06-2002 13:44:51    Alle >> Dette er IKKE et forsøg på at smække med dørene. Det er heller IKKE en trussel.
Jeg framelder min bruger, som flere andre, fordi jeg ikke gidder det evige ævl og kævl. Det er efterhånden hele tiden.
Dette spørgsmål er oprette for igen, igen, igen at gøre opmærksom på at Eksperten har et problem.
Jeg HAR kontaktet admin ang. nogle uheldige episoder med co-admins, men har INTET hørt.
Det er svært at blive ved at tale for døve ører.

john_stigers >> Hvis du mener om jeg har støttet DIG, har du ret.
Jeg har mange gange argumenteret for at vi skulle passe på vores co-admins, for de fleste gør et rigtig godt stykke arbejde.
Det er folk som dig, der trækker de andre ned i skidtet. Prøv lige selv at se dit ordvalg i http://www.eksperten.dk/spm/222944
Føler du selv at du er værdig til din opgave?

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 13:45:02    Ricky - Hvis du synes John Stigers er slem, så skal du bare se nogle af de andre gå i gang..

Fortsat god dag

Kommentar fra nikolajdu
11/06-2002 13:46:00    dmdisco - "debbaten er ved at være lidt tynd..."

Kan du forklare nærmere hvad du mener??

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 13:46:14    ricky> jeg vil nu gerne have at vide ALLE de gange jeg har lavet en fejl :) jeg syntes ikke du skal beskylde nogen for noget UDEN at have FACTS ved hånden :)

Kommentar fra dmdisco
11/06-2002 13:46:34    jeg vil give ricky ret i det
john - du har mange 0-5 point spørgsmål, om alt muligt mærkeligt

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 13:47:04    dmdisco - Du kan da bare gøre det samme..

Kommentar fra dmdisco
11/06-2002 13:47:53    nikolajdu - jeg mener bare, at nu er det ikke andet end gentagelser man hører.

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 13:47:55    dmdisco> det er i fri debat der er til sådan noget :)

Kommentar fra repsac
11/06-2002 13:48:10    =>mc: dermed er vi begge nogle lausy brugere - vi tager ikke kampen op, men er det måske ikke meget sigende for de "gamle" brugere? (uden at hævde mig selv - det ville være dumt!)

Kommentar fra nikolajdu
11/06-2002 13:48:17    seraphiel - Du af alle skal bare klappe hesten. Du har lige været ude i problemer igen med et link og du har stort set nul credit hos nogensomhelst, så din mening er fuldstændigt overflødig. Jeg har endda selv forsvaret dig, men du holdt ikke længe.

/NIkolaj

Kommentar fra nanoq
11/06-2002 13:49:03    ricky, som det er sagt så mange gange før... er du utilfreds med en coadmin, så skriv en mail til info@eksperten.dk om dette, istedet for at braldre ud med det her. Det eneste der sker ved at smide sådanne indlæg her er en masse negativ debat. Der KAN ganske enkelt intet konstruktivt komme ud af det. Det er efterhånden blevet bevist uhyggeligt mange gange.

NanoQ

Kommentar fra ricky
11/06-2002 13:49:28    john_stigers>> det havde jeg nu heller ikke forventet af dig :)

- men det ændrer ikke ved at jeg godt kan holde en fornuftig tone - og ikke bruger billige og barnlige floskler som:
"jeg kan og vil ikke tage folk som dig og microtec alvorligt"

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 13:50:02    Nikolajdu - Har jeg lavet noget forkert med min nye bruger udover det 1-point spm. ?

Kommentar fra mc.lucifer
11/06-2002 13:50:17    Det var FCS´s udtryk jeg referede til før

I, som brugere, er lige så meget Coadmins som os - den eneste forskel er, at vi har en titel og nogle beføjelser til at gøre noget ved regelbrydere. Det drejer sig i bund og grund om at vi ALLE forsøger at opdrage og hjælpe hinanden i den retning vi ønsker eksperten skal udvikle sig i fremtiden.

http://www.eksperten.dk/spm/210891

MC

Kommentar fra moebius
11/06-2002 13:51:40    -------------ATTENTION-----------------

Se nu er alle igen oppe og toppes.

HVORFOR FANDEN KAN I IKKE BARE LADE DET LIGGE???

Det kan da ikke være så sværet at tale pænt til hinanden!

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 13:51:53    ricky> det er bare helt i orden :)

Kommentar fra microtec
11/06-2002 13:52:29    nanoq >> Har du nogen siden hørt om nogen, der har fået svar efter at sendt en mail til info@eksperten.dk ?
Det er prøvet.

Kommentar fra mc.lucifer
11/06-2002 13:52:29    Liuge en tilføjelse syntes at Ricky skal ændre sit nick name da jeg heder det i virkligeheden og jeg tror det er til mig det er skrevet *GGG*

Kommentar fra ricky
11/06-2002 13:52:31    nanoq>> enig! taget ad notum...

= jeg sender en mail til E. istedet...
(kan man være sikker på at det ikke er en CoAdmin der styrer info@eksperten.dk ?)

Kommentar fra repsac
11/06-2002 13:54:07    =>moebius: det kan tilsyneladende være sværdet... ;p - tastefejl kan nu være lunefulde ;)

Kommentar fra nanoq
11/06-2002 13:54:43    microtec, jeg har netop bedt Admin kigge herind...

Jeg synes da selv jeg oftest får rimeligt hurtigt svar, når jeg har henvendt mig...

ricky, ja... den eneste der læser info@eksperten.dk er Jacob Admin...

NanoQ

Kommentar fra moebius
11/06-2002 13:54:52    repsac-> Ja, det er noget af den humor man kan finde på nettet. :)

Kommentar fra nikolajdu
11/06-2002 13:54:56    seraphiel - http://www.eksperten.dk/spm/222981

microtec - Du har også muligheden for at ringe til Jacob himself

ricky - sludder og vrøvl.

mc.lucifer - Den idé har han sgu da tyvstjålet fra mig - Så må han også ud i kulden *LOL*

Kommentar fra jelzin101
11/06-2002 13:55:13    ricky>> det kan du godt være sikker på;)

angel_seraph>> jeg har også set dig i klammeri med bl.a. beldring hvor du nærmest spammede hans spørgsmål uden nogen for for konstruktivitet.

Kommentar fra mc.lucifer
11/06-2002 13:55:52    nikolajdu>>>he he

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 13:56:35    nikolajdu - Og jeg anede intet om det.. Men spm. er slettet hurtigt efter jeg lagde det link, og det skal ikke gentage sig..

Hvor fanden skulle jeg vide fra at et stykke papir kan være så ulovligt ?

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 13:57:00    jelzin101 - Med denne bruger ?

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 14:00:45    jelzin101 - Beldring og jeg har sluttet fred efter en del skænderier, skal du også lige vide

Kommentar fra nikolajdu
11/06-2002 14:01:19    seraphiel - Ja det kan jo undre mig meget at du ikke aner sådan nogle ting - Men anyway kiggede jeg lige forbi dit website og fandt grunden - http://home1.stofanet.dk/camael/forsiden/koda.htm

Kommentar fra jelzin101
11/06-2002 14:02:09    jeps det var med den bruger (er jeg ret sikker på) -men oki.

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 14:02:30    Nikolajdu - Den side er ikke kun min side.. ;)

Kommentar fra jelzin101
11/06-2002 14:04:56    "anden ting.. Alt hvad der er på vores sider er enten taget fra sider uden copyright eller ting vi selv har lavet" undrede jeg mig lidt over - jeg har endnu ikke stødt på en side uden ophavsret...

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 14:06:00    jelzin101 - Der er mange sider med billeder, man godt må tage, bare man ikke sletter deres lille mærke i f.eks. nederst til venstre.. :)

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 14:06:47    jelzin101 - Grammatik..

Hvis man ikke sletter deres mærke nederst i venstre hjørne

Kommentar fra jelzin101
11/06-2002 14:06:57    oki - men så ret teksten til at i har fået tilladelse ;)

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 14:07:40    jelzin101 - Den er nok lidt dårligt formuleret, ja.. Vil se på det til næste opdatering.. :)

Kommentar fra phunkypopcorn
11/06-2002 14:12:10    Koda.. Hvis i nu vil sende os en eller anden bøde, så vil vi meget gerne lige vide for hvad, så vi kan nå at rette det.. Så er i søde! :)

*tsk* koda afgift betales bagud, så det bliver jo nok lidt svært

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 14:12:53    Phunkypopcorn - Det er heller ikke ligefrem seriøst, vel ? :)

Accepteret svar fra keysersoze
Point : 0
11/06-2002 14:13:12    dette er min eneste kommentar herinde da jeg ikke gider diskutere med nogle, men bare komme med min mening;

da co-admins blev indført på eksperten var det bl.a. for at "rydde op" i brugerne samt holde bare lidt styr på hvad der foregår herinde... dette er til dels også lykkedes!

Desværre syntes jeg så desværre at der er opstået nogle andre problemer som jeg syntes minder lidt om hvad der har foregået i Farum - magtudnyttelse. Jeg valgte med vilje ikke at stille op som co-admin fordi jeg på forhånd havde gættet på at det ville give problemer... og de er så vidt jeg har fulgt med blevet endnu større end jeg havde turde gætte på.

fejlen ligger ikke kun på de almindelige brugere, men i mindst lige så stor grad hos co-admins uden at jeg har lyst til at komme med eksempler - så afslutningsvist kan jeg kun sige én ting;

tænk jer liiiige om en ekstra gang co-admins - ikke kun her, men generelt!

Kommentar fra phunkypopcorn
11/06-2002 14:18:00    seraphiel: mkay..... har sq heller ikk hørt om nogen sag med koda og de 2 sider...... så det er jo nok meget fint alt sammen (?)

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 14:22:56    phunkypopcorn - Har du ikke ? :)

Ok.. demoSPASSER spurgte en masse brugere om penge, da de var blevet bustet med en reklame..

Og tomsnak.dk var ikke så længe nede åbenbart, men når man gik ind på siden, fik man et billede i hovedet hvor der stod "Koda Killed Us"

Kommentar fra nanoq
11/06-2002 14:23:47    keysersoze, hvis ikke du kommer med eksempler, har vi intet at gå efter, og kan derfor heller ikke bruge dit indlæg konstruktivt...

Kommentar fra angel_seraphiel
11/06-2002 14:25:21    NanoQ - Det var jo også mere generelt.. ;)
Ikke for at blande mig..

Kommentar fra microtec
11/06-2002 14:40:57    nanoq >> Der er 2 eksempler i toppen af dette spørgsmål.
Det er begge eksempler, hvor jeg selv har været deltager, så mon ikke andre har oplevet ligende.

Jeg har desuden meget svært ved at se formålet med at co-admins selv opsøger problemer. Det kan godt være at et spørgsmål er på kantet af reglerne, men hvorfor ikke se gennem fingrene, når der ikke er nogen der har klaget?
Det her skader mere end det gavner.

Visse co-admins deltager igen og igen i uendelige diskussioner om fortolkninger og "fy, fy, det må man ikke" (andre co-admins lader klogt være). Disse diskussioner er også ødelæggende. Jeg har tidligere sagt:

"Set herfra forsvinder autoriteten fuldstændig fra co-admin funktionen når man deltager i sådan en gang ævl. n0rmality påpeger hvordan reglerne er, og dermed FÆRDIG.
En politi-betjent deltager heller ikke i en uendelig diskussion, efter han har sagt at du ikke må cykle på fortovet."

Kommentar fra resten
11/06-2002 15:00:14    microtec-> ærgeligt du smutter :/
Men du må da indrømme du er på kant af reglerne.

Kommentar fra microtec
11/06-2002 15:06:50    resten >> Det kan jeg ganske enkelt ikke se at jeg er. Det jeg gør har været almindelig accepteret i al den tid jeg har brugt Eksperten.

Jeg ville gerne indrømme at jeg gør noget forkert, hvis jeg var klar over hvad problemet er. Først er det den ene regl jeg overtræder. Når det er tilbagevist, er det en anden osv.

Kommentar fra resten
11/06-2002 15:26:49    microtec-> Nu bliver du her på eksperten okey ellers kommer jeg med hø tyven *G*.

Og med hentydning til det spørgsmål hvor i blev uenige så skal alle løsninger være tilgænglige for alle bruger på eksperten,bare så der er nogen som kan se løsningen hvis den evt ligger på en privat ftp.

Kommentar fra microtec
11/06-2002 15:32:11    resten >> Det er en ny fortolkning. Der har hidtil været ok, hvis man sendte løsningen til interesserede pr. mail, hvilket jeg flere gange har tilbudt at gøre.
Prøv lige at kikke i kategorien med banner-design. Hvor mange af de links til løsninger er ikke døde efter 1 uge?

Nej, jeg bliver ikke. Min beslutning har været på trapperne i et stykke tid. Dette var dråben.

Kommentar fra n0rmality
11/06-2002 15:39:12    "men hvorfor ikke se gennem fingrene, når der ikke er nogen der har klaget?"

http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=11385
http://www.divxit.dk
http://www.eksperten.dk/spm/221203
Jeg har på *ingen* måde tænkt mig at se igennem fingre med ulovligheder på eksperten.

Kommentar fra repsac
11/06-2002 15:45:24    Jeg vil give microtec ret i hans holdning vedr. muligheden for at de svar på eksperten skal være tilgængelige for alle. Det bør være tilstrækkeligt - efter min mening - at man tilbyder at sende filer på opfordring. Argumentet må lysende klart være at man som svarer ikke skal betale for at have løsninger liggende på servere eller bøvle med at finde gratis-servere og skifte når de med tiden lukker.
- er det en helt forkert opfattelse?

Kommentar fra resten
11/06-2002 15:47:57    Det er en grim en det med www.divxit.dk

Kommentar fra microtec
11/06-2002 15:50:17    n0rmality >> Nu er der væsentlig forskel på ulovligheder i juridisk forstand og ting, der ligger på kanten af Ekspertens interne reglsæt.

Det er godt jeg ikke skal være her mere, hvis I virkelig mener at co-admin skal "snuse" alle spørgsmål igennem på eget initeritiv, for at undersøge om der er nogen, der bevæger sig på kanten af de interne regler.
De fleste co-admins har heldigvis forstået at deres opgave er at holde ro og orden, ikke at selv opsøge ballade.

Hold op, hvor vil I co-admin kunne skabe meget ballade *gak*

Kommentar fra n0rmality
11/06-2002 15:53:46    microtec : Jeg kigger på de spørgsmål jeg finder interessante. Hvis jeg opdager ting der overtræder enten gældende dansk lov (og dermed ekspertens regler), eller kun ekspertens regler, så kommenterer jeg. Nej, jeg har ikke i sinde at springe sådanne spørgsmål over, og se igennem fingre med det - jeg har faktisk svært ved at se hvordan du overhovedet kan forsvare en sådan udtalelse. Ser du også igennem fingre med det, hvis du ser en person stjæle en cykel, eller konfronterer du personen?

Kommentar fra microtec
11/06-2002 16:04:22    n0rmality >> Har du aldrig hør om at politiet undlader at skrive en bøde, selv om man kører uden cykellygte?

Der noget der hedder bagateller. I ødelægger det for jere selv, hvis co-admin syntes de skal påtale alle de småting og fortolkninger de kan finde på egen hånd.
I dette tilfælde var der ikke EN, almindelig bruger der har haft ondt i røven. Jeg har stadig svært ved at se HVAD det er jeg gør galt. Det virker mere som "ha, der fik vi ham" efter http://www.eksperten.dk/spm/218163

Kære n0rmality, din holdning og indstilling til jobbet som co-admin er værre en jeg havde troet.

Kommentar fra n0rmality
11/06-2002 16:09:50    "Har du aldrig hør om at politiet undlader at skrive en bøde, selv om man kører uden cykellygte?"

Det er yderst sjældent jeg deaktiverer - til gengæld giver jeg gerne advarsler. Forskellen er?

Jeg kommenterer ikke i forhold til sagen med m-lab, men udelukkende generelt for min færden på eksperten. Bemærk: Jeg *opsøger* ikke ulovligheder - jeg kommenterer hvis jeg *falder over* ulovligheder.
Jeg har heller ikke noget imod dig som bruger at all, ej heller nogen "hævnlyst" eller lign. overfor dig.
Det ville være rart om du gad uddybe din sidste sætning.

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 16:57:43    microtec> for at forklare min reaktion i spørgsmålet:

du stiller et spørgsmål for 30 point - lukker og giver så 200 i stedet - DET er underligt at gøre sådan.

Du sørger ikke for at løsningen er tilgængelig 24 timer i døgnet - det er for dårligt.

Det var det eneste jeg brokkede mig over.

P.s. det var i egenskab af alm. bruger - der var ikke noget med coadmin indblandet, jeg så ville have underskrevet det jeg havde skrevet med:

john_stigers - coadmin

Kan du se du tog lidt for meget på vej? Er så absolut ikke ude på at skræmme nogen væk fra eksperten. Men må vel have lov til at være alm. bruger ind imellem?

Kommentar fra resten
11/06-2002 17:00:49    Lad os begrave stridsøksen og komme vidre der er opgaver der skal løses :-)

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 17:03:45    resten> fint med mig :)

Kommentar fra microtec
11/06-2002 17:15:13    john_stigers >> Hvis du havde brugt bare 1 minut, ville du have opdaget at jeg i selve spørgsålet havde lovet mere end de 30 point, da opgaven viste sig at vokse.
Ja, jeg udlovede 30 point for et simpelt link. Det gav ikke noget, så en bruger tilbød at løse SLEVE opgaven for mig, der for fin han 200 point. Hvordan fanden skal man kunne belønne en bruger, der ofre sin tid på at hjælpe, hvis man ikke må give ham point?
Det kunne du alt sammen have læst ud af spørgsmålet, hvis du havde givet dig tid til at læse det, men du skulle absolut brokke dig blot 2 1/2 minut efter at mit spørgsmål med point var oprettet.

Vis mig hvor i reglerne, der står at en løsning skal være "24 timer i døgnet".
Det har aldrig før været et krav. Jeg har tilbudt at sende det pr. mail til alle, der er interesseret. Den løsning er brugt i masser af andre spørgsmål unden problemer. Den eneste, der har problemer med det er DIG, og du har åbenlyst ikke en skid at bruge løsningen til.

Det er brok for at brokke sig.
Gentager lige: Prøv lige at se dit ordvalg i http://www.eksperten.dk/spm/222944
Man kan ikke tillade sig sådan en opførsel når man er co-admin.

Er det ikke underligt at du bliver ved med at skulle finder "overtrædelser" i netop mit spørgsmål? Der er IKKE nogen.

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 18:01:50    microtec> med for at gentage mig selv: jeg kommenterede ikke i egnskab som coadmin, jeg påpegede blot et par uregelmæssigheder.

"Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten."
Der var det du efterlyste - meget vagt formuleret, men det er ment på den måde jeg skrev :)

ang. min opførsel: "Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 12:43:11    OK - jeg tager mine ord i mig igen - havde sgu ikke læst indholdet ordentligt - MEN! microtec burde nu slappe lidt af og prøve at forklare hvordan tingene hænger sammen i stedet for at brokke sig og kalde en coadmin dum m.m.

UNDSKYLD til microtec.

P.s. kan vi blive enige om at næste gang så slapper vi lidt af???"

Kan det gøres bedre??? I så fald vil jeg meget gerne vide det, så jeg kan undskylde bedre næste gang. Og så syntes jeg ikke jeg skylder dig at forklare dig mere om min såkaldte "opførsel". Er det ikke godt nok, ja så kan jeg desværre ikke gøre mere for dig.

Hilsen john_stigers - COADMIN FOREVER :)

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 18:02:29    rettelse: med fare for at gentage mig selv...

Kommentar fra microtec
11/06-2002 19:26:22    john_stigers >> Jeg ville faktisk have accepteret din undskyldning, da det er menneskeligt at tage fejl. Jeg nåede bare ikke. Ganske få minutter efter du giver en undskyldning beskylder du mig igen for at gøre noget der er på kant at reglerne. Lige siden har du argumenteret for at jeg er en "grim fyr", som overtræder reglerne. Da du ikke har ret i din påstand, argumentere du hele tiden ved at fortolke reglerne anderledes en der er normal praksis.

Du kan sikkert ikke selv se det, men din undskyldning virker temmelig hul, når du fortsætter med dit pis om jeg overtræder både den ene og den anden regel.
Enten undskylder man og vedgår sin fejl, eller også argumentere man for at man har ret (hvad du ikke har). At gøre begge dele dur ikke (så har du måske lært lidt i dag alligevel).

Ang: "Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten."

Hvor er det lige at der står at løsningen skal være tilgængelig 24 timer i døgnet på en ftp-server? Det er vist igen en af dine egne fortolkninger, som du bruger for at retfærdiggøre at du har dummet dig.
Jeg har gentagede gange sagt at alle interesserede kan få den sendt pr. e-mail. Der stor ikke et ord om på hvilken form løsningen skal være "tilgængelig", kun at den SKAL være det (er den også her).

Du holder så meget af at alle regler skal være overholdt til punkt og prikke. Derfor vil jeg lige gøre dig opmærksom på at den TrueType font du har smidt op på http://www.friserverplads.dk/stigers/ til fri download, indeholder et logo der er designet af mig personligt (uden om Eksperten). Jf. dansk lov har jeg alle rettigheder til dette logo. Du har til i morgen tidlig til at få den fjernet (for at bruge jeres egen sprogbrug). Jeg har ikke givet dig tilladelse til at du må ligge det til fri download.
Er der nogen, der ønsker at får det, sender jeg det fortsat gerne pr. e-mail.

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 19:34:46    microtec> har jeg til i morgen at få den fjernet? Den bliver liggende - det er svaret på spørgsmålet og det SKAL være tilgængeligt for de andre brugere af eksperten.dk - da alligevel SKAL maile dem fonten, har jeg bare gjort sådan at svaret er tilgængeligt på det tidspunkt folk vil se det.

Og sådan bliver det.

P.s. Hvor er det lige der står at du har copyright på det du har lavet???

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 19:35:31    copyright på  rettes til rettigheder til

Accepteret svar fra initializing
Point : 0
11/06-2002 19:45:34    Microtec: John_Stigers udfører abre sit job i http://www.eksperten.dk/spm/222944

Forsåtr godt hvorfor han brød ind.

Du skal oprette et spm. hvis du vil ha' lavet noget. Ikke abre oprette et spm. Lukke det og så give points for noget som der ikke er et åb ent spm. for.

Så den går ikke helt :)

-Martin

Kommentar fra microtec
11/06-2002 19:53:12    john_stigers >> Du har ellers så travlt med at alle andre skal overholde love og regler.

Så må vi se hvad Friserver siger til at du benytter deres videregive et logo, der er beskyttet af copyright jf. dansk lov om ophavsret.
I sidste ende er der jo fogedretten, der tager sig af den slags sager. Tvivler på at du vil få medhold, så du kommer til at betale omkostningerne.
Jeg har på intet tidspunkt givet dig lov til at ligge det logo til fri download.
At jeg giver dig et eksemplar af løsningen, giver ikke dig ret til at distribuer den frit.

Til orentering er selve logoet IKKE lavet i http://www.eksperten.dk/spm/222944
Det er lavet af mig personlig for 10 år siden.

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 19:57:16    microtec> ok - jeg fjerner den font nu. Gider ikke mere brok - gør DU????

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 19:59:11    Den er fjernet.

Kommentar fra microtec
11/06-2002 20:01:01    initializing >> Hvis du ville sætte dig lidt ind i tingen, ville du se at der var en bruger der var igang med at lave løsningen for mig, da jeg lukkede det første spørgsmål. Efter en uges ventetid trode jeg faktisk han havde droppet mig. Det havde han ikke. Faktisk har han brugt en del tid på løsningen. Skal han ikke have point for sin ulejlighed? Hvad er det lige, der er problemet? Der er ikke andre end den ene bruger, der har kunne svare efter en uge.

Hold kæft hvor må jeres sko være små.

Kommentar fra microtec
11/06-2002 20:02:03    john_stigers >> Tak.
Nej, egentlig ikke. Jeg dropper ud i morgen tidlig.

Kommentar fra 3rdpixel.hove
11/06-2002 20:03:30    mircotec -> enig, selvfølgelig skal han da have point for sin ulejlighed!

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 20:04:48    3RDPIXEL.HOVE> det er der overhovedet ingen der har brokket sig over :)

Kommentar fra 3rdpixel.hove
11/06-2002 20:06:40    Styr din caps lock.

Kommentar fra mhl2k01
11/06-2002 20:07:17    kommenar fra john_stigers  ->>  microtec> een sidste ting - kan overhovedet ikke MINDES at du bare EEN gang har STØTTET en coadmin i hans afgørelser - KUN at du har kritiseret ...

Og derfor kan det vel konkluderes at disse så "gode" coadmins ikke er ret gode, og at de kun misbruger deres "magt" til at prøve at ødeligge alle andres liv!

Kommentar fra john_stigers
11/06-2002 20:11:12    mhl2k01> du er dygtig siden du kan konkludere sådan en gang ævl ud af hvad jeg skriver ;)

Kommentar fra razor
11/06-2002 20:30:06    Selvom jeg ikke er meget for det, vælger jeg alligevel at kommentere. Hvis man som bruger gerne vil klage over en coadmin, skal det _ikke_ gøres i et spørgsmål på eksperten. Dette er med til at svække den autoritet der bør være omkring disse brugere.

Istedet bør man sende en mail til Jacob på info@eksperten.dk - så kan han træffe en afgørelse i sagen. Lange spørgsmål som dette viser jo blot at ingen af parterne vil give sig, og derfor bliver man ved med at diskutere i en uendelighed, hvilket bør undgås.

Jeg er ked af at læse forskellige kommentarer fra brugere (fx. mhl2k01's kommentar), om at han synes at vi "misbruger vores magt til at prøve at ødelægge andres liv". Hvis nogen på et tidspunkt får problemer med mine handlinger som coadmin på eksperten er jeg meget interesseret i at diskutere det - jeg mener bare ikke at dette er det rette forum til det.

Jeg tror såmend det gælder for de fleste coadmins når jeg siger, at hvis man føler sig trådt på, skal man være velkommen til at sende mig en mail med lidt konstruktiv kritik. Jeg er sikker på, at man som alm. bruger også vil blive taget meget mere seriøs så.

(btw. min email er mail@phpguru.dk)

Just my 2 eurocents :)

Kommentar fra repsac
11/06-2002 21:01:16    =>mhl2k01: Man behøver ikke demonstrere hvor lidt man har tænkt over tingene. Normalt, og også i denne situation, bør man se sagen fra flere sider, ellers er det umulig at være objektiv i en bedømelse og vurdering.
Fordi alle elefanter har haler betyder det vel ikke at alle med haler er elefanter og at alle uden haler ikke er elefanter, eller hvad?
Idet dit indlæg er ganske malplaceret ud fra den betragtning at jeg opfatter dit indlæg som et forsøg på at at poste en spøg, vil jeg opfordre dig til en anden gang at overveje et indlæg før det postes.

=>microtec: Man bør ikke true med at anmelde brud på den danske lovgivning, i dette tilfælde copyright-loven, man bør blot blot anmelde det.
"Jeg dropper ud i morgen tidlig." - sådan går det når man ikke "består" ;)

=>razor: Jeg kan kun være enig i dine udsagn, bortset fra at jeg selv ikke længere anser info@eksperten.dk som aktiv/brugbar. Jeg har tidligere forsøgt adskillige gange at sende mails, bedt om respons etc. uden resultat.

Kommentar fra microtec
11/06-2002 21:21:36    Sidste indlæg fra mig.

repsac >> Jeg truer ikke med ophavsretsloven, men fortæller hvad konsekvensen vil være af ikke at fjerne de ting der var lagt til download uden min accept. Det er rimeligt at oplyse. Der er ingen grund til anmeldelse, når problemet kan løses ved at oplyse om konsekvensen. Her hjalp det endda.

razor >> Vi er sådan set ganske enige. Langt de fleste co-admins gør et flot stykke arbejde med at holde ro og orden. Det er "sjovt" nok dem, der ikke ønsker at deltage i en lang diskussion som denne, men blot poster en enkelt kommentar. Det er synd for jer at der er et par stykker, der trækker jer alle ned i skidtet.

Vi er for så vidt enig om at det ikke fører til noget at diskutere i sådan et spørgsmål. Jeg HAR tidligere prøvet at maile på info@eksperten.dk. Ud over et auto-svar har jeg aldrig hørt mere.
Jeg har også anmeldt både john_stigers og jelzin101 for deres tåbeligheder i http://www.eksperten.dk/spm/218163. Igen ingen response, anmeldelserne er ikke så meget som blevet lukket.

Rigtig, jeg kunne bare have lukket min bruger i morgen uden at oprette dette spørgsmål. Det er der en del der har gjort (eller bare undlade at komme her). Sagen er bare, at hvis der ikke er nogen der gør opmærksom på at Eksperten har et problem, så er der ikke nogen der kan gøre noget ved det. Jeg vælger at gøre opmærksom på at jeg ikke gidder den "børnehave" mere og hvad årsage en.

Kommentar fra microtec
12/06-2002 09:24:14    Sidste login på Eksperten efter  555 dage (pænt tal, men alligevel helt tilfældigt).

Det eneste, der piner mig rigtig lige nu er, at jeg ikke har kunnet få lov til at give fortjente point til en bruger, der har lavet en løsning, der ligger ud over det almindelige her på Eksperten. Med andre ord, jeg må ikke belønne en bruger, der har brugt flere timer af sin fritid på at hjælpe mig. Efter alt det ævl, vælger han at sende de velfortjente point retur til admin i http://www.eksperten.dk/spm/223015
Jeg kan for så vidt være ligeglad, men jeg syntes I skulle prøve overveje den brugers indstilling til Eksperten, co-admin og hans velvilje til at hjælpe JER næste gang der JER der har et spørgsmål. En bruger, der ofre mere end 5 minutter på at hjælpe er efterhånden ikke dagligdag på Eksperten.

Mange af jer co-admin´s gør et rigtig godt stykke arbejde med at holde ro og orden. Bliv ved med det, for der er brug for jer. Samtidig håber jeg virkelig for jer og Eksperten, at I får opdraget co-admin´s som john_stigers og jelzin101. De har åbenlyst ikke forstået hvad deres opgave er, men vil helst selv opsøge ballade og skabe brok. Kan I ikke opdrage dem, bør det overvejes om de er de rigtige til jobbet.
I skulle nok også prøve at få lavet en fælles fortolkning af reglerne, så de enkelte co-admin´s ikke selv fortolker og bøjer reglerne efter forgodtbefindende. De fortolkninger som john_stigers forsøger at komme med her, har aldrig været almindelig praksis i den tid jeg er kommet på Eksperten.

Tak for nu, og held og lykke fremover :o)

Kommentar fra nikolajdu
12/06-2002 09:29:07    Vi har flere gange forsøgt at koordinere fortolkningerne, der er et forbedret regelsæt under udarbejdelse og et avanceret co-admin system undervejs.

Vi har sagt det flere gange, men nu er det jo ikke os, men jacob der laver det og vi er derfor underlagt hans begrænsninger.

Håber da du kigger forbi igen :)

/Nikolaj

Kommentar fra resten
12/06-2002 09:34:41    Ditto jeg håber også du vender tilbage :-)

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 09:35:50    microtec> selv om  din konto ikke længere er aktiv er jeg sikker på at du nok kigger forbi - jeg har tænkt over det det har sagt og jeg vil tænke mig om næste gang.

med håbet om at vi ses på eksperten.dk igen :)

John Stigers

Kommentar fra ricky
12/06-2002 09:44:32    john_stigers>> det er også fint nok - men det er bare ikke godt nok!!!

det er 4. eller 5. gang at jeg personligt ser at du blæser ud med et eller andet - for så bagefter at trække i land igen...

og desuden har du så i flere tilfælde brugt ord og vendinger som bare slet ikke hører sig til for en CoAdmin (eller alm. Eksperten-bruger for den sags skyld!)

jeg må sige at jeg helt klart bifalder microtec's formulering:

"Samtidig håber jeg virkelig for jer og Eksperten, at I får opdraget co-admin´s som john_stigers og jelzin101. De har åbenlyst ikke forstået hvad deres opgave er, men vil helst selv opsøge ballade og skabe brok. Kan I ikke opdrage dem, bør det overvejes om de er de rigtige til jobbet"

- det er også i sådanne tilfælde at Ekspertens administratorer skal/må bevise at de også er i stand til at rydde op i egne rækker!

Kommentar fra razor
12/06-2002 12:28:14    Ricky, hvis du ønkser, at din kritik skal tages seriøst vil jeg opfordre dig til at sende en mail til info@eksperten.dk. Det er ikke sikkert du får svar med det samme, men jeg ved, at Jacob nok skal læse din mail og tage den til efterretning. Det hjælper ingenting, at du sidder og hælder benzin på bålet her.

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 12:36:04    ricky> tror du jeg vil finde mig i at få hældt *LORT* ud over mig, uden at forsvare mig??? microtec og jeg overreagerede begge - det kan enhver se der bare har en lille smule fornuft i sig se - desuden er vi mennesker der kan lave fejl. Og jeg vil stadig gerne have at du beviser dine påstande - een ting er at SIGE at jeg har gjort det - et andet er at bevise det. Jeg mener kun selv det har drejet sig om 2 gange (denne inkluderet).

Kommentar fra phunkypopcorn
12/06-2002 14:11:13    ricky : hvorfor laver du aldrig andet end at kæfte op... jeg har aldrig set dig deltage i andre spørgsmål end dem hvor coadmins skal rakkes ned, jeg er træt af det, du skaber en så ufatteligt dårlig stemning, og det gør mig sq ked......

PS: support til CaAdmins herfra, syns i gør et godt stykke arbejde, og småfejl kan alle vel lave - i er jo osse en slags mennesker, og som nogle af de få af arten er i ovenikøbet i stand til at indrømme fejl og sige undskyld *klapper energisk*

POPCORN'et :/

Kommentar fra resten
12/06-2002 14:24:41    Bukker pænt for de fine ord popcorn :-)
Og min mening er også at kritik skal sendes til info@eksperten.dk da alt andet er som at forpeste os CoAdmin og det som følger heraf bruger som forsvinder eller andre brokkehoder får mere blod på tanden.
Men lad os alle komme vidre i hjælpen til selvhjælp.

Kommentar fra ricky
12/06-2002 14:25:01    phunkypopcorn>> hvad f..... snakker du om ???

Kommentar fra aakaer
12/06-2002 14:37:17    er træt af co-adminsene

Kommentar fra jakoba
12/06-2002 14:41:26    Hmmm...
Det chatformat vi har i forummerne her er ideelt til brainstorming.
Men det er dårligt her hvor der er tale om lange sammenhængende argumenter.

det er næsten umuligt ikke at miste tråden når der er så mange 'og desuden', 'jamen' og 'det jeg mente var' indlæg.
Og når man så alleigevel har mistet tråden kan man jo ligesågodt gentage eller stemme i med sin egen personlige (følelsesbaserede) mening.

Til sådan en 'retssag' skal indlæggene være store og gennemtænkte. Det er knap så 'sjov' som dether pingpong, men det giver en bedre mulighed for at få afklaret problemet og måske endda få det løst.

Men siden det nu er i forumformat kan i da også få min lengt-ude teori:  Det er altsammen et røgslør microtek har lagt ud for at ikke nogen skal tænke over hvorfor han nu nedlaægger brugeren 'microtec' her på e. hvis man kikker på spm http://www.eksperten.dk/spm/48882 Kommentar fra microtec 09/02-2001 11:42:43 ser man klart den første spæde motivation for den nu gennemførete plan.

Jeg kan godt lide den teori for den giver medfører at jeg og mange andre kan se frem til møde microtec igen under hvad navn han nu hitter på til sin næste bruger.

mvh JakobA

Kommentar fra ricky
12/06-2002 17:33:49    Hr. popcorn>> vil du godt forklare dig ?

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 19:24:56    Farvel microtec>

Vores debatter har været gode, og der har været mange af dem!!

Det som man kan undres over her på eksperten, det er fokus. Hvorfor er fokus ikke optimal vidensdeling??? Hverfor er vidensdeling ikke hævet over forældede regelsæt og umodne co_admins ???

Uden brugere med viden er eksperten intet - intet !!!

Mvh www.startfirma.dk

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 20:03:57    ricky> vil DU godt forklare dine beskyldninger mod MIG?

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:13:36    john_stigers>

Jeg har nu også set at du har langet ud efter folk for derefter at trække i land. Ikke at jeg gider bore i det, og jeg er sådan set også ligeglad. Men det er jo ikke forkert :D

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:16:57    Jeg vil også pointerer, aå når man er bruger og man så udtaler sig vedr. regler så er det naivt at tro at brugerne ikke vil tolke det som en co_admins udtalelse. Hvis du ikke vil stå ved dine udtalelser som co_admin må du klart indikerer det. Fx: "Jeg udtaler mig ikke som co_admin"

Kommentar fra resten
12/06-2002 20:18:19    Startfima-> de kalder over fra xperten da de skal tælle bruger hele 5 stk *GG*

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 20:18:21    startfirma.dk> hvad er det folk forlabger af mig??? Det er da menneskeligt at fejle - og den bedste ting en person kan gøre er at undskylde - og det er der åbenbart nogen der her noget i mod... ja jeg fatter det ikke..

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:18:24    Prøver lige igen :D

Jeg vil også pointerer, at når man er co_admin og man så udtaler sig vedr. regler/skikke/kutymer så er det naivt at tro, at brugerne ikke vil tolke det som en co_admins udtalelse. Hvis du ikke vil stå ved dine udtalelser som co_admin må du klart indikerer det. Fx: "Jeg udtaler mig ikke som co_admin"

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 20:19:41    startfirma> hvis jeg udtaler mig som coadmin skriver jeg altid:

john_stigers - coadmin

Kan ikke se der er grund til andet.

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:20:14    John_stigers>

Det er helt fair at fejle, det gør vi alle gang på gang. Men det prøver du jo på at benægte over for Ricki. Du forlanger at han skal bevise det, og så er det bare jeg siger; Det har vi jo set flere gange, og det er ikke noget jeg forlanger du undskylder, men bestemt heller ikke at du benægter dethvilket du lægger op til :)

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 20:20:35    resten> *gg*

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:22:19    Når du er co_admin og udtaler dig vedr. regler vil brugerne tolke det som en co_admins udtalelse medmindre du klart præciserer det anderledes. Det er jo det samme når en politimand står i en uniform og fortæller om færdselsreglerne. Så vil man tolke det som en politimands udtalelse - medmindre han klart præciserer at han ikke er på job lige nu og at det er hans egen personlige holdning.

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 20:22:53    startfirma> jeg benægter det ikke - det kan godt se sådan ud kan jeg se :)

Men jeg vil bare ikke beskyldes for noget som han ikke engang GIDER bevise over for de andre der læser denne lille debat - det er ikke fair over for den det går ud over.

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:25:37    resten>

LOL

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:29:28    john_stigers>

Ok, så skylder Ricky altså ingen forklaring da du udemærket ved hvad han taler om :D

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 20:34:15    startfirma.dk> du bliver ved og du bliver ved. Jo selvfølgelig gør han det, og han er også anmeldt i forsøget på at få ham til at bevise det han skriver :)

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:35:51    Kære John_Stigers

Hvad er Ricky anmeldt for ?????

Kommentar fra resten
12/06-2002 20:38:44    startfirma-> læs.

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 20:39:30    startfirma.dk> siden du er så fornuftig kan du også forstå når jeg siger at det egentlig ikke kommer dig ved.

¨Jeg kan dog fortælle dig at jeg har skrevet hvorfor her i spørgsmålet.

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:40:20    Resten>

Forklar lige

Er Ricky anmeldt fordi han ikke er vendt tilbage for at bevise at John_stigers flere gange har kommet med sjove beskyldninger som han efterfølgende har trukket tilbage ?????

Kommentar fra resten
12/06-2002 20:44:02    Jeg hverken må eller vil fortælle dig noget som helst om hvad andre melder folk for,Det er kun over på xperten sådanne ting foregår.

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:50:22    resten>

Jeg forstår ikke hvad jeg har med xperten at gøre, men pyt med det. Dine billige forsøg på personligt klammeri gider jeg ikke.

Jeg synes bare det var utroligt at hvis Ricky er meldt for det jeg har angivet.

Kommentar fra jelzin101
12/06-2002 20:52:11    startfirma.dk - jeg tror ikke resten mente at du havde noget med *yrk* xperten */yrk* tror bare han udtrykte generel foragt for xperten.

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:55:40    jeltzin101> Muligvis - det er bare fordi jeg blev sat i forbindelse med xperten 2 gange i dette spørgsmål af resten.

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 20:56:23    startfirma> teksten fra min anmeldelse: rickys egne ord: "det er 4. eller 5. gang at jeg personligt ser at du blæser ud med et eller andet - for så bagefter at trække i land igen..." Vil gerne have ham til at bevise sin påstand - vil ikke svines til uden grund.

tilfreds?

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 20:58:23    Ok, og det har du anmeldt ham for. Det betyder at du vil have ham slettet - nuvel.

What a kindergarden - roger over!

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 21:03:39    Jeg kan da lige hjælpe Ricky på vej her på falderebet...

Der er 2 i toppen af dette spørgsmål. Så var der en med mig, så er der vist 5 anmeldelser under "lukkede anmeldelser". Derudover mener jeg at huske 1-2 hvor spørgsmålene er slettet.

Sweet dreams

PS. Jeg er ligeglad med hvor mange gange man laver fejl, når man er i stand til at indrømme dem efterfølgende, og ikke senere prøver på at benægte dem.

Kommentar fra resten
12/06-2002 21:08:31    Jeg vil lige slå fast med 7 TOMMER søm at Ricky ikke bliver slettet og ej heller andre bruger startfirma.dk så lad nu vær med at fucke noget op her ik.

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 21:13:36    startfirma.dk> slette ricky??? Hvorfor i alverden skulle jeg ønske ham slettet? Det er ikke det anmeldelsen er laver for. det er for at få manden til at stå ved sine udtalelser - eller undskylde dem.

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 21:13:41    resten> Jeg er stoppet, og undskyld hvis jeg gik over stregen...  Jeg er bare meget uforstående overfor john_stigers disposition såfremt han har anmeldt Ricky på det her grundlag.

Som sagt - jeg er stoppet, og har ikke flere kommentarer. Iøvrigt vil jeg lige takke de fleste co_admins for et flot stykke arbejde. SLUT

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 21:17:53    startfirma.dk> lyt RIGTIGT godt efter: Ricky er anmeldt for følgende sætning: "det er 4. eller 5. gang at jeg personligt ser at du blæser ud med et eller andet - for så bagefter at trække i land igen..." dette GIDER han ikke bevise - derfor anmeldelsen!

Kommentar fra resten
12/06-2002 21:17:59    startfirma-> :-)

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 21:19:42    JOhn_stigers>

Så kan du jo samtidig tænke over hvilken regel du vil knalde ham for som du ikke selv har brudt :D

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 21:22:24    startfirma.dk> OK!!! Lyt GODT efter! man behøver IKKE overtræde nogen regel herinde for at blive anmeldt!

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 21:25:27    startfirma.dk> ja ja man er jo ikke perfekt: http://www.eksperten.dk/spm/193845

For en god ordens skyld var jeg ikke coadmin på pågældende tidspunkt.

Kommentar fra startfirma.dk
12/06-2002 21:29:53    JOhn_stigers>

Ok, det bliver snart et farligt sted at være når man begynder at blive anmeldt uden at have brudt reglerne...

Jeg vil gerne lige advarer ekspertens brugere. Såfremt du skrver en sætning som du ikke kan bevise vil det medfører en anmeldelse. Dette er en ny regel indført fra idag af John_Stigers/Co_admin. På baggrund af denne udtalelse bliver Admin vist nød til at ændre teksten "Anmeld misbrug" efter den udlægning. Ud fra det nuværende regelsæt, kutyme og skikke har der indtil videre skulle være sket et "misbrug". Denne regel er hermed tilsidesat, da John_Stigers har lavet et nyt og helt gældende regelsæt for "Anmeldelser" på eksperten. Såfremt du ikke kan bevise dine påstande vil du blive anmeldt.

:D

Kommentar fra john_stigers
12/06-2002 21:31:30    startfirma.dk> *lol* den var god. Du ved hvad jeg mener, så stop det der nonsens, tak.

Kommentar fra ztyxx
12/06-2002 21:33:49    vil lige vove en sætning, kan dog ikke komme med bevis, men synes at denne slags indlæg altid munder ud i mere mundhuggeri end saglig debat, jeg angriber ikke nogen specielt, blot en generel betragtning, efter at have set flere af denne slags......

over & out

Kommentar fra ricky
12/06-2002 21:35:51    john_stigers>> jo jeg vil gerne bevise min udtalelse og jeg er helt enig - man SKAL kunne bakke sine udtalelser op! - det tager bare lidt tid - for du kommenterer jo saftsusme mange af de spm. der dukker op på Eksperten.

- Jeg havde planlagt at skulle bruge aftenen på at sidde og lede et hav af Eksperten spm. igennem - men jeg ved at jeg ikke har 'skrevet over mig' - og det er jeg sikker på at du også selv godt ved - men formentlig ikke tror at jeg gider at scanne hele Eksperten igennem...

men nuvel det er jeg så nød til - og vil godt lige pointere at jeg sådan set er hamrende ligeglad med om jeg er anmeldt eller ej - men er som sagt helt enig i at man skal kunne dokumentere sin påstand.

startfirma.dk har jo sådan set allerede gjort arbejdet for mig (tak for det) - men jeg bruger naturligvis gerne et par timer på noget som du udemærket godt ved - til gengæld i håb om at du ikke kan stå oprejst når jeg er færdig - men lad os nu se..."

Jeg venter stadig.
Avatar billede repsac Nybegynder
12. juni 2002 - 23:23 #213
=>styled.dk: husk, det er ikke mig der har lavet det ;p
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 23:25 #214
ups... der kom for meget med.

Det her skulle have været der - og kun det:

ricky> tak for anmeldelsen - men jeg tror nu nok at den er lovlig nok den fil :)

BTW: Du har ikke kunnet dokumentere dine udtalelser selv om du sagde du ville:

"Kommentar fra ricky
12/06-2002 21:35:51    john_stigers>> jo jeg vil gerne bevise min udtalelse og jeg er helt enig - man SKAL kunne bakke sine udtalelser op! - det tager bare lidt tid - for du kommenterer jo saftsusme mange af de spm. der dukker op på Eksperten.

- Jeg havde planlagt at skulle bruge aftenen på at sidde og lede et hav af Eksperten spm. igennem - men jeg ved at jeg ikke har 'skrevet over mig' - og det er jeg sikker på at du også selv godt ved - men formentlig ikke tror at jeg gider at scanne hele Eksperten igennem...

men nuvel det er jeg så nød til - og vil godt lige pointere at jeg sådan set er hamrende ligeglad med om jeg er anmeldt eller ej - men er som sagt helt enig i at man skal kunne dokumentere sin påstand.

startfirma.dk har jo sådan set allerede gjort arbejdet for mig (tak for det) - men jeg bruger naturligvis gerne et par timer på noget som du udemærket godt ved - til gengæld i håb om at du ikke kan stå oprejst når jeg er færdig - men lad os nu se..."

Jeg venter stadig.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 23:26 #215
Hehe i know...men fuck det du postede linket...har ventet på den single kom ud meget længe.. :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. juni 2002 - 23:27 #216
*LOL* puha john, nu anmelder microtec dig nok for støj *LOL*
;0)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 23:29 #217
metal_hansen> det er jeg rimeligt sikker på at han ikke gør: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=microtec *gg*
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
12. juni 2002 - 23:32 #218
Så gør vi andre det da bare...

- Rasmus!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. juni 2002 - 23:33 #219
nå, han er smuttet... tjah! hva ka man sige - der er no* ** *** ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 23:37 #220
rasmus_h> hvad? anmelder mig? for hvad?
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 23:39 #221
john_stigers>> jeg er igang - bare rolig...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 23:42 #222
Jeg blev for lidt tid siden kontaktet af en klog mand. Han påpegede, at det var en stor fejl af mig at gå ind i denne debat. Han havde helt ret. Og jeg fortryder det bitterligt. Det eneste jeg har fået ud af det, er at jeg blev revet med ned på mudderkastningsniveauet. En ting jeg altid for alt i verden har forsøgt at undgå.

Jeg vil opfordre alle til at begrave stridsøksen, og istedet prøve at se lidt frem. Gider man gøre en indsats, kan man sagtens få indflydelse på Ekspertens fremtid. Kritiser konstruktivt. Og benyt de rigtige kanaler. Det er det eneste der kan komme noget ud af.

Mudderkasning giver INGEN vindere...

Jeg vil kaste et lagen på ryggen.

Pas godt på jer selv... og på hinanden...

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juni 2002 - 23:43 #223
"for lidt tid siden" = "et øjeblik siden"
Avatar billede lequet Nybegynder
12. juni 2002 - 23:47 #224
NanoQ > Godt :) Rart at høre at der stadig i dette herrens år 2002 stadig findes kloge mænd :) Tro på fremskridt er det første skridt frem ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 23:52 #225
Jeg er alvorligt bange for at ricky har lavet mere rav i den, end hvad godt er: http://www.eksperten.dk/spm/223297

ricky> dette skriver jeg kun EEN gang: jeg lavede en fejl og undskyldte - du fortsætter ufortrødent - tsk stk...

Hvis du vil mig noget kan du finde min mail-adresse på min minisite, for jeg laver IKKE flere kommentarer her.
Avatar billede lee Nybegynder
13. juni 2002 - 00:08 #226
Det går for vidt det her :/
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 01:30 #227
Den fil ricky har anmeldt mig for at sende videre og overtræde licensreglerne for Microsoft applikationer - ja den ligger sørme lige her i denne fil: ftp://ftp.microsoft.com/bussys/winnt/winnt-public/tools/SCM/scesP4A.EXE - og hovsa! det er jo en Microsoft FTP - mon han nu anmlder Microsoft?

Ricky> vil gerne have en undskyldning - endnu en ting du ikke hat formået at bevise - jeg venter STADIG på svar på det her: "det er 4. eller 5. gang at jeg personligt ser at du blæser ud med et eller andet - for så bagefter at trække i land igen..."
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 01:50 #228
her kommer så mine længe ventede begrundelse for min udtalelse:

først et par kommentarer...

Det kan godt være at du har været Coadmin pr. 19/4 2002 - men her er en liste over de kun sidste 14 dage (det har taget lang tid - nu gider jeg ikke spilde mere tid på det.

jeg har ikke medtaget en række komplet lamme og idiotiske udtalelser fra din side i de 250 spm. du har været 'nødt' til at kommentere - men kun medtaget dem jeg finder værst...

undskyldninger og tilbagetrækninger af udtalelser:
http://www.eksperten.dk/spm/204156
http://www.eksperten.dk/spm/222944
http://www.eksperten.dk/spm/221954
http://www.eksperten.dk/spm/218364
http://www.eksperten.dk/spm/207772

direkte ulovligheder i henhold til dansk lovgivning:
http://www.eksperten.dk/spm/223297
http://www.eksperten.dk/spm/223015
http://www.eksperten.dk/spm/222301
http://www.eksperten.dk/spm/221743
http://www.eksperten.dk/spm/218484

fuldstændig ligegyldige spm. & malplacerede kommentarer der intet har med Eksperten at gøre:
http://www.eksperten.dk/spm/223411
http://www.eksperten.dk/spm/223317
http://www.eksperten.dk/spm/222990
http://www.eksperten.dk/spm/222940
http://www.eksperten.dk/spm/222795
http://www.eksperten.dk/spm/222786
http://www.eksperten.dk/spm/222735
http://www.eksperten.dk/spm/222645
http://www.eksperten.dk/spm/222340
http://www.eksperten.dk/spm/222279
http://www.eksperten.dk/spm/222124
http://www.eksperten.dk/spm/221940
http://www.eksperten.dk/spm/221939
http://www.eksperten.dk/spm/221937
http://www.eksperten.dk/spm/221915
http://www.eksperten.dk/spm/221654
http://www.eksperten.dk/spm/218570
http://www.eksperten.dk/spm/218549
http://www.eksperten.dk/spm/219464

eksperten-fejl:
http://www.eksperten.dk/spm/221950
http://www.eksperten.dk/spm/221926
http://www.eksperten.dk/spm/221916

- og jeg besvarer naturligvis gerne hver en enkelt du ikke forstår :)

på dit mini-site kan man nu læse:
"Rend mig i røven eller kald mig dum - det er det der gør mig sur! "

hvad mening giver det ???

og hvad er forskellen på om man kalder folk for dumme eller citat fra http://www.eksperten.dk/spm/222944: "microtec din lille skid" ???
- hvilken så igen er en omformulering af en tekst du havde stående tidligere på dagen - hvor du nærmest indrømmede at du nok har klokket lidt for meget i det. (Hvilket jeg ikke kan bevise da du har fjernet det!)

og så et lille sjovt citat jeg faldt over:
john_stigers skriver i http://www.eksperten.dk/spm/148279 "så er JEG den der opretter en boykot eksperten side."

desuden har jeg flere steder set at du truer en bruger med bål og brand hvis han ikke lader være med at lege CoAdmin - så her er et andet sjovt citat:
john_stigers skriver i http://www.eksperten.dk/spm/148279 af 181201 (altså før han fik sit officielle CoAdmin politiskilt) "vi prøver bare på at forklare lawyer at det han gør strider mod reglerne)
- og hvor står det lige i reglerne at folk ikke må påpege ting uden at være CoAdmins ?
Avatar billede lequet Nybegynder
13. juni 2002 - 01:54 #229
John_Stigers > Det lader til at ricky har set sig gal på dig, af årsager jeg ikke er mand for at forklare. Jeg tror ikke du får noget ud af at bede om en undskyldning eller yderligere uddybning af hans holdninger. Hvorfor ikke blot ignorere hans ytringer so far, og komme videre med noget andet og mere interessant :) Du kan altid tilføje ham til din personlige liste over personer du ikke gider spilde din tid på.

Giv mig venligst ret i at livet er mere værd end at spilde sin tid på dette :o)
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 01:55 #230
john_stigers til din kommentar af 01:30:55>> det kan jeg ikke afgøre - det må BSA klare - men jeg er rimelig sikker på at licensbetingelserne siger at DU ikke må distribuere helt eller delvist.

- og du har jo samtidigt lige bevist at du var i ond tro. og det er jo i sig selv nok - også i relation til Ekspertens egne regler.
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 01:59 #231
lequet>> du har fuldstændig ret - jeg HAR set mig gal på john_stigers og finder ham komplet uegnet som CoAdmin. Jeg synes at han påfører Eksperten enorm skade - og det af et community som jeg selv har været med i - siden den spæde start.
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 02:01 #232
john_stigers>> nu er jeg altså nød til at gå i seng (siger min værge) - så hvis jeg ikke lige svarer dig indenfor 5 min. ved du hvorfor...

Har I ikke også strenge sengetider på din institution ?
Avatar billede lequet Nybegynder
13. juni 2002 - 02:09 #233
Ricky > Det ses tydeligt :) Men også til dig : Giv mig venligst ret i at livet er mere værd end at spilde sin tid på dette :o) Kan i mit vildeste feber-anfald ikke se hvorfor du bruger SÅ meget energi på at finde hver og en af Johns plettede kommentarer. Det er en lang liste du har fundet, personligt vil jeg ikke kigge dem igennem, og vil ikke dømme ham på grundlag jeg ikke har været involveret i.

Jeg har ikke noget imod hverken dig eller John, men jeg synes i begge burde lægge striden bag jer, og (Som NanoQ så smukt udtrykker det) kigge fremad, der er meget mere at se :)

Sov godt og fortsat god nat
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 09:22 #234
ricky> ang. http://www.eksperten.dk/spm/221954 - har ikke tilbagetrukket noget der - bad om en forklaring og fik den - ganske normalt.

ang: http://www.eksperten.dk/spm/218364 - var det dårligt formuleret - det kunne misforstås.

ang: http://www.eksperten.dk/spm/207772 - tænk dig dog om!

ang: http://www.eksperten.dk/spm/223297 - den er usikker - du nægter jo at prøve at bevise din påstand...

ang: http://www.eksperten.dk/spm/223015 - der er ikke noget at komme efter.

ang: http://www.eksperten.dk/spm/222301 - hvor vil du hen???

ang: http://www.eksperten.dk/spm/221743 - spil ligges ikke til download som isofiler.

ang: http://www.eksperten.dk/spm/218484 - anmeld lige ALLE dem der smider teksten til en sang ind her så!

Resten vil jeg ikke kommentere, du er jo KUN ude på at skade mig, og det syntes jeg er for lavt.
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 10:18 #235
Hvis du synes at det er for lavt - skulle du måske tænke dig om inden du beder om beviser for noget som du udemærket godt selv ved.

Men ok siden du gerne vil forsætte:

ang. http://www.eksperten.dk/spm/221954 - det kræver nok at du læser HELE showet du selv har sat igang (altså også de referede spm.)

ang: http://www.eksperten.dk/spm/218364 - behøver jeg jo så ikke kommentere mere

ang: http://www.eksperten.dk/spm/207772 - citat john_stigers "undskyld for de dumme indlæg fra min side"
hvad er det lige jeg skal tænke mig om om ?

ang: http://www.eksperten.dk/spm/223297 - jeg nægter da saftsusme ikke at bevise min påstand - men til forskel fra dig vil jeg helst undgå at udtale mig om noget som jeg ikke er helt sikker på! Det er min klare opfattelse at du overtræder licensreglerne og det har jeg valgt at reagere overfor - jeg har flere gange skrevet til dig hvorfor jeg mener at du overtræder disse - men som jeg også skriver flere gange: "det må BSA afgøre". Og jeg forstår virkelig ikke hvorfor du bliver ved - du har selv erkendt flere gange at du var i ond tro!

ang: http://www.eksperten.dk/spm/223015 - du vælger endnu engang at bevise din uintelligens ???

ang: http://www.eksperten.dk/spm/222301 - her kommer du med en racistisk udtalelse

ang: http://www.eksperten.dk/spm/221743 - hva' ehh - har du en monitor over samtlige internetsider ??? endnu engang udtaler du dig om noget som du bare formoder og ikke ved!

ang: http://www.eksperten.dk/spm/218484 - gad vide hvor mange gange man kan nå at skrive det samme indenfor 24 timer: john_stigers>> "du er saftsusme for dum!" Du er blevet 'hyret' til at være med til at holde ro og orden på Eksperten - og nu sidder du så at siger at fordi at andre gør det - er det lovligt ? og iorden ?

- john_stigers!!! alle disse kommentarer kunne du have undgået med lethed - men det er dig åbenbart en umulighed at tænke før du skriver!

til Admin og CoAdmin: alle ovenstående er indenfor de sidste 14 dage!!! (og stadig har jeg ikke medtaget al den støj som han skaber i et hav af spm. med fuldstændige ligegyldige kommentarer) - hvis vi kigger isoleret på ulovlighederne er dette sg. alene nok til at få Eksperten lukket - er I selv glade for jeres CoAdmin ?

(til alle jer andre>> jeg skal være en af de første til at indrømme at denne tråd ér kørt af sporet - men til forskel fra visse andre (jeg nævner ingen navne phunkypopcorn) føler jeg mig også pligtig til at underbygge min påstande samt at give svar på tiltale (Hr. Stigers beder jo ligefrem om det gang på gang) og derfor er det nu desværre nået så vidt!)
Avatar billede resten Nybegynder
13. juni 2002 - 10:34 #236
STOP STOP så for helvede alle sammen hvad er det vi har gang i ????
Det der sker her er jo gak gak vi alle kan være høje i hatten når vores systemer virker,men som man vender en flad hånd kan de være gået ned og alle ens documenter er ikke gemt grundet dovenhed og sløseri det kender vi alle.Og når dette sker ja så er vi ikke så kæphøje næe nej så sider vi alle med tårer i øjenene og tænker hvad fanden gør vi nu alle de løsninger jeg har i mit kloge hovdet er brugt *snøft* Og så er det www.eksperten.dk kommer ind i billedet alle de gode venner man har alle de gode bruger som er villige til at bruge flere timer af deres sparsomme frtid ja de skal hjælpe mig det ved jeg de kan det har de gjort før.
Men dette lykkelige øjeblik kan snart ikke blive virklighed hvis i alle bliver ved med at jagte os "CoAdmin" for lige pludselig er vi alle borte og ingen vil tage over da dette beskidte job er ingen værdig.Og hvad sker der så ??? ja det bliver lukket da alle bare poster serial og crack smider masse vis af ulovlige link og ingen vil overholde disse simple regler som der nu engang er på www.eksperten.dk desvære.

Resten/CoAdmin

Ps jeg hader at elske jer alle for jeres viden og hjælp somhed.
Avatar billede aspii Nybegynder
13. juni 2002 - 11:14 #237
Erh .. jeg synes nu også at man burde stoppe denne diskution .. sålænge der er to mennesker på jorden vil der altid være noget at være uenige om .. og så længe der er ordenshavere vil de før eller siden komme til at træde folk over fødderne.

Hvis vi alle tog det hele med et smil, ville det løse sig selv.

NB: Jeg er ikke Ricky (selv om det er mit navn irl). ;)
Avatar billede aspii Nybegynder
13. juni 2002 - 11:21 #238
<-- aspii er rickypriv på arb. (for at gøre forvirringen total :D)

* sad lige og tænkte på at jeg var logget på som rickypriv og ikke aspii *

sorry ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juni 2002 - 11:23 #239
aspii, ehm.. vil det sige du har flere brugerprofiler? - det mås man ikke...
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 11:27 #240
resten>> citat: "alle bare poster serial og crack"

- jamen ifølge john_stigers er det jo også tilladt :)

Men denne tråd handler ikke om alle jer CoAdmins - den handler om et råddent æble iblandt jer - der gang på gang laver støj, begiver sig ud i håbløse kampe - og ikke mindst... overtræder lovgivningen gang på gang.

Jeg har intet imod CoAdmins og har aldrig hverken nu eller tidligere langet ud efter andre CoAdmins og har heller ingen intentioner om at gøre det.

- men jeg forventer da klart at I opfører jer ordenligt ligesom jeg forventer det af alle andre brugere... Så kan man så diskutere om jeg opfører mig ordenligt i denne tråd - jeg har aldrig før bevæget mig 'ned' på dette plan - men nogle gange er nok nok - og nu er det bare blevet for meget med john_stigers.
Avatar billede nuki Nybegynder
13. juni 2002 - 11:58 #241
Hmmm sikke noget lort i kan bruge ekspertens webspace til...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 12:50 #242
ricky> undskyld mig men... *LOL* de spørgsmål hvor jeg har lavet "fuldstændig ligegyldige spm. & malplacerede kommentarer der intet har med Eksperten at gøre:" kommenterer ikke hver enkelt, men jeg havde brug for hjælp + ville se div. indlæg + ville hjælpe + jeg hjalp en person.

Du har ikke noget at have det du kommer med i - så lad os stoppe denne latterlige diskussion nu. Det har du vel fornuft nok til.

Så lad os vente på admins afgørelse.
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 13:13 #243
john_stigers>> du kan *LOL*'e alt det du har lyst til.

citat af 12:50:46: "jeg havde brug for hjælp" - ja John det tror jeg efterhånden ikke at der er nogle der i tvivl om :)

men ja lad os da vente på admins afgørelse (ikke at jeg forventer mig så frygtelig meget af den - det kommer jo bl.a. an på om han kan se bort fra dine utallige ulovligheder)...

men vi fik da tiden til at gå :)

- og under alle omstændigheder tror jeg at vi vil se en ændret adfærd fra din side i fremtiden - så må man jo så bare håbe at det er til det bedre... jeg vil ihvertfald holde øje - og så absolut slå ned på enhver ulovlighed fra din side.

forsat god dag :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 13:15 #244
ricky> hvis du vil holde øje og slå ned (kan tænke mig til det bliver den mindste ting), kan du roligt regne med at blive anmeldt for hver gang du gør det. Og nej, jeg truer ikke. Det er et faktum, for så bliver det en personlig jagt på en coadmin, og det er ikke velset herinde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 13:17 #245
Slut fra min side af.

Fortsat god dag til dig også.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juni 2002 - 13:34 #246
Så er der skrevet 245 indlæg, og hvor mange gange har John_stigers skrever:

Jeg slutter nu - eller - jeg stopper nu :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 13:42 #247
startfirma> 2 gange.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juni 2002 - 14:25 #248
John_Stigers>

Tæt på :)

john_stigers

Nå nu fik vi vist denne debat sluttet. Det ændre desværre ikke ved det sørgelige faktum at microtec er skredet.

Hvis jeg skal summerer lidt op på den kritik der er rettet mod John_Stigers, så er der altså mange der gang på gang ytre utilfredshed mod den måde du agerer som co_admin på. Se på dine kollegaer som resten, n0rmality etc. De får ikke nær så meget kritik. Prøv at tage det til dig og brug det positivt som co_admin. Folk starter altså ikke en hetch for sjov selv om det er nemmest at nå til den konklussion.

Held og lykke med processen, og sig til hvis vi på nogen måde kan hjælpe. I virkeligheden så er det jo det vi alle ønsker.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede microtec Nybegynder
13. juni 2002 - 14:25 #249
Hold da kæft, er I gået helt fra forstanden alle sammen?

john_stigers >> Du er sikkert ikke selv klar over det, men din deltagelse i denne tråd er den bedste bekræftigelse på at min påstand om at du er komplet umoden til at være co-admin, at du brokker dig bare for at brokke, at du indlader dig på uendelige diskussioner som du ikke kan stoppe og at du gerne vil opsøge ballade. Sidst men ikke mindst dokumentere den din evne til ikke at ville stå ved dine handlinger og udtalelser. Din forrige bemærkning er et fint eksempel. Det er "lidt" mere end 2 gange du har proklameret at nu ville du stoppe (du kan jo ikke når du først kommer igang). Se blot:

11/06-2002 13:37:00 "een sidste ting"
11/06-2002 17:03:45 "resten> fint med mig :)" (Efter opfordring om at stoppe)
11/06-2002 19:57:16 "microtec> ok - jeg fjerner den font nu. Gider ikke mere brok - gør DU????"
12/06-2002 22:01:12 "Jeg er stoppet." (Efter opfordring om at stoppe)
12/06-2002 22:41:26 "Dette er mit sidste indlæg i denne debat."
12/06-2002 23:52:25 "Hvis du vil mig noget kan du finde min mail-adresse på min minisite, for jeg laver IKKE flere kommentarer her."
13/06-2002 12:50:46 "så lad os stoppe denne latterlige diskussion nu."
13/06-2002 12:50:46 "Så lad os vente på admins afgørelse."
13/06-2002 13:17:24 "Slut fra min side af."

Alle: SÅ STOP DOG!!!!
Jeg tror de fleste nu har fattet mit budskab, og hvorfor jeg ikke længere ønsker at deltage i denne børnehave. Jeg håber virkelig at Admin kan se problemet nu.

Over and out (og frameldt).
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 14:35 #250
john_stigers>> jeg troede virkelig ikke at jeg var nød til at sige det igen... men du giver mig jo ikke noget valg - du er jo snotdum!

hvis du vil anmelde mig for at anmelde dig for ulovligheder - ja så gør du bare det... for jeg er sikker på at det nok skal blive populært hos dine kollegaer.

slutteligt... jeg har ønsket at stoppe dette længe - men føler også samtidigt at jeg er nød til at svare når jeg til stadighed bliver addresseret.

forhåbentlig over and out.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
13. juni 2002 - 15:13 #251
FUCK HVOR ER NOGLE AF JER NOGLE FUCKHOVEDER *LOL*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juni 2002 - 15:28 #252
Og du bibringer da rigtignok lidt seriøsitet til debatten....
Avatar billede styled.dk Nybegynder
13. juni 2002 - 15:36 #253
Ja ligeså meget som john stigers...go johnny go johnny *g*
Avatar billede blackie Nybegynder
13. juni 2002 - 19:25 #254
GOSH hvor er det dog barnligt, det her, er der ikke plads nok til at sige "undskyld måske gjorde jeg noget forkert" og så er det overstået, (det mener jeg, john_stigers gjorde på et meget tidligt tidspunkt af denne diskussion) http://www.eksperten.dk/spm/222944
Vi er alle mennesker også CoAdmin.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juni 2002 - 19:32 #255
John_Stigers har draget konsekvensen http://exp.dk/spm/224153
Avatar billede blackie Nybegynder
13. juni 2002 - 19:42 #256
Ja, det synes er ærgeligt, I har været tarvelige, I burde skamme jer.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juni 2002 - 20:13 #257
blackie>

John_Stigers er tilbage igen - dog ikke som co_admin. Som jeg også skrev i hans "farvel fra en Co_admin" så fandt jeg ham ikke egnet som co_admin og den holdning deler mange. Det er vel også fair nok at ikke alle egner sig som co_admins. Det ville jeg sikkert heller ikke gøre.
Avatar billede blackie Nybegynder
13. juni 2002 - 20:26 #258
Hvordan ville du have det som fuldtidsarbejdende med et familieliv og et ekstrajob som CoAdmin uden betaling, jeg mener, John havde ret i at svaret ikke var tilgængeligt for andre brugere og han har gjort sit job så godt, som man nu kan.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juni 2002 - 20:40 #259
Blackie>

Det var ikke kun denne gang! Problemet er ikke at man som co_admin ikke har tid nok - problemet er tværtimod at man blander sig alt for hurtigt og i alting (har for meget tid)
Avatar billede blackie Nybegynder
13. juni 2002 - 20:53 #260
Det tror jeg ikke på, men det er også ligemeget, du får ret og så synes jeg, vi skal slutte af her og nu, vi får ikke john tilbage alligevel desværre og det er helt forståeligt.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juni 2002 - 20:59 #261
John er skam tilbage :) (bare ikke som co_admin)

Jeg er ved ikke hvem der har ret, jeg siger bare min mening og du din :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juni 2002 - 21:05 #262
Iøvrigt...  I kan stadig nå at være med i juni udgaven af den uofficielle konkurrence på eksperten.dk:

http://www.eksperten.dk/spm/223640
Avatar billede blackie Nybegynder
13. juni 2002 - 21:16 #263
Jeg synes helt ærligt, du gør fuldstændigt grin med den alvor, der er i EKSPERTEN og den hjælp vi prøver at yde folk med IT problemer, jeg kan ikke tage dig alvorligt længere.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
14. juni 2002 - 00:44 #264
Det er som om at der er gået sport i at deaktivere sit exp-brugerid med et stort fyrværkeri og fanfare. Den første besked af denne type jeg læste, var Oleboles, og derefter Osaka_san (Oscar). Nu er det så microtec der vil have lidt medlidenhed eller hvad det nu er han vil.

Hvor Oleboles' (og tildels osaka_san's) deaktiveringsgrundlag var foretaget på et for mig at se ganske fair grundlag, virker microtec's motivering for mig at se, en smule vag.

Eksperten har regler og reglerne skal overholdes. Hvis man ikke fatter det, er det ud af vagten... ganske enkelt.
Coadministratorerne er hér for at ordne den daglige styring af exp, og jeg må sige at jeg indtil videre ikke har haft nogle problemer med dem -- men jeg har jo også overholdt alle exp's regler.

Det jeg ser som det største problem, er microtec og hans typer, der notoriøst er sure på coadministratorerne, som jo bare gør det de er valgt til. Hvis de herrer overholdt reglerne ville der ingen problemer være.

"Man må sige at det tynder godt ud på Top-100. Mon der overhovedet er nogen fremtid for Eksperten?"
Svar: Så snart du deaktiverer din bruger, vil en ny bruger jo komme ind på top100, så jeg kan ikke se nogle problemer der. Måske er det også bedst at der kommer nyt blod til i ny og næ.

over and out

/ nikolaj h. stenberg
  www.thepusher.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. juni 2002 - 20:20 #265
nstenberg>

Det skal retfærdigvis nævnes at Osaka_San ikke oprettede et spm. hvor han tog sin afsked, men smed det som et indlæg i et spørgsmål da co_admins opførsel og børnehave-snak blev prikken over I'et.

Blackie>

Der er nu så meget der ikke er alvor her på eksperten - heldigvis!
Avatar billede blackie Nybegynder
16. juni 2002 - 22:07 #266
.....................................................................
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
16. juni 2002 - 22:43 #267
<>
Avatar billede nicofrench Nybegynder
21. juli 2002 - 17:37 #268
hmmmm... er dette begyndelsen på enden af Eksperten?
Hr. overAdmin skulle se at vågne op...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2002 - 17:50 #269
nicofrench> der er ikke så meget at gøre ved det - dog ved jeg at microtec har været særdeles aktiv - dog under andet brugernavn (hvilket kan være ligemeget) og med en særdeles underlig opførsel...
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2002 - 21:13 #270
Jeg har vist kludet i det - den person jeg omtaler der havde haft en særdeles underlig opførsel, er IKKE microtec.

det var et sammenfald af navnelighed der fik mig til at huske forkert.
Jeg undskylder for dette.
Avatar billede engberg Juniormester
23. august 2002 - 16:26 #271
Nejjj!!!!!

Nå, Microtec er altså gået.... Jeg loggede faktisk kun på eksperten for at finde Microtec's website - er der nogen der har den???? (send evt. mail på: kasper@pox.dk).

Jeg mener at det var ham der havde noget dataopsamlingsudstyr til salg....

Hvis du læser dette Microtec - så skal du have tak for de gode svar du har givet mig i elektronik. Det har hjulpet mig meget.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. august 2002 - 17:08 #272
www.microtec.dk

...den var ikke så svær :)

Mvh www.startfirma.dk