Avatar billede hallo Nybegynder
04. august 2000 - 13:50 Der er 45 kommentarer

Godt regnskabsprogram

Jeg skal bruge et regnskabsprogram.

Det skal være let og bruge, om meget gerne på dansk.

Det skal også helst være gratis
Avatar billede martinlind Nybegynder
04. august 2000 - 14:01 #1
Kan du ikke bruge StarOffice 5.2 det er en gratis dank Office pakke
Avatar billede hallo Nybegynder
04. august 2000 - 14:47 #2
Det fylder lidt meget og skal hente ned, er det ikke også en kontor pakke ligesom Office ???
Avatar billede martinlind Nybegynder
04. august 2000 - 14:53 #3
Jo men jeg mener den indeholder et regneark og der er også noget database, og gratis det er den ihvetfald.
Avatar billede martinlind Nybegynder
04. august 2000 - 14:54 #4
ellers prøv TOCOW der findes jo et hav at altmuligt freeware og shareware, godt nok med en svingende kvalitet.

Avatar billede freeman Nybegynder
05. august 2000 - 17:15 #5
hvor kan men hente den StarOffice ?
Avatar billede hallo Nybegynder
05. august 2000 - 17:45 #6
Avatar billede freeman Nybegynder
05. august 2000 - 17:55 #7
er det ikke så til Unix/Linux og ikke tin win98 ?
Avatar billede freeman Nybegynder
05. august 2000 - 17:56 #8
tin = til
Avatar billede freeman Nybegynder
05. august 2000 - 18:02 #9
ok, bare glem det øverste, det går til win98...:-)

Men er den godt til regnskab ?.. Jeg har Office 2000, men synes ikke at Access er optimal..
Avatar billede thajs Nybegynder
11. august 2000 - 20:40 #10
Jeg bruger et program der hedder FreeSoft Partner. Det er ganske godt og det er næsten gratis :-) Se mere på www.freesoft.dk
Ellers god søgning
Thajs
Avatar billede yezper Nybegynder
01. september 2000 - 19:10 #11
Jeg kan anbefale StellarOffice fra http://www.stellar.dk eller WinFinans Small Business fra http://www.andersenit.dk
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2000 - 23:21 #12
Køb en Damgaard C5 Light Pakke - den er billig < DKK 3000 - integrerer med office - har god og logisk standard funktionalitet og kan udvides med flere features når dit behov opstår.
version 2 kommer i løbet af efteråret og jeg tror at den er værd at vente på.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2000 - 23:21 #13
PS. er winfinans stadig baseret på MSAccess?
Avatar billede yezper Nybegynder
07. september 2000 - 13:06 #14
mml: WinFinans kan både køre på MS Access, men den kan også koble op på en MS SQL Server.
Avatar billede tva Nybegynder
08. september 2000 - 19:52 #15
Prøv www.danish-shareware.dk og find regnskabsprogrammet VIG det er godt og så er det helt GRATIS.
Avatar billede sawimi Nybegynder
28. september 2000 - 18:56 #16
jeg bruger Stellar Office oig har aldrig haft nogle problemmer, nemt og let, med ubegrænset databaseplads.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
19. oktober 2000 - 18:18 #17
Jeg kan kun anbefale programmet DANTAX, som indeholder alle vigtige funktioner og er HELT GRATIS! - du kan finde det på www.dantax.com.
Avatar billede lotte48 Nybegynder
05. april 2001 - 20:48 #18
Hvis du kender kvaliteterne i PCplus - så skulle du tage et kig på http://www.stoneware.dk.

Stone\'s Summasummarum er netop blevet lanceret.

/lotte
Avatar billede hyperactive Nybegynder
05. april 2001 - 20:56 #19
Var det ikke en ide at få lukket det her spm.???
Avatar billede halifax Nybegynder
06. april 2001 - 01:40 #20
Du kan her se en oversigt over alle danske regnskabsprogrammer - såvel gratis- som betalingsprogrammer

http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/

samt hente en del øvrig oplysning om økonomiprogrammer.

Bemærk, det foreslåede program fra Stoneware (SummaSumarum) kan i gratisudgaven kun holde 300 posteringer pr. regnskab og indeholder ikke debitor, kreditor, faktura, moms m.m. - Winfinans (bruger det selv, og det er godt) fra http://www.winfinans.dk kan i en gratis demoversion holde 500 posteringer og indeholder det hele.
Avatar billede freeman Nybegynder
10. april 2001 - 11:18 #21
bruger du så demoversionen :-)
Avatar billede halifax Nybegynder
10. april 2001 - 23:39 #22
Nej ikke længer. Jeg brugte den i en periode, men kunne ikke længer klare mig med de 500 posteringer, den er ellers fuldt funktionsdygtig. Jeg svinger nu 3 regnskaber rundt i Winfinans. Opgraderede til Winfinans Small Business.
Avatar billede freeman Nybegynder
11. april 2001 - 13:23 #23
ok.. der står at demoen ikke kan køre med office2000, kun med 97.. Har du prøvet det med 2000 ?
Avatar billede halifax Nybegynder
12. april 2001 - 04:56 #24
Nej, jeg har ikke prøvet med 2000 - kun 97
Avatar billede halifax Nybegynder
20. juli 2001 - 22:42 #25
Spørgsmålet bør lukkes nu. Gøres ved at akceptere/afvise et ell. flere af de afgivne svar.

Avatar billede promo Nybegynder
06. august 2001 - 22:14 #26
halifax:> Jeg kan kun tilslutte mig synspunktet!
http://www.winfinans.dk

Avatar billede poul-rene Nybegynder
27. september 2001 - 22:57 #27
PCPLUS er et godt og let økonomiprogram. Se på www.pcplus.dk
Avatar billede ulthi Nybegynder
03. december 2007 - 14:03 #28
Et rigtig godt regnskabsprogram / økonomisystem, der kan håndtere faktura og bogføring online er e-conomic http://www.e-conomic.dk
Det har jeg ok erfaringer med
Avatar billede cydone Nybegynder
03. maj 2008 - 13:31 #29
Avatar billede rude Nybegynder
14. maj 2008 - 23:20 #30
www.saldi.dk - dansk, online & gratis + open source.
Avatar billede naza Nybegynder
02. december 2008 - 06:48 #31
www.evirk.com er et dansk online regnskabsprogram / økonomisystem der koster fra 25 kr/mdr.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
02. december 2008 - 07:12 #32
*g* hvorfor svarer folk på et 8 år gammelt spørgsmål?
Avatar billede jesperfj Nybegynder
29. januar 2009 - 20:41 #33
http://www.smart-regnskab.dk/simpelt/regnskabsprogram.html
Nemt, enkelt og billigt regnskabsprogram.
Avatar billede xvid Seniormester
29. januar 2009 - 20:55 #34
.
Avatar billede AlexanderThor Nybegynder
10. marts 2009 - 07:52 #35
Prøv og se http://www.regnskabscenter.dk/
Det koster kun 199 kroner. Det kan alt. Min revisor var rystet da han så programmet. Han kaldte det et ægte regnskabsprogram.
Jeg har kørt med det længe uden problemer.
Avatar billede BirtheR Nybegynder
12. april 2009 - 10:51 #36
Hej.
Jeg mangler et godt regnskabsprogram som kan bruges i netværk (3 brugere) til en overkommelig pris. Jeg har fundet dette, hvor det ser ud til, at man får utroligt meget for pengene,

http://www.ossoft.dk/

Er der nogen der kender det og har erfaring med det?
Det kan desværre kun hentes som demo i en enkeltbruger version, så det ville være rart med andres erfaringer.
Avatar billede rude Nybegynder
12. april 2009 - 12:09 #37
Hvis du har brug for et godt regnskabsprogram så kig på www.saldi.dk. Det er et online program, og en 3 brugers løsning kan fås for kr. 135,- pr. md.
Avatar billede kip1 Nybegynder
30. august 2009 - 21:46 #38
Det nemmeste regnskabsprogram for nystartede iværksættere er  [/b]www.Start-Regnskab.dk[/b]. Alt er klar og det hele er lige til at gå i gang med, uden opstart el.
Avatar billede kip1 Nybegynder
30. august 2009 - 21:48 #39
http://www.Start-Regnskab.dk.
Avatar billede SindbergInvest Nybegynder
26. september 2009 - 15:58 #40
www.e-moms.dk er et online regnskabsprogram du kan prøve helt gratis i 14 dage.
Avatar billede Start-Base Nybegynder
22. januar 2010 - 11:11 #41
Gratis bogføringsprogrammer prøv www.start-base.dk
Avatar billede Acertal Nybegynder
23. juli 2010 - 02:40 #42
Jeg vil anbefale Finans CE Free.
Det er meget let at bruge. Det er Dansk og det er gratis.
Jeg bruger selv Finans CE Advanced fordi jeg handler med forskellige lande/valutaer og skal bruge fuld lagerstyring.

Du kan hente det her:
www.regnskabscenter.dk
Avatar billede DocSB Nybegynder
09. juli 2011 - 13:49 #43
Nu om dage er de fleste regnskabsprogrammer online systemer, hvor flere brugere af regnskabet kan redigere og bogføre på systemet samtidigt.
En anden fordel ved denne model er: Udbyderen kan være sikker på at kunderne betaler hver måned og kopiering af systemet er udelukket.
Den ideelle løsning er et online system som firmaet kan have liggende på sin egen server. Dermed er firmaet uafhængigt af udbyderens server, og hastigheden er kun begrænset af firmaets intranet, altså en betydelig højere hastighed.
Programmerne SALDI og Lazy8 kan downloades frit og installeres på firmaets egen server. Dette er dog ikke helt nemt uden kendskab til serveropsætning. Men efter opsætning er programmerne frie flerbrugersystemer uden begrænsninger.
Websiden www.usbtema.dk leverer i øvrigt en forinstalleret webserver med programmet SALDI.
Avatar billede store-morten Ekspert
09. juli 2011 - 14:19 #44
Oprettet fre. d. 04. august 2000 kl. 13:50:28?

Spørger sidst aktiv på dette spørgsmål:
Skrevet lør. d. 05. august 2000 kl. 17:45:15| #6 hallo (19.458 point)

hallo (19.458 point. Point ude: 1.170) ;-)
Avatar billede jeffbeekhuis Nybegynder
09. december 2011 - 18:24 #45
Jeg er netop skiftet til et regnskabsprogram, der hedder Billy's Billing. Det er et nemt regnskabsprogram og billigt. Jeg fik en gratis prøveperiode på 30 dage, så jeg kunne se, hvordan det fungerede. Jeg kan kun anbefale dette regnskabsprogram til alle iværksættere eller virksomheder, der ønsker at have en overblik over deres virksomheds økonomi.

Regnskabsprogram Billy's Billing skal prøves.

Læs meget mere her: https://billysbilling.dk/regnskabsprogram