Avatar billede skaldyr Nybegynder
20. juni 2002 - 00:05 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Ikoner til web-site

Hejsa jeg skal bruge fire ikoner til min side.
Der skal stå:

"Support your local policeman" (60*60)
"My account" (20*100)
"Cart contents"(20*100)
"Check out"(20*100)

Farverne på min side er rød/sort www.revolutiondistribution.com  Det må gerne være noget der passer til, også gerne meget stilet.

Se evt. nederste knap i dette link for at fastlægge stil:    http://www.pspgrafik.dk/e/skaldyr.htm
Avatar billede cdc Novice
20. juni 2002 - 00:35 #1
skaldyr-> du er godt nok hurtig, tror du vi laver grafik på 2 sec ?
Sad og lavede nogle ikoner til dit andet spm. sp lukker du det og åbner et nyt. Bliv enig med dig selv om hvad du vil have før du laver et spm. Nu har du spildt en halv time af min tid !

/cdc
Avatar billede cdc Novice
20. juni 2002 - 00:35 #2
Avatar billede skaldyr Nybegynder
20. juni 2002 - 00:48 #3
/cdc >> Du er da velkommen til at poste dem her, så får du da point:-)
Avatar billede cdc Novice
20. juni 2002 - 00:53 #4
det er ikke samme størrelser og jeg blev ikke helt færdig før du lukkede spm. Og nu er de slettet, så det er lige meget nu, men i og med jeg kommenterede, viste jeg vel en sådan intr. at du burde spørge først inden du lukker !

/cdc
Avatar billede skaldyr Nybegynder
20. juni 2002 - 01:02 #5
/cdc >> Undskyld, jeg er ny. Du må gerne uploade ikonerne hvis du ikke har slettet dem endeligt. Jeg beklager jeg var lidt hurtig, men jeg er som sagt ny her på siden. Håber det er ok.
Avatar billede cdc Novice
20. juni 2002 - 01:05 #6
fint nok, men de er slettet.....
Avatar billede skaldyr Nybegynder
25. juni 2002 - 01:17 #8
klatten>> Desværre bruger jeg ikke dem, men du får selvfølgelig lidt point for din ulejlighed.
Avatar billede klatten Nybegynder
25. juni 2002 - 08:07 #9
fint nok, men jeg kunne da have redigeret lidt i dem efter dit ønske!
Takker dog for point!
Avatar billede cdc Novice
25. juni 2002 - 08:20 #10
Skaldyr-> jeg lavede et logo til jer til tryk på t-shirt....hvilken forbindelse har du til den person, da det ikke er mig der har lavet det logo i nu bruger på siden....mener det var en anden, og har han fået points for det ?

/cdc
Avatar billede skaldyr Nybegynder
01. juli 2002 - 20:40 #11
/cdc >> Jeg har ikke noget at gøre med selve logoet på siden, og vidste ikke at det var blevet lavet her på eksperten. Hvis det logo vi bruger er lavet her, så er jeg da temmelig sikker på at der er givet point for det.
Avatar billede skaldyr Nybegynder
01. juli 2002 - 20:44 #12
Jeg bruger desværre ikke ikonet support your local....
Opretter et nyt