Avatar billede dennis111 Nybegynder
09. august 2000 - 17:00 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Navn Til Webhotel

Hejsa

Mig og en af mine venner tænker på at oprette et webhotel hvor man kan købe domaine og sådan, men vi kan ikke finde på et navn så jeg tænkte at i måske kunne finde på et godt, der er 200 point til den der finder på det bedste

send forslag til webhotel@dnban.dk
Avatar billede superagentdk Nybegynder
09. august 2000 - 17:49 #1
Avatar billede 8800 Nybegynder
09. august 2000 - 18:35 #2
hvad med www.webhottellet.dk [ved godt det er stavet forkert. hmm... hvad med www.webhytten.dk ellers kan i jo bare prøve: www.webhotels4all.dk

// Bjørn

Forresten... hvis mit svar bliver accepteret, tror jeg gerne at jeg vil have et webhotel hos jer!! men kun hvis det bliver accepteret!! [da jeg selv skal lave en internet portal]
Avatar billede dennis111 Nybegynder
09. august 2000 - 19:09 #3
hejsa Bjørn

Nogle gode navne, men for at du kan få nogle point så skal du svare ikke kommentere!!

Hilsen Dennis
Avatar billede mpj Nybegynder
09. august 2000 - 19:42 #4
8800>>

Forresten... hvis mit svar bliver accepteret, tror jeg gerne at jeg vil have et webhotel hos jer!! men kun hvis det bliver accepteret!!

Hvad er det fornået´ at skrive...?????????
Avatar billede 8800 Nybegynder
09. august 2000 - 20:19 #5
fordi, hvis jeg finder på et navn til dem, for jeg det sikkert lidt billigere!!
Avatar billede 8800 Nybegynder
09. august 2000 - 20:20 #6
bliver mit svar acceperet??
Avatar billede mpj Nybegynder
09. august 2000 - 20:26 #7
hehe...
Det virker omvendt...!
Hvis du får 200 point af dem så vil du købe noget af dem...!
Og sådanne ting skal holdes ude for eksperten...!
Men ved jo aldrig om dennis111 er fusker... (Jeg anklager di OVERHOVEDET IKKE!)
Men det kunne nemlig godt opleves sådan...
Nu kender jeg tilfældigvis 8800 (har set ham meget her de sidste uger på eksperten) Så jeg ved at det nok ikke er fusk...
MEn det du siger skal helst holdes udenfor..!
Eksperten er ikke et handelssted...
MPJ
Avatar billede mpj Nybegynder
09. august 2000 - 20:27 #8
Jeg virker negativ.... <:o(
Avatar billede superagentdk Nybegynder
09. august 2000 - 20:31 #9
weird!
Avatar billede mpj Nybegynder
09. august 2000 - 20:32 #10
Øhhh ja...!
Men det passer!
Avatar billede 8800 Nybegynder
09. august 2000 - 21:03 #11
jeg svarer og hvad sker der?? Jeg blicer afvist... og du ber, mig ligefrem om at svare... jeg ved ikke lige hvad der sker her...
Avatar billede dennis111 Nybegynder
09. august 2000 - 21:14 #12
jeg kunne jo ikke bruge dine svar så derfor!!
Avatar billede mpj Nybegynder
09. august 2000 - 21:20 #13
Jeg ber dig skam ikke om at svare...!
Jeg siger bare at hvis du vil købe noget af dem (og KUN HVÍS)de accepterer dit svar...
Om du vil købe et webhotel af dem har intet med ekspertens point at gøre...
Min mening!
Avatar billede 8800 Nybegynder
09. august 2000 - 21:20 #14
hvorfor ber, du mig så om at gøre kommentaren til et spørgsmål??
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2000 - 23:29 #15
Har lige postet 6 gode navne, som ikke er reserveret under DK endnu. Jer er er spændt på hvilke priser i vil læge ud med.
Avatar billede martin100 Nybegynder
16. august 2000 - 15:49 #16
simplex-webhosting.dk
simpel-webhosting.dk
simplex-websolutions.dk
webhosting.dk

Avatar billede jhi Nybegynder
18. august 2000 - 21:20 #17
webhost4u.dk