Avatar billede mad_maxp Nybegynder
21. juni 2002 - 15:22 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Krydset eller ej?

Jeg har en ven som har et kabel-modem (Motorola SB4100E) han vil selvfølgelig have det tilsluttet sin com. Og til det skal man jo have en ledning, så er spørgsmålet, skal man bruge en krydset ledning eller ej, jeg mener selv at den ikke skal være krydset, men det gør han. Hvem har ret? Jeg er selv kommet i tvivl. Jeg kan ikke se hvorfor man skulle bruge et krydset.
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2002 - 15:23 #1
Jeg satte et kabelmodem op i sidste uge, der brugte vi et ikke krydset kabel. Men ellers kan I vel bare prøve?
Avatar billede wanix Praktikant
21. juni 2002 - 15:25 #2
Nej det skal ikke værekrydset. har selv kabel modem. Med patch kabel!
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
21. juni 2002 - 15:32 #3
mente det også.