Avatar billede rotator Nybegynder
21. juni 2002 - 19:46 Der er 5 kommentarer

Automatisk driverinstallation

Kan jeg ikke slå automatisk hardwareinstallation fra i WinXP ?

WinXP bliver ved med at finde nogle forkerte drivere til mit webcam og den automatisk installation stopper den manuelle installation fra cd'en :(

Hvad gør jeg ved det?
Avatar billede resten Nybegynder
21. juni 2002 - 20:31 #1
Kan du ikke lade den indstalerer de driver som xp vælger og derefter lægge de andre ind ?
Avatar billede rotator Nybegynder
21. juni 2002 - 20:35 #2
Nej, så snart jeg installere de andre drivere begynder den at afinstallere de gamle drivere. Så beder installationen mig om at tage cam'et ud og sætte det i igen, og i det øjeblik jeg sætter det i begynder WinXP at afbyde den anden installation.
Avatar billede resten Nybegynder
21. juni 2002 - 20:57 #3
Hvad hvis du ikke tager dit cam ud ?
Avatar billede rotator Nybegynder
22. juni 2002 - 03:19 #4
Installationen kan ikke forsætte uden
Avatar billede resten Nybegynder
22. juni 2002 - 08:57 #5
Hmm mystisk det må jeg lige rode lidt med.