Avatar billede webberboy Nybegynder
24. juni 2002 - 23:29 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mus

Hvad er bedst at have en mus med 2 knapper og alm. serial stik... Eller købe en trådløs optical med USB/PS2 ?
Avatar billede webberboy Nybegynder
24. juni 2002 - 23:30 #1
Vil gerne have en ordentlig forklaring på hvorfor !
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:30 #2
Det sidste..
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 23:30 #3
jeg ville nok fortrække Trådløs Optical !  med 2 knapper  der er ingen grund til fler !
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:30 #4
USB er bedre fordi, at du kan have flere enheder på samme port..  Optical er også nice, da der ikke er problemer med irriterende kugler der bliver beskidte osv..
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:31 #5
Men køb med scroll ! Det er rart, når man er på nettet..
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:31 #6
Køb en fra logitech.. finder lige en til dig..
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:32 #7
Well, her kan du se et par forskellige :o)
http://www.logitech.com/cf/products/mice.cfm
De er flotte, ik :o)
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:33 #8
Ta' musen lige under den første i øverste venstre hjørne. Den er nice :o)
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:33 #9
Avatar billede webberboy Nybegynder
24. juni 2002 - 23:33 #10
Ehm. jeg kommer til en side hvor de spørger noget om country hvad er det ??
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:33 #11
Brug det nye link..
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:35 #12
Ok.. Location: Denmark  > Language: English

- Tryk på Products i menuen for oven
- Tryk på Musen
- Tryk på en ønsket mus - fx:musen lige under den første i øverste venstre hjørne. Den er nice :o)
Avatar billede webberboy Nybegynder
24. juni 2002 - 23:35 #13
Ok tak har gjort nu, vil du også have en mus som tak for hjælpen eller er points nok ??
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:35 #14
Points er nok, hehe :o))
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:35 #15
takker for points :o))
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juni 2002 - 23:39 #16
3 knapper (wheel) er som jeg foretrækker, som lukkes siger en med scroll og en logitech...
Logitech laver solide ting, specielt deres mus og tastaturer...
Hvis du køber en trådløs skal du skifte batterier engang imellem, og det er ufedt at sidde kl 3 om natten med en flad mus og ingen ekstra batterier, med en deadline....

Optical er at foretrække da man slipper for det gamle kugle handicap, med snavs og skæve hjul i musen...
altså det giver dig en mus med længere levetid, og højere præsision...

den tredie knap, hjulet, har 2 funktioner normalt...
1. klik funktion/panning
2. scrolling/zoom

Så hvis du benytter dig af grafik programmer oig 3d værktøjer er dette klart at foretrække.
Avatar billede miljoeken Nybegynder
25. juni 2002 - 02:01 #17
"knappe-musene" har højere opdateringshastighed - se f.eks. microsoft's mus med 6000 opdateringer...