Avatar billede tomsommer Juniormester
13. august 2000 - 16:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Forslag

1) Hvad med at man kunne tilføje flere point til et spørgsmål.. Fx: X opretter et spørgsmål og Y har samme problem som X.. så skulle Y kunne lægge ekstra point til X\'s spørgsmål for at gøre det mere atraktivt...Der er dog et problem ved dette: Hvem skal bestemmer vhilket svar er godkendt.. så skulle X og Y så acceptere det samme svar før at Svaret er godkendt

2) Hvad med at man I kategorien Om Eksperten kunne oprette spørgsmål som ikke skulle kræve point.. Så jeg fx ikke skulle oprette et spørgsmål med 0 point!

/// Bare lige noget jeg kom i tanke om ////
Avatar billede mpj Nybegynder
13. august 2000 - 16:58 #1
Forslag 1:
Jeg synes det er en god idé men jeg har bare på fornemmelsen at den vil blive misbrugt... Hvordan kan jeg ikke lige finde ud af...

Forslag 2:
Jeg ved ikke....
Den vil der være for mange der benytter sig af og så tror jeg ikke at der vil være så mange der vil svare...
Avatar billede tomsommer Juniormester
13. august 2000 - 17:10 #2
Hvad vil du få ud af at svare på dette spørgsmål?

du får jo alligevel ingen point
Avatar billede mpj Nybegynder
13. august 2000 - 18:12 #3
Nå... men det må du meget undskylde...
Hvis det altså gør så stor en forskel for dig????
Avatar billede tomsommer Juniormester
13. august 2000 - 18:15 #4
hehehe
Avatar billede missing Nybegynder
13. august 2000 - 23:13 #5
jeg vil først undskylde ærbødigst til hr. Tom Sommer fordi jeg  s v a r e r  på dette spørgsmål *s*

... og så vil jeg sige at 1) - kunne være en god ide, men så skulle kun X kunne bestemme om svaret accepteres, ellers kan Y fucke det for vildt op for andre ! (men ned-siden ved det er nok at ikke så mange ville gøre som Y overhovedet)

2) tror jeg mpj har nogenlunde ret med

- og endelig grunden til at jeg svarede på dette ?, at jeg gerne vil høre fra dig, tom, om nogle url\'s til nogle sider du har lavet fornylig. ok, der er www.tsn.dk fandt jeg lige ud af, men jeg kan bare huske dit navn, fra dig jeg for et år siden (næsten i starten da jeg begyndte at lave internet-programmering) så FEDT site lavet af dig. er det muligvis TSN.dk\'s gamle design ? (jeg kan bare huske det med Tom Sommer Networks). Og var det ikke også noget med at du uddelte awards ?????

håber du svarer,
/*WebBerg*/ (aka missing)
Avatar billede missing Nybegynder
13. august 2000 - 23:19 #6
jeg kigger lige på din portfolio, men vil gerne høre fra dig alligevel, om ikke andet, så på ICQ
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
14. august 2000 - 10:02 #7
Jeg skriver spm. på forslagslisten, som efterhånden er blevet lang, men også god !!
Avatar billede mpj Nybegynder
14. august 2000 - 13:11 #8
admin>>

Vi glæder os...! (jeg gør ihvertfald <:o)

Jeg tænkte på... Den der top 1000???
ER det noget i vil tage med???... Jeg foreslog den for et par måneder siden...!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
14. august 2000 - 13:23 #9
Vi vil lave det således, at ens egen position står ved ens point, når man er logget ind, uanset ens placering. Det var ligesom svartider på Beta-versionen, men gav lidt problemer. Vi er igang, og det kommer på, om ikke så længe.
Avatar billede mpj Nybegynder
14. august 2000 - 13:24 #10
ok!
Avatar billede tomsommer Juniormester
14. august 2000 - 16:43 #11
Ups

3) Hvad med at man kunne vælge \"Følg Med I Spørgsmål\"
Og så får man tilsendt en mail hvergang der sker noget I spørgsmålet

I stedet for at skulle skrive en ligegylding kommentar der lyder som \"Er med på en lytter\"

P.S. Du har ret I at det er X der skal bestemme om et svar er godkendt
Avatar billede tomsommer Juniormester
14. august 2000 - 16:44 #12
Missing>>

Jeg uddeler ikke awards mere... det tog for lang tid.. og folk brokkede sig hele tiden!

Jeg tror ikke jeg ved hvad du snakker om.. MHT den side du tænker på

Mit ICQ er 26262796
Avatar billede missing Nybegynder
14. august 2000 - 22:50 #13
det med \"er med på en lytter\" behøver man såvidt jeg ved slet ikke !!!!!

jeg mener BESTEMT at man bare kan trykke \"udfør >>> kommentar\" med et blankt felt, så skulle den virke på \"er-med-på-en-lytter-måden\".

hvis andreas stadig følger med så; Er det ikke rigtigt, Andreas ???
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. august 2000 - 12:04 #14
missing>> Det er korrekt at det før var sådan. Det fungerer ikke lige nu, men vi vil lave en \"lyttepost\" som \"tomsommer\" beskriver.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. september 2000 - 13:14 #15
tomsommer>> \"Lyttepost\" undervejs snarligst :)