Avatar billede zupastar Nybegynder
01. juli 2002 - 10:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

cookies

Jeg kører IE 6.0 (i think), men jeg tror der er noget galt med mine cookies... Når jeg sætter f.eks. autologin til på forskellige sider (fx her)virker det ikke... Hvordan kan jeg ændre det...

-Zupa*
Avatar billede dark-angel Nybegynder
01. juli 2002 - 10:26 #1
Hejsa...
Jeg ved ik om det virker men prøv:
Gå ind i indstillingerne for internet explore..
klik på fanebladet "indhold"
og klik på "autofuldførsel"
set x ved brugernavne og adgangskoder i formularer

mvh Morten
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juli 2002 - 10:36 #2
....har du prøvet at sætte dit sikkerhedsniveau til "mellem" ?
Avatar billede zupastar Nybegynder
01. juli 2002 - 10:37 #3
nej, det er på mellemlav
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juli 2002 - 10:42 #4
prøv at tjek om der under brugergodkendelse\logon er sat x i "automatisk logon er kun muligt i intanetzonen"

under websteder du har tillid til skal du

under brugergodkendelse\logon have x i "automatisk logon med aktuelt brugernavn og aktuel adgangskode"
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juli 2002 - 10:45 #5
ok  - gå ind under "beskyttelse af personlige indstillnger" klik på knappen "Avanceret" sæt x i "tilsidesæt automatisk behandling af cookies" og tjek at "cookies fra oprindeligt websted" er sat til "accepter" og "tredjepartscookies" er sat til "accepter"
Avatar billede zupastar Nybegynder
01. juli 2002 - 10:54 #6
susanne>>Det hele var sat til i forvejen...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juli 2002 - 11:03 #7
...mhh mærkeligt
kan du ikke lige fortælle mig om du har IE 6.0 - I din browser, vælg "hjælp" i menulinen og vælg "om internet explorer"....
Avatar billede zupastar Nybegynder
01. juli 2002 - 11:06 #8
jo, jeg har IE 6.0
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juli 2002 - 11:08 #9
...rydder du med jævne mellem rum op i "midlertidige internetfiler" og cookies?

grunden til at jeg spørger er at IE har en limit storage capacitet på 300 cookies

dit problem er det noget der er opstået i forbindelse med at du opgraderede til IE 6.0, eller ?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juli 2002 - 11:21 #10
...de eneste links jeg har kunnet finde på ms side er det vi allerede har prøvet

http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q296363

og
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q283185

...jeg foreslår at du sletter alle midlertidige internetfiler samt alle dine cookies. Hvis det er længe siden du sidst har gjort dette kan det godt tage et stykke tid.

tjek lige i dit cookie bibliotek at cookie til E nu også er slettet, og prøv om disse tiltag ikke hjælper dig
Avatar billede zupastar Nybegynder
01. juli 2002 - 11:28 #11
Tak for hjælpen... =)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juli 2002 - 11:39 #12
...var så lidt - thnx for p

vil det sige at det hjalp at slette cookies og temp filer ?