Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:38 Der er 43 kommentarer

Cd Key?!

GuDAw!!

Jeg har et kæmpe problem!!!!!

Jeg har lige købt Windows XP Prof, men jeg har sq mistet min cd Key!!!

Jeg er totalt på skideren!!

Kan jeg måske få en ny hvis jeg kontakter forhandleren??
Avatar billede whatever Nybegynder
01. juli 2002 - 17:41 #1
Kontakt Microsoft - de kan sikker hjælpe.
Avatar billede cbox Nybegynder
01. juli 2002 - 17:43 #2
SikK-nOeT-PISa-SpøR-GeOM

- helt ærligt
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:44 #3
De siger  (på engelsk) at de ikke kan tage forbehold for kundens behandling af deres produkter...
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:45 #4
Jamen jeg har seriøst brug for hjælp!!

(lad nu vær' med at komme med et fuck'ed up svar som "ja jeg tror sq du har brug for hjælp")
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 17:46 #5
Der er noget om at Microsoft gerne leverer et nyt produkt tilsvarende det gamle, hvis man kan levere det originale produkt tilbage til dem.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:47 #6
Jeg kører med 2000 lige nu, tror i jeg kan bruge den cd key??
Avatar billede wanix Praktikant
01. juli 2002 - 17:47 #7
Jamen hvad skal vi gøre. Vi må jo ikke give dig vores. Vi kan jo ikke gøre så meget.
Avatar billede wanix Praktikant
01. juli 2002 - 17:47 #8
Nej.
Avatar billede whatever Nybegynder
01. juli 2002 - 17:48 #9
Jeg tvivler på at cd-key'en til windows 2000 kan bruges til win xp.
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:49 #10
questis >> jeg har jo mistet mit cover (der hvor cd key'en stod på)
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:49 #11
Øvvvv....
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:49 #12
hvad så med en til 98 eller 95?
Avatar billede whatever Nybegynder
01. juli 2002 - 17:50 #13
nope.
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:51 #14
øv øv øv øv!!!!!
Avatar billede wanix Praktikant
01. juli 2002 - 17:52 #15
Du kan jon prøve at sende din cd ind til microsoft, også fortælle dem hvad der var sket. Og se om de gider give dig en ny.
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:52 #16
ER der nogle der har en de vil dele??
01. juli 2002 - 17:53 #17
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:54 #18
wanix >> jeg har haft ringet til deres hotline, men der er en dame der diger at de ikke kan tage forbehold for kundens behandling af deres produkter
Avatar billede whatever Nybegynder
01. juli 2002 - 17:54 #19
Det er vel i mod ekspertens regler at spørge efter den slags.
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 17:55 #20
Den ligger ikke i regedit på windows xp.
Avatar billede yousif Nybegynder
01. juli 2002 - 17:55 #21
wanix>ja.. sådan tror jeg også at det er..

www.microsoft.com hvis du skulle være i tvivl ;)

MVH
Yousif
www.ys-software.tk
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:55 #22
JEG HAR PRØVET ALLE DE SUPPORT SIDER!!! kom nu med noget der kan hjælpe mig!!!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 17:55 #23
blahblah-blahblah >>

det strider mod ekspertens regler at stille sådanne spm:

<snip>
Kommentar: blahblah-blahblah
01/07-2002 17:52:56    ER der nogle der har en de vil dele??
</snip>
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:57 #24
Sorry!! jeg er bare så sur på mig selv og min dumhed!!
Sorry!!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. juli 2002 - 17:58 #25
hahaha, hvor mange gange har vi hørt den dødsyge undskyldning efterhånden. Forny jer pirater, det er sq da for nemt at gennemskue.
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 17:59 #26
SKAL DU KALDE MIG EN PIRAT?????????
Avatar billede blahblah-blahblah Nybegynder
01. juli 2002 - 18:02 #27
ER DU SKREDET NU??
Avatar billede cbox Nybegynder
01. juli 2002 - 18:07 #28
blahblah-blahblah >>

Det er simpelthen ikke rigtigt at Microsoft ikke kan hjælpe her. Henvend dig i forretningen hvor du kar købt ? produktet, eller ring til Microsoft i
Ballerup - der taler de dansk. tlf. 44890111

Come on ....
Avatar billede ice Nybegynder
01. juli 2002 - 18:10 #29
hvordan kan du smide den væk, det er ikke bare fordi du skal have ryddet op vel :)
Avatar billede wanix Praktikant
01. juli 2002 - 18:12 #30
Er det første gang du skal instalere det? Eller hvorfor har du 2000 nu?
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
01. juli 2002 - 18:56 #31
var fulgte der ikke en bog eller noget med den...?
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
01. juli 2002 - 18:56 #32
slet "var"
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. juli 2002 - 19:00 #33
Du følte dig måske truffet.
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 19:04 #34
Hør her luk det her spørgsmål for der er ingen som hjælper dig med den cd key til windows xp.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2002 - 19:49 #35
Kontakt Microsoft. Så kan du få fremsendt en ny cdrom mod indsendelse af den gamle.

www.fotx.net/john_stigers
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 19:56 #36
john_stigers>> det er der vist gjort opmærksom på et par gange, så det er ikke særligt "elegant" at svar det samme igen &:-D
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2002 - 20:02 #37
hmmmm.... må indømme at jeg vist mere kom til at fokusere på "piratbeskyldningerne" end jeg gjorde på de brugbare svar der VAR kommet.

Sorry :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. juli 2002 - 20:08 #38
Ok måske lidt hårdt, men man går altså ikke direkte til Eksperten og spørger om en CD-key. Man går da mindst til sin foretning først, derefter til MS, og når de har fået hele historien så hjælper de helt sikkert, derfor tror jeg ikke på den historie, det kan ikke passe at man ikke fra MS side vil og kan hjælpe, for det ved jeg personligt at de er klar til. Og jeg tror stadig ikke på at man mister sin CD-key, det er 98% umuligt, hvem smider en jewelcase væk som man ved at man skal bruge.
Avatar billede spar2klub Nybegynder
01. juli 2002 - 20:19 #39
nordicwolf >>

Det har jeg gjort EN gang :((

jeg kunne desværre ikke bevise at jeg havde købt licensen til den windows så jeg blev nødt til at købe en ny :((

så det kan lade sig gøre....

men jeg giver dig ret. man spørger ikke her og slet ikke med det indlæg her: Kommentar: blahblah-blahblah
01/07-2002 17:52:56 - ER der nogle der har en de vil dele??

Spar2klub
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. juli 2002 - 20:25 #40
Men det billigste du nu kan gøre (hvis alt andet mislykkes)er at købe en opgradering til XP, en med studierabat. 625 kr.
Men jeg tror nok at jeg ville gå til den forretning (de må kunne kende dig). hvor jeg havde købt og direkte fortælle dem historien, aflevere cd uden produktnøgle og få deres gode vilje frem, så de evt. hjælper, jeg tror nok at jeg personligt ville give en hånd her, som ansat. De ville helt sikkert få en fast kunde fremover.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
02. juli 2002 - 21:35 #41
plejer serie nummeret ikke og stå på forsiden af microsoft manualen ? har du heller ikke den ,så vil der nok være tvivl om du overhovedet har en legal version.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:24 #42
lukketid ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. december 2002 - 16:39 #43
Lukketid ja det erdet vel....

Men lige for at rette en misforståelse.
XP har sin Key stående på coveret, som et klistermærke som man tager af og sætter på maskinen,  især hvis det er en OEM version.
Den der tykke bog der fandtes til Win 98 er jo væk nu.