Avatar billede linnea Praktikant
03. juli 2002 - 13:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fuld skærm-visning ønskes bibeholdt

Jeg arbejder i WordXP (dansk sprogpakke) og ønsker her at arbejde med fuld skærm. Jeg går for så vidt også meget godt - jeg får en lille værktøjslinje frem nederst til venstre i skærmbilledet. Den kan jeg så trække ud til højre, så den ligger som en bjælke og mit skærmområde er frit til at arbejde på.
Problemet er, at denne placering af bjælken IKKE huskes efter genstart af Word og dermed skal jeg igen og igen sidde og omplacere bjælken. Irriterende!
Word97 kunne sagtens huske det, og det er da træls at føle, at der er sket et tilbageskridt med WordXp.
Er der nogen, der har et tip/råd til, hvordan Word kan huske placeringen af bjælken?

Mvh
Anette Linnea
Avatar billede rvm Nybegynder
06. juli 2002 - 15:00 #1
Jeg har nu forsøgt en del ting, men det ser ud som om, den "gamle" funktionalitet er blevet glemt, da de programmerede XP - tsk tsk
Avatar billede linnea Praktikant
05. august 2002 - 08:44 #2
MS har erkendt, at det er en bug, så derfor vil der ikke blive nogle point at uddele.