Avatar billede mr-d Nybegynder
03. juli 2002 - 14:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

bash script (RH linux shell)

Hej med jer.
Jeg har et bash script som henter en fil
fra internettet med wget.
Scriptet kører via crontab. når scriptet kører første gang gemmer det filen fil.txt - når det kører anden gang gemmer det filen som fil.txt.2 osv. Mit problem er så at når der er gået 24 timer, dvs når scriptet er blevet kørt 24 gange så skal det begynde at overskrive fil.txt fil.txt.2 osv. - indtil  der igen er gået 24 timer. Nogen der kan hjælpe med det  ?
Avatar billede steffentchr Nybegynder
13. august 2002 - 13:23 #1
Ehm, var det ikke en ide også at bruge datoen og året, så en downloadet fil i stedet hedder: fil.130802.txt. Det skulle vel være til at finde ud af ;-)...
Avatar billede mr-d Nybegynder
31. oktober 2002 - 13:00 #2
luk