Avatar billede sand Nybegynder
10. juli 2002 - 16:26 Der er 6 kommentarer

Brænding

Hej alle eksperter :-)

Jeg har hørt noget om at man kan brænde CD'er via Windows Media player!? Kan det passe!?
Og hvordan!??
Avatar billede jacob172100 Praktikant
10. juli 2002 - 16:29 #1
Du kan brænde cd'er med Windows XP da der er installeret et brænderprogram. Det er noget med at man markerer nogle filer og så træk man på "brænd" eller sådan noget ude i kanten af vinduet.
Du kan også i Media Player ved at gå ind under fanen "kopier til cd eller enhed"
Avatar billede jacob172100 Praktikant
10. juli 2002 - 16:30 #2
Bemærk forresten at du skal have Media Player version 7.1 eller også er det 7.0
Avatar billede jacob172100 Praktikant
10. juli 2002 - 16:38 #3
Beklager. Det er version 8.0. Den følger med Windows XP.
Avatar billede sand Nybegynder
10. juli 2002 - 16:41 #4
"Det er noget med at man markerer nogle filer og så træk man på "brænd" eller sådan noget ude i kanten af vinduet."
Det lyder fedt nok, men hvad for en vindue og hvad for nogel filer og hvorhenne :-)!!!

Fatter ik så meget af sådan noget!
Men vil du ik hjælpe mig!?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
10. juli 2002 - 17:26 #5
Har du version 8,0??i Win XP???
Hvis ja:
Så trykker du på "kopier til CD eller enhed"(en af de 7 knapper til venstre)
Så åbner den 2 vinduer.Et med musik filerne som du har i media playeren og et med det som er på pladen.
Så trækker du dem bare over fra det ene til det andet.
Avatar billede zupastar Nybegynder
12. juli 2002 - 10:14 #6
Det du kan brænde er "kun" musik cder... med blandede sange.. Du kan ik kopiere eller noget andet derinde!
Men det fungerer faktisk rigtig og godt og det går da også pænt hurtigt!