Avatar billede -123- Nybegynder
13. juli 2002 - 17:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

layout (cs clan m00n)

nogen der kan lave en hurtigt layout til clan m00n

selv om faver, banner og størlse

Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. juli 2002 - 18:12 #1
Jeg skal se på det imorgen, hvis det ikke haster fra din side.
Avatar billede soelver Nybegynder
13. juli 2002 - 18:47 #2
Avatar billede -123- Nybegynder
13. juli 2002 - 22:28 #3
hmm det var ikke lige den stil jeg haabet paa men jeg har jo heller ikke givet meget info.. hvis du gidder og prøve igen saa ville jeg vaere glad :D

lidt som

onelife.tk
team-tuborg.dk

www.m00n.tk <-- som i selv kan se er det et mega lame layout
Avatar billede 0ffline Nybegynder
13. juli 2002 - 23:44 #4
Jeg vil da gerne lige lave et enkelt forsøg
Avatar billede 0ffline Nybegynder
14. juli 2002 - 00:08 #5
Avatar billede -123- Nybegynder
14. juli 2002 - 15:20 #6
hvis du gidder og lave lidt mere grafisk og lave det piv om der har noget a goere med cs saa ville jeg vaere glad

evt. counter-strike.sk
Avatar billede 0ffline Nybegynder
14. juli 2002 - 18:43 #7
Baggrunden er fra CS, hvis det er det du mener.
Du ville gerne have noget ala team-tuborg.dk, og det der er uploaded fra min side er fuldstændigt det sammme rammeforhold.
Ang. grafik - nope, jeg gider ikke lave mere. Aner ikke hvor det skulle være, samt tror ikke der er mange der gider at lave banner, logo, samt et brugbart designlayout for 150 points.
Om ikke andet, så er det min holdning :O)
/0ffline
Avatar billede 0ffline Nybegynder
14. juli 2002 - 19:13 #8
Arhhh - lidt dåligt formuleret.
Eftersom jeg ikke laver og ånder for at tilfredsstille folk på Eksperten, men udelukkende bruger det som et afbræk fra mine andre opgaver, vil jeg ikke kaste mig ud i noget ala counter-strike.sk for E points. Jeg vil gerne lave et sådan til dig, men det bliver for ganske almindelige Dkr.

Men jeg vil da gerne give et råd med på vejen. Næste gang du spørger om noget, så ha´ lige en ideé om hvad du ønsker. Personlig mener jeg at du har fået 2 designs som du kunne bruge.
<soelver> lavede et udemærket et til dig (som vanligt):O) , eftersom du skrev at hun selv kunne bestemme størrelse, farver o.lign.
Herefter skal det helst ligne eksempelvis team-tuborg.dk - dette får du så, men nu vil du gerne have noget der ligner ......

Im out /0ffline
Avatar billede -123- Nybegynder
14. juli 2002 - 19:25 #9
heeh det var ikke det :D det var bare til at finde nogle pics til HPen paa :D
Avatar billede -123- Nybegynder
14. juli 2002 - 19:30 #10
hmm saa maa jeg bare self fixe lidt :D
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. juli 2002 - 19:38 #11
dejligt du lukker når jeg lige er blevet færdigt med et. Anyway fuck det.
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 00:35 #12
men hvis du har et der er beddere kan du bare faa nogle point i en anden "opgave" gi mig et link
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
15. juli 2002 - 00:43 #13
nej nu bruger jeg det til en anden.. sårn er det.. btw. Offlines design er sq kewlt!