Avatar billede lee Nybegynder
15. juli 2002 - 09:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

*hm hmmmm*

Hvad sker der med Freelance kategoriens points ?

Jeg var på top 10, men i dag er den top 10 væk, og jeg kan ikke se at mine point er blevet fordelt ud på resten af grafik kategorierne...

Sker der snart noget ?

/Lee
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. juli 2002 - 10:00 #1
*suk* .. eksperten er da snart ved at være et forvirrende vakkelvornt cykelstativ :| ...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2002 - 10:05 #2
Jeg venter stadig på et værktøj der gør det nemmere at fordele spørgsmål til de nye kategorier...

Jeg skal have snakket med Admin i dag. Bla. skal jeg have snakket om problemet med at point ikke bliver korret opsummeret i overkategorier.
Avatar billede lee Nybegynder
15. juli 2002 - 10:13 #3
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor i laver menuen, inden dette er ordnet.
det er da den omvendte rækkefølge i har valgt. :/

Ja jeg er et brokkehoved, men der er for mange ting der ikke fungere ordentligt.

Hvornår kan jeg forvendte ikke at være "andet" dronning længere ?

/Lee
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2002 - 10:23 #4
Nej... man er nødt til at lave kategoristrukturen FØR man kan rette sammentællingerne. pointsammentællinger vil blive rettet så snart det er muligt. Mere nøjagtigt kan jeg ikke komme ind på det.

Hvornår kan jeg forvendte ikke at være "andet" dronning længere ? <- den forstod jeg vist ikke?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2002 - 13:15 #5
Jeg har nu talt med Admin.

Han kigger på problemet med summering af kategorier, samt omtalte værktøj.
Avatar billede lee Nybegynder
15. juli 2002 - 15:05 #6
Står som nummer 1 under "andet" ;o) derfor dronningsætningen

Det lyder godt, syntes det var på tide, men det er jo ikke din skyld.

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
01. august 2002 - 06:44 #7
Nanoq>> nu må du gerne snart sparke Admin bagi ;o)

det kan ikke være rigtigt at i får penge for et site at os brugere, når det ikke er i orden... og det er det IKKE.... Jeg kan åbenbart ikk udtryke min irritation højt nok...

/Lee
Avatar billede lee Nybegynder
10. august 2002 - 23:01 #8
et spark er nu kastet afsted !!